• Wat moet ik weten:

    Trailer
    Korte inhoud van je verhaal:
    Titel:
    Tekst die in de trailer moet: (dat kan ik eventueel zelf, maar dan duurt het langer)
    Personages: (liefst bekende acteurs/actrices, zo is het makkelijker beelden terug te vinden)
    Muziek: (die kan ik ook wel zelf)
    Eventueel film/serie: (waar de beelden uit moeten komen)
    Special effect: (als jullie iets speciaals in jullie trailer willen, zal ik dat binnen het mogelijke proberen verwezenlijken.
    bv. beelden die in elkaar over lopen.)

    Tekst op een achtergrond of gewoon op het beeld: (en als je een achtergrond wilt, welke?)
    Extra: (is er iets wat je echt graag wilt en niet onder een van de vorige dingen valt, zet het hier)

    Enkele voorbeeldjes:







    Aanvragen:

    Gwyn ~~~~~ Vana isil -- |1|
    PeterParker ~~~~~ I am the normal boy of Forks || Seth Clearwater -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Blood, tears, feelings -- |1|
    Falkor ~~~~~ A hero's return -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Stille wouden || OP -- |1|
    Natuurix ~~~~~ Where is one direction? -- |1|
    Justforfun1D ~~~~~ Boy Next Window | Janoskians | -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ My Family Are Vampires? -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Dark moon -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ The Killer Inside Of Me || Harry Styles as werewolf -- |1|
    IMrsMoran ~~~~~ The Chase ~ One Direction || MI6 -- |1|
    WenseKronik ~~~~~ Long Life the King -- |1|
    Scrubb ~~~~~ Queen of the seasons -- |1|
    Adamlicious ~~~~~ Are you ready for me? ll Adam Lambert -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Though poppies grow -- |1|
    Canoodle ~~~~~ Little mermaid -- |1|
    niniwa1 ~~~~~ The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle -- |1|
    DAWSONS ~~~~~ Nerdy Perfection |1|
    mysterieus ~~~~~ Our heart beat as one |1|
    TheBadWolf ~~~~~ Teen Wolf: New Pack
    gwilwileth ~~~~~ Courage || Klaine
    Soe ~~~~~ Inception
    Diaval ~~~~~ Dancing on the edge [Divergent]
    PeterParker ~~~~~ Don't Leave Me Alone ~HP story
    TheBadWolf ~~~~~ De sleutel tot mijn ware ik
    Pientie ~~~~~ De sneeuwengel
    Caraphernelia ~~~~~ It's Time To Do It Now And Do It Loud
    mysterieus ~~~~~ A lost love
    mysterieus ~~~~~ It wasn't my fault
    SMASHDOTCOM ~~~~~ Amnesia |5SOS




    Wat moet ik weten:

    Cover
    Titel:
    Korte Samenvatting:
    Plaatjes die je er in wilt:
    Sfeer die het weer moet geven:
    Horizontaal of verticaal:
    Username erop of niet:
    Eventuele Exta's:

    Enkele voorbeeldjes:




    Aanvragen:
    EminemSlim ~~~~~ Liefde door de tralies- narry -- |1| |2| |3|
    EminemSlim ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    Danika ~~~~~ |1| |2|
    CrushOnLuke ~~~~~ |1|



    Wat moet ik weten:

    Gif
    Naam Story/tekst die erop moet:
    Username: (als die erop moet)
    Korte beschrijving: (als je verhaal wilt)
    Gifs die erin moeten:

    Enkele voorbeeldjes:




    Aanvragen:
    Skoda ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    PeterParker ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1| |2|
    Tenace ~~~~~ |1|
    Scribe ~~~~~ |1| |2| |3| |4| |5|
    DAWSONS ~~~~~ |1| |2|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    CrushOnLuke ~~~~~ |1| |2|


    Let op:
    Gelieve usernameveranderingen door te geven.
    Als je geen cover/trailer meer nodig hebt, zeg dat dan alsjeblieft. Dan kan ik alvast iemand anders verder helpen.
    Ik werk een cover/trailer af wanneer ik er inspiratie voor heb. Het kan dus de ene keer langer duren dan de andere.
    Zet bovenaan je lijst of je een trailer, cover of gif wilt alsjeblieft
    Je gifs moeten ongeveer dezelfde vorm hebben. Vierkante gifs bij rechthoekige werkt niet zo goed.
    Geen horror! Dit is omdat ikzelf daar niet naar kan kijken en beelden mooi samen zetten zonder ernaar te kijken, lukt niet goed. (; (--> alleen voor trailer)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 16:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    O, en zou je als dat kan ook zorgen dat er in de trailer gesproken wordt, als je begrijpt wat ik bedoel? Dat lijkt altijd veel professioneler. Jij mag kiezen wat er gezegd wordt, gewoon iets romantisch dat je uit een film of zo kan halen.
    Laat je het me weten als je de trailer gaat maken?
    Nina :)


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Aquata schreef:
    (...)
    Ik zal eens kijken, wanneer ik aan die kom ;)


    Ik kwam gister trouwens op een nummer van Adam die je wellicht zou kunnen gebruiken: No Boundaries


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    My God, je trailers zijn echt super! Je bent één van de beste hier op Quizlet, ik ben echt dankbaar dat je me op de lijst hebt gezet. Ik zie dat er een heleboel mensen nog voor me komen, dus ik zal nog even moeten wachten :) Zou je een idee hebben van hoe lang ongeveer? Je hoeft je niet te haasten of zo, ik wil niet opdringerig klinken, ik ben gewoon nieuwsgierig. Het lijkt me echt een cool talent, trailers en zo kunnen maken! Ik maak covers (niet heel erg goed of zo, ik ken duizenden mensen hier die daar beter in zijn) maar als je snel een cover nodig hebt, ik kan er altijd één maken. :)
    Nina


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    niniwa1 schreef:
    My God, je trailers zijn echt super! Je bent één van de beste hier op Quizlet, ik ben echt dankbaar dat je me op de lijst hebt gezet. Ik zie dat er een heleboel mensen nog voor me komen, dus ik zal nog even moeten wachten :) Zou je een idee hebben van hoe lang ongeveer? Je hoeft je niet te haasten of zo, ik wil niet opdringerig klinken, ik ben gewoon nieuwsgierig. Het lijkt me echt een cool talent, trailers en zo kunnen maken! Ik maak covers (niet heel erg goed of zo, ik ken duizenden mensen hier die daar beter in zijn) maar als je snel een cover nodig hebt, ik kan er altijd één maken. :)
    Nina

    Wow, da's echt superlief! Echt waar!
    Euhm, om eerlijk te zijn heb ik totaal geen idee eigenlijk. Ik heb het vaak druk met school en tijd doorbrengen met mijn vriendje en zo (wat ik natuurlijk met liefde doe ;p) Ik probeer elke week een te maken, maar iedereen hier weet ondertussen al dat dat niet altijd lukt. Ik doe mijn best er niet meer dan 3 weken over te doen. Maar af en toe heb ik er gewoon echt geen tijd of fut voor, aangezien het ook wel best vermoeiend kan zijn. Zeker wanneer het niet meteen lukt. ;)
    En geen zorgen, t'is niet opdringerig ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik zeg alleen de waarheid, je bent echt goed, ik zou supergraag één van jouw trailers bij mijn story hebben. Ik heb niet echt veel lezers of zo, dus ik denk niet dat er al veel mensen zitten te wachten op een trailer. (Ik heb maar drie abo's xD) Lief dat je een trailer voor me wil maken! (H)


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    niniwa1 schreef:
    Ik zeg alleen de waarheid, je bent echt goed, ik zou supergraag één van jouw trailers bij mijn story hebben. Ik heb niet echt veel lezers of zo, dus ik denk niet dat er al veel mensen zitten te wachten op een trailer. (Ik heb maar drie abo's xD) Lief dat je een trailer voor me wil maken! (H)

    Ah je moet niet naar de abo's kijken.
    Ik heb er op 2 van mijn 3 verhalen waar ik actief aan schrijf 0.
    Maar toch bedankt, vind het echt lief hoe blij je hiermee bent en zo ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    niniwa1 schreef:
    Ik zeg alleen de waarheid, je bent echt goed, ik zou supergraag één van jouw trailers bij mijn story hebben. Ik heb niet echt veel lezers of zo, dus ik denk niet dat er al veel mensen zitten te wachten op een trailer. (Ik heb maar drie abo's xD) Lief dat je een trailer voor me wil maken! (H)


    Ik heb er maar 1tje x) Dus 3 is al heel veel :p

    Ah, ik ga meteen een abo op jouw story nemen, WenseKronik, dan heb je er 2! xD
    Ik heb maar één kudo, dat is ook wel zielig. Ik zou graag veel kudo's hebben, dan kom je bij beste stories en word je tenminste een paar keer gelezen. Of credits kopen en jezelf in de spotlights zetten, zo kom je ook wel aan lezers, ik heb alleen geen zin om lezers voor mezelf te kopen. xD


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    niniwa1 schreef:
    Ah, ik ga meteen een abo op jouw story nemen, WenseKronik, dan heb je er 2! xD
    Ik heb maar één kudo, dat is ook wel zielig. Ik zou graag veel kudo's hebben, dan kom je bij beste stories en word je tenminste een paar keer gelezen. Of credits kopen en jezelf in de spotlights zetten, zo kom je ook wel aan lezers, ik heb alleen geen zin om lezers voor mezelf te kopen. xD


    Ik snap je hoor, ik twijfel altijd van zal ik credits kopen of niet...
    Real Writer Problems x)

    Het lijkt zo oneerlijk. Ik bedoel, je bent dan wel blij met iedereen die je verhaal leest en ik kan het betalen, maar eigenlijk koop je gewoon je lezers. Dan lezen ze het niet omdat het leuk lijkt, alleen omdat je het onder hun neus propt door ervoor te betalen.


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    niniwa1 schreef:
    Het lijkt zo oneerlijk. Ik bedoel, je bent dan wel blij met iedereen die je verhaal leest en ik kan het betalen, maar eigenlijk koop je gewoon je lezers. Dan lezen ze het niet omdat het leuk lijkt, alleen omdat je het onder hun neus propt door ervoor te betalen.

    Ah je propt het onder hun neus in de hoop dat ze inzien dat het leuk is ;)
    Soms moet je ze gewoon een beetje helpen met jouw story vinden. (Je moet er ook rekening mee houden dat er veel meer mensen gaan lezen of gewoon al kijken als er 1D of zo achter je titel staat. Mja, da's nu eenmaal de hype hier op Q)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aquata schreef:
    (...)
    Ah je propt het onder hun neus in de hoop dat ze inzien dat het leuk is ;)
    Soms moet je ze gewoon een beetje helpen met jouw story vinden. (Je moet er ook rekening mee houden dat er veel meer mensen gaan lezen of gewoon al kijken als er 1D of zo achter je titel staat. Mja, da's nu eenmaal de hype hier op Q)


    Haha Long Live The King - Harry Stiles :p
    en dan hem een kut rol geven dat hij onthoofd word (a)

    Korte inhoud van je verhaal: Het is gebaseerd op de serie The walking dead. Dus de wereld dat drastisch veranderd door zombies. Het is een strijd tussen leven en dood. En kan je de mensheid wel vertrouwen in deze wereld? Een verhaal vol angst en geweld, maar ook nog een vleugje romantiek.

    Titel: Red Crossbow

    Tekst die in de trailer moet (dat kan ik eventueel zelf, maar dan duurt het langer)
    Would you do anything
    For the ones you love
    When the dead is rising
    From the cold hard ground
    Will you fight this thing?
    Or will you give up everything
    And turning in to rotten meat.

    Personages: (liefst bekende acteurs/actrices, zo is het makkelijker beelden terug te vinden) Daryl Dixon, Beth Greene, The Governor, Rick Grimes, Merle Dixon. Eigenlijk gewoon de personages die in de serie zitten. Maar deze 5 sowieso!

    Muziek (die kan ik ook wel zelf): Misschien de Theme song van de serie zelf? Maar er mag ook wel ander muziek in als het maar wel spannend is.

    Eventueel film/serie... (waar de beelden uit moeten komen): Serie: The walking dead



    Ik hoop dat je hier wat mee kan! Je maakt mooie trailers ^^

    [ bericht aangepast op 19 maart 2014 - 14:48 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Sweet Walking Dead <3

    Western schreef:
    Korte inhoud van je verhaal: Het is gebaseerd op de serie The walking dead. Dus de wereld dat drastisch veranderd door zombies. Het is een strijd tussen leven en dood. En kan je de mensheid wel vertrouwen in deze wereld? Een verhaal vol angst en geweld, maar ook nog een vleugje romantiek.

    Titel: Red Crossbow

    Tekst die in de trailer moet (dat kan ik eventueel zelf, maar dan duurt het langer)
    Would you do anything
    For the ones you love
    When the dead is rising
    From the cold hard ground
    Will you fight this thing?
    Or will you give up everything
    And turning in to rotten meat.

    Personages: (liefst bekende acteurs/actrices, zo is het makkelijker beelden terug te vinden) Daryl Dixon, Beth Greene, The Governor, Rick Grimes, Merle Dixon. Eigenlijk gewoon de personages die in de serie zitten. Maar deze 5 sowieso!

    Muziek (die kan ik ook wel zelf): Misschien de Theme song van de serie zelf? Maar er mag ook wel ander muziek in als het maar wel spannend is.

    Eventueel film/serie... (waar de beelden uit moeten komen): Serie: The walking dead



    Ik hoop dat je hier wat mee kan! Je maakt mooie trailers ^^

    Hij staat erbij!
    En bedankt!! (flower)


    “To live will be an awfully big adventure.”