• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    x Jongens
    • Chase Carter x RapunzeI
    • Noah Riker Constantines x Teresa x 1.1
    • Micardo ... ... x Walt
    • Jongen
    • Jongen

    x Meisjes
    • Raven May Winter x Roww
    • Cassie Elora Mears x Lethe x 1.1
    • Athalia Sevillia Espironaz x Sillage x 1.1
    • Evangeline "Eve" Valentina Beaumont x Serenitae x 1.2
    • Agnes Meryl Ellery x Pompeij

    x Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • \Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister x Candira (pagina 10)
    • Lily McAllister x Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 20:51 ]


    26 - 02 - '16

    Agnes en Micardo klinkt in mijn oren ook nog wel hoorbaar - denk dat dat nog interessant kan worden.
    Alleen Chase en Athalia is echt 'n no - go denk ik (':


    •

    Ik denk dat Chase te hyper is voor Athalia en dan gaat zijn de sarcastische bitch tegen hem uitgangen en dan is Chase bang van haar. (cat)

    Nee, I'm joking, I'm joking. :')


    help

    Walt schreef:
    We gaan gewoon geheel random alles door elkaar gooien. Chase met Athalia, Noah met Cassie en Agnes met Micardo.

    Ter ere aan de "YOLO" generatie.


    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 20:47 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Tolkien schreef:
    Ik denk dat Chase te hyper is voor Athalia en dan gaat zijn de sarcastische bitch tegen hem uitgangen en dan is Chase bang van haar. (cat)

    Nee, I'm joking, I'm joking. :')


    Chase is juist niet hyper o.o
    Ik had 'm juist omschreven als een verantwoordelijke en redelijk rustige jongen die twee kanten heeft. Een van zijn kanten duikt af en toe op (die kant is flirterig enzo) en de andere kant is rustiger.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Chase is juist niet hyper o.o
    Ik had 'm juist omschreven als een verantwoordelijke en redelijk rustige jongen die twee kanten heeft. Een van zijn kanten duikt af en toe op (die kant is flirterig enzo) en de andere kant is rustiger.


    Hahaha, I was exaggerating. :'D Hoop dat ik je niet beledigd heb ofzo, was niet de bedoeling. :x

    Ik vind Chase leuk, van wat ik al gezien heb. ^^


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Hahaha, I was exaggerating. :'D Hoop dat ik je niet beledigd heb ofzo, was niet de bedoeling. :x

    Ik vind Chase leuk, van wat ik al gezien heb. ^^


    Nee, je hebt me niet beledigd haha, ik vond het gewoon even apart :')


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk zit ik hier samen met mijn vriendin gewoon te lezen met een bak popcorn tussen ons in terwijl jullie een verhitte discussie doen over de relaties in deze rpg.
    En eigenlijk zit ik zou van:
    -Rot op met je relaties. Waar zijn de vriendschap, verraad en regenbogen gebleven ;_; Ik droom nog steeds van een rpg zonder relaties of relaties die langzaam groeien (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Noah en Agnes worden soulmates. Als je 't mijn vraagt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Sillage schreef:
    Eigenlijk zit ik hier samen met mijn vriendin gewoon te lezen met een bak popcorn tussen ons in terwijl jullie een verhitte discussie doen over de relaties in deze rpg.
    En eigenlijk zit ik zou van:
    -Rot op met je relaties. Waar zijn de vriendschap, verraad en regenbogen gebleven ;_; Ik droom nog steeds van een rpg zonder relaties of relaties die langzaam groeien (cat)


    Al mijn relaties gaan uberlangzaam. Komt altijd omdat ik gestoorde personages hebben die niemand toelaten in hun hart. (cat) Meestal komt het niet eens tot aan de liefde. Laat staan tot aan de vriendschap.... :x

    @Fren: You're obsessed. :')


    help

    Hey, ik ben niet geobsedeerd, hooguit gefascineerd.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wanneer komt Agnes trouwens? (cat)



    *expectant stare*


    help

    Verdoeme, ik ben Agnes vergeten. Well, ik heb de helft, maar krijg het nooit af. Morgenvroeg.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Okaaay. (:


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Al mijn relaties gaan uberlangzaam. Komt altijd omdat ik gestoorde personages hebben die niemand toelaten in hun hart. (cat) Meestal komt het niet eens tot aan de liefde. Laat staan tot aan de vriendschap.... :x

    @Fren: You're obsessed. :')


    Mweh, de meeste van mij hebben wel iets aparts. Wacht even nu ga ik ze op een rijtje zetten:
    Callie heeft bij elk mens doodgedachtes, waarbij ze ze zijn hart er uit snijd maar laat daarom mensen niet toe.
    Penelope acteert haar karakter en als mensen daar achter komen dan verlaten ze haar.
    Blaisé heeft hooggevoeligheid.
    Catalonia/Clisse,Classé is degene die zichzelf in een bubbel heeft gezet/
    Aliane is de verwende,
    Athalia is opgevoed zo dat ze mensen niet toelaat.
    Finnley is degene die zijn leven alleen wijt aan het genezen van mensen doordat zijn familie alleen maar aandacht aan zijn psychopatische zus gaf en niet doorhadden dat hij depressief is.
    EN Steph is een dolgeslage seksmaniak. (cat) En dan heb ik nog 3 andere personages Hazel, Allirea & Mikayla maar dat zijn de typische schoolmeisjes waarvan Allirea thuisgeschoold werd :']

    Even voor de duidelijkheid, Steph & Callie zijn tweelingzussen. Finnley is hun grote broer maar ik vond hun gewoon geweldig en gebruik hun 2 daarom ook voor rpg's

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 21:07 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Uhm, van mijn dudes:

    Theo the First is a crazy vampire who just likes... killing people.
    Theo the Second is door zijn ouders in de steek gelaten, heeft een jaar op straat geleefd, is bijna zijn zus kwijtgeraakt en heeft een prothese als rechterarm.
    Alec is op wraak belust omdat zijn ouders zijn vermoord vlak voor de ogen van hem en zijn vijf jaar jongere zus.
    Jack had een drugs en een drankprobleem, waardoor hij aggressief werd. Toen hij begon af te kicken zakte hij in een depressie, waar hij dan toch een beetje uit geraakte, maar uiteindelijk liet hij ook niet echt mensen toe.
    Noah the first was een narcistische Zwadderaar die het grappig vond om mensen te kwetsen. Zijn vader was een weerwolf en zijn stiefmoeder was gestoord, heeft zijn broer vermoord en hij zelf was bijna dood. Yeah, I kinda forgot what was up with him...
    Frederick is meer dan tweeduizend jaar oud en is de liefde van zijn leven kwijtgeraakt in de eerste wereldoorlog, waardoor hij controle verloor en dus ook zo'n beetje seriemoordenaar werd.
    Frederick the Second - ik ben zo origineel met namen, zeg. - is een fotograaf die op een artistieke school zit nadat hij een fucked up childhood heeft gehad.
    Wills moeder werd vermoord en hij heeft de moordenaar verminkt.
    Henry was een verwend rotjoch dat veranderde doordat hij zijn vader voor zijn ogen zag verscheurd worden door een weerwolf.
    En dan heb je nog C Ronan, de dude die zijn eigen voornaam niet weet. :3 Maar die is van mijn story, niet van een RPG. :')

    Oh, en dan moet ik de meisjes nog zeggen. Ik denk dat Yaya en Eris The First mijn twee zieligste vrouwelijke personages zijn. :') Mweh, ik heb zoveel meisjes gespeeld dat er niet echt één uitspringt. ._.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 21:16 ]


    help