• Wat moet ik weten:

    Trailer
    Korte inhoud van je verhaal:
    Titel:
    Tekst die in de trailer moet: (dat kan ik eventueel zelf, maar dan duurt het langer)
    Personages: (liefst bekende acteurs/actrices, zo is het makkelijker beelden terug te vinden)
    Muziek: (die kan ik ook wel zelf)
    Eventueel film/serie: (waar de beelden uit moeten komen)
    Special effect: (als jullie iets speciaals in jullie trailer willen, zal ik dat binnen het mogelijke proberen verwezenlijken.
    bv. beelden die in elkaar over lopen.)

    Tekst op een achtergrond of gewoon op het beeld: (en als je een achtergrond wilt, welke?)
    Extra: (is er iets wat je echt graag wilt en niet onder een van de vorige dingen valt, zet het hier)

    Enkele voorbeeldjes:







    Aanvragen:

    Gwyn ~~~~~ Vana isil -- |1|
    PeterParker ~~~~~ I am the normal boy of Forks || Seth Clearwater -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Blood, tears, feelings -- |1|
    Falkor ~~~~~ A hero's return -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Stille wouden || OP -- |1|
    Natuurix ~~~~~ Where is one direction? -- |1|
    Justforfun1D ~~~~~ Boy Next Window | Janoskians | -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ My Family Are Vampires? -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Dark moon -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ The Killer Inside Of Me || Harry Styles as werewolf -- |1|
    IMrsMoran ~~~~~ The Chase ~ One Direction || MI6 -- |1|
    WenseKronik ~~~~~ Long Life the King -- |1|
    Scrubb ~~~~~ Queen of the seasons -- |1|
    Adamlicious ~~~~~ Are you ready for me? ll Adam Lambert -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Though poppies grow -- |1|
    Canoodle ~~~~~ Little mermaid -- |1|
    niniwa1 ~~~~~ The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle -- |1|
    DAWSONS ~~~~~ Nerdy Perfection |1|
    mysterieus ~~~~~ Our heart beat as one |1|
    TheBadWolf ~~~~~ Teen Wolf: New Pack
    gwilwileth ~~~~~ Courage || Klaine
    Soe ~~~~~ Inception
    Diaval ~~~~~ Dancing on the edge [Divergent]
    PeterParker ~~~~~ Don't Leave Me Alone ~HP story
    TheBadWolf ~~~~~ De sleutel tot mijn ware ik
    Pientie ~~~~~ De sneeuwengel
    Caraphernelia ~~~~~ It's Time To Do It Now And Do It Loud
    mysterieus ~~~~~ A lost love
    mysterieus ~~~~~ It wasn't my fault
    SMASHDOTCOM ~~~~~ Amnesia |5SOS




    Wat moet ik weten:

    Cover
    Titel:
    Korte Samenvatting:
    Plaatjes die je er in wilt:
    Sfeer die het weer moet geven:
    Horizontaal of verticaal:
    Username erop of niet:
    Eventuele Exta's:

    Enkele voorbeeldjes:




    Aanvragen:
    EminemSlim ~~~~~ Liefde door de tralies- narry -- |1| |2| |3|
    EminemSlim ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    Danika ~~~~~ |1| |2|
    CrushOnLuke ~~~~~ |1|



    Wat moet ik weten:

    Gif
    Naam Story/tekst die erop moet:
    Username: (als die erop moet)
    Korte beschrijving: (als je verhaal wilt)
    Gifs die erin moeten:

    Enkele voorbeeldjes:




    Aanvragen:
    Skoda ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    PeterParker ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1| |2|
    Tenace ~~~~~ |1|
    Scribe ~~~~~ |1| |2| |3| |4| |5|
    DAWSONS ~~~~~ |1| |2|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    CrushOnLuke ~~~~~ |1| |2|


    Let op:
    Gelieve usernameveranderingen door te geven.
    Als je geen cover/trailer meer nodig hebt, zeg dat dan alsjeblieft. Dan kan ik alvast iemand anders verder helpen.
    Ik werk een cover/trailer af wanneer ik er inspiratie voor heb. Het kan dus de ene keer langer duren dan de andere.
    Zet bovenaan je lijst of je een trailer, cover of gif wilt alsjeblieft
    Je gifs moeten ongeveer dezelfde vorm hebben. Vierkante gifs bij rechthoekige werkt niet zo goed.
    Geen horror! Dit is omdat ikzelf daar niet naar kan kijken en beelden mooi samen zetten zonder ernaar te kijken, lukt niet goed. (; (--> alleen voor trailer)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 16:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Adamlicious schreef:
    (...)

    Oké, dank je.


    Korte inhoud van je verhaal:
    Adam is altijd bezig geweest met musicals. Nu wil hij iets anders doen met z'n carrière, namelijk zingen. Hij geeft zich op voor American Idol, in de hoop om bekend te worden als zanger. Adam moet zich door veel situaties heen wurmen, zoals de scheiding van z'n ouders. Maar zullen Amerika en de rest van de wereld klaar zijn voor Adam?
    Titel:
    Are you ready for me? ll Adam Lambert
    Tekst die in de trailer moet:
    Misschien kun je wat halen uit de verhaallijn, wel in het Engels. Da's wat leuker.
    Personages:
    Adam Lambert
    Muziek
    Flow Like Water van James Newton Howard
    Eventueel film/serie...
    Aan het einde wat van Glee, daar speelt hij namelijk sinds november in
    Extra:

    *

    Je staat erbij ;)


    En dit tegen iedereen maar vooral @JustForFun1D ik ben nu met die trailer bezig, maar zit nog even te klooien met de juiste tekst en straks nog muziek en zo ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Adamlicious schreef:
    (...)

    Oké, dank je.


    Korte inhoud van je verhaal:
    Adam is altijd bezig geweest met musicals. Nu wil hij iets anders doen met z'n carrière, namelijk zingen. Hij geeft zich op voor American Idol, in de hoop om bekend te worden als zanger. Adam moet zich door veel situaties heen wurmen, zoals de scheiding van z'n ouders. Maar zullen Amerika en de rest van de wereld klaar zijn voor Adam?
    Titel:
    Are you ready for me? ll Adam Lambert
    Tekst die in de trailer moet:
    Misschien kun je wat halen uit de verhaallijn, wel in het Engels. Da's wat leuker.
    Personages:
    Adam Lambert
    Muziek
    Flow Like Water van James Newton Howard

    Eventueel film/serie...
    Aan het einde wat van Glee, daar speelt hij namelijk sinds november in
    Extra:
    *



    Starchild <3

    WenseKronik schreef:
    (...)


    Starchild <3


    Yeaah!

    Aquata, is goed. Ik zie wel wanneer hij klaar is, good luck!

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 20:05 ]


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Adamlicious schreef:
    (...)

    Yeaah!

    Aquata, is goed. Ik zie wel wanneer hij klaar is, good luck!

    Thanx! :)

    btw: I like his music ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aquata schreef:
    (...)
    Thanx! :)

    btw: I like his music ^^


    Graag gedaan
    Leuk hè? Het is de soundtrack van The Last Airbender, en ik vind dat 1 van de mooiste soundtrack nummers.


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Adamlicious schreef:
    (...)

    Graag gedaan
    Leuk hè? Het is de soundtrack van The Last Airbender, en ik vind dat 1 van de mooiste soundtrack nummers.

    Oh had het eigenlijk in het algemeen over de muziek van Adam Lambert, maar haha ja, dat ook ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aquata schreef:
    (...)
    Oh had het eigenlijk in het algemeen over de muziek van Adam Lambert, maar haha ja, dat ook ;)


    Anders kijk maar welk nummer van Adam Lambert er het beste bij past, anders doe je dat nummer :)


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Hier is de volgende trailer:


    Hij is niet echt wat ik in gedachten had. Ik had heel wat problemen met het zoeken van goeie beelden (die niet de kwaliteit hadden alsof je door een beslagen raam keek).
    Ook de tekst viel niet echt mee,... Muziek was ik ook niet zeker over.
    Eigenlijk lag deze me niet echt. Het spijt me. Ben niet erg trots op deze, :( maar ik hoop dat je er toch wat aan hebt...

    http://www.youtube.com/watch?v=zBWkBnpIpMA

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 20:46 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ohh! Dank je!
    Ik vind hem wel goed! ;) maak je maar geen zorgen ik ben tevreden! Heel erg bedankt! Ik had het je misschien ook een beetje moeilijk gemaakt omdat ik er zelf ook geen voorstelling bij had hoe het zou kunnen! Maar ik vind hem wel goed gedaan! Bedankt! ;p


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Korte inhoud van je verhaal: De twaalfjarige Marina, zusje van de beroemde Finnick Odair, moet op twaalfjarige leeftijd meedoen aan de Hongerspelen. In de arena sluit ze een bondgenootschap met twee jongens uit andere districten. (ik wil er liever niet teveel over zeggen omdat ik dan het verhaal verklap, maar als je meer informatie nodig hebt mag je me pb'en).
    Titel: Little mermaid
    Tekst die in de trailer moet Dit op het laatste:
    No goodbye
    From my present or past
    My heart
    Stopped beating at last

    Personages: Mackenzie Foy is mijn hoofdpersonage, verder speelt ook Sam Claflin een grote rol.
    Muziek Wat jij denkt dat er goed bij past.
    Eventueel film/serie: Ik denk dat het handig is om The Hunger Games en Catching Fire te gebruiken voor de arena. Je kunt The Hunger Games ook gebruiken voor de boete waarbij Marina getrokken wordt, maar dan zonder dat je Katniss ziet.
    Extra: x


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Adamlicious schreef:
    (...)

    Anders kijk maar welk nummer van Adam Lambert er het beste bij past, anders doe je dat nummer :)

    Ik zal eens kijken, wanneer ik aan die kom ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Justforfun1D schreef:
    Ohh! Dank je!
    Ik vind hem wel goed! ;) maak je maar geen zorgen ik ben tevreden! Heel erg bedankt! Ik had het je misschien ook een beetje moeilijk gemaakt omdat ik er zelf ook geen voorstelling bij had hoe het zou kunnen! Maar ik vind hem wel goed gedaan! Bedankt! ;p

    Oh, ben echt blij dat je toch tevreden bent! Gelukkig dan maar! Het is niet fijn om mensen teleur te stellen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Canoodle schreef:
    Korte inhoud van je verhaal: De twaalfjarige Marina, zusje van de beroemde Finnick Odair, moet op twaalfjarige leeftijd meedoen aan de Hongerspelen. In de arena sluit ze een bondgenootschap met twee jongens uit andere districten. (ik wil er liever niet teveel over zeggen omdat ik dan het verhaal verklap, maar als je meer informatie nodig hebt mag je me pb'en).
    Titel: Little mermaid
    Tekst die in de trailer moet Dit op het laatste:
    No goodbye
    From my present or past
    My heart
    Stopped beating at last

    Personages: Mackenzie Foy is mijn hoofdpersonage, verder speelt ook Sam Claflin een grote rol.
    Muziek Wat jij denkt dat er goed bij past.
    Eventueel film/serie: Ik denk dat het handig is om The Hunger Games en Catching Fire te gebruiken voor de arena. Je kunt The Hunger Games ook gebruiken voor de boete waarbij Marina getrokken wordt, maar dan zonder dat je Katniss ziet.
    Extra: x

    Staat erbij :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aquata schreef:
    (...)
    Ik zal eens kijken, wanneer ik aan die kom ;)


    Oké, is goed. :)


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Hey!
    Ik zou graag een trailer hebben bij mijn story The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle.
    http://www.quizlet.nl/stories/134915/the-ultimate-guide-to-finding-love-in-a-bouncy-castle/




    - Titel van je story: "The Ultimate Guide to Finding Love in a Bouncy Castle"
    - Korte beschrijving van story (+ eventueel de sfeer van het verhaal etc.) Het is een romantisch drama, een beetje zoals The Fault in Our Stars en Mijn Reis met Jake of The Sisterhood of the Travelling Pants. Het gaat over de zeventienjarige Judy, die nooit meer echt gelukkig is geworden na het overlijden van haar tweelingzus Anna. Als ze Zachary ontmoet op een kinderfeestje waar ze met haar vierjarige zusje heen moest van haar moeder, wordt ze op slag verliefd. Alleen heeft ze er nog steeds moeite mee om zich goed in haar vel te voelen nu Anna er niet meer is en heeft ze haar twijfels over of zij wel het juiste meisje voor Zac is. Het is een verhaal over liefde, over verlies en het maken van een nieuwe start.
    - Video's en/of foto's die je in de trailer wilt: Als Zachary heb ik Logan Lerman gecast, als Judy zou ik Shailene Woodley willen zien. Het stukje uit de trailer van The Fault in Our Stars waarbij Shailene Woodley in een rondje gedraaid wordt en Ansel Elgort omhelst zou ik graag in de trailer hebben. http://www.youtube.com/watch?v=9ItBvH5J6ss Als je Shailene Woodley's gezicht nodig hebt, kan je stukjes uit dit gebruiken; http://www.youtube.com/watch?v=dvpEhz23jAk en ook uit deze trailer kan je dingen gebruiken; http://www.youtube.com/watch?v=0i7QGQEH2bo Als het kan, zou ik ook het stukje op 1:54 uit deze trailer hebben; http://www.youtube.com/watch?v=ctXbDE1m7v0 . Verder mag jij kiezen, ik vertrouw op jouw goede smaak. :)
    - Tekst: "Judy Maeson is na het overlijden van haar tweelingzus nooit meer gelukkig geworden." "Maar als ze op een kinderfeestje Zac ontmoet... is ze op slag verliefd..." "Alleen is de grote vraag of Judy nog open wil staan voor de liefde na alles wat ze meegemaakt heeft..." "En Judy blijkt niet de enige te zijn die geconfronteerd wordt met verlies..." (Op dat moment kan je misschien een stuk uit een begrafenis of zo gebruiken?) "Een ontroerend verhaal over liefde... verlies... en het maken van een nieuwe start." "The Ultimate Guide to Finding Love in a Bouncy Castle door niniwa1... nu op Quizlet.nl"
    - Muziek: Heart on Fire door Jonathan Clay in de LOL-versie: http://www.youtube.com/watch?v=pOFZlV5bNeo
    - Extra? (bv. audiofragmenten, zwart/wit, bepaalde acteurs, zangers, enz, die erin moeten worden verwerkt, ...) Kies jij maar :)

    Alvast bedankt!

    Nina


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell