• Wat moet ik weten:

    Trailer
    Korte inhoud van je verhaal:
    Titel:
    Tekst die in de trailer moet: (dat kan ik eventueel zelf, maar dan duurt het langer)
    Personages: (liefst bekende acteurs/actrices, zo is het makkelijker beelden terug te vinden)
    Muziek: (die kan ik ook wel zelf)
    Eventueel film/serie: (waar de beelden uit moeten komen)
    Special effect: (als jullie iets speciaals in jullie trailer willen, zal ik dat binnen het mogelijke proberen verwezenlijken.
    bv. beelden die in elkaar over lopen.)

    Tekst op een achtergrond of gewoon op het beeld: (en als je een achtergrond wilt, welke?)
    Extra: (is er iets wat je echt graag wilt en niet onder een van de vorige dingen valt, zet het hier)

    Enkele voorbeeldjes:







    Aanvragen:

    Gwyn ~~~~~ Vana isil -- |1|
    PeterParker ~~~~~ I am the normal boy of Forks || Seth Clearwater -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Blood, tears, feelings -- |1|
    Falkor ~~~~~ A hero's return -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Stille wouden || OP -- |1|
    Natuurix ~~~~~ Where is one direction? -- |1|
    Justforfun1D ~~~~~ Boy Next Window | Janoskians | -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ My Family Are Vampires? -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Dark moon -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ The Killer Inside Of Me || Harry Styles as werewolf -- |1|
    IMrsMoran ~~~~~ The Chase ~ One Direction || MI6 -- |1|
    WenseKronik ~~~~~ Long Life the King -- |1|
    Scrubb ~~~~~ Queen of the seasons -- |1|
    Adamlicious ~~~~~ Are you ready for me? ll Adam Lambert -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Though poppies grow -- |1|
    Canoodle ~~~~~ Little mermaid -- |1|
    niniwa1 ~~~~~ The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle -- |1|
    DAWSONS ~~~~~ Nerdy Perfection |1|
    mysterieus ~~~~~ Our heart beat as one |1|
    TheBadWolf ~~~~~ Teen Wolf: New Pack
    gwilwileth ~~~~~ Courage || Klaine
    Soe ~~~~~ Inception
    Diaval ~~~~~ Dancing on the edge [Divergent]
    PeterParker ~~~~~ Don't Leave Me Alone ~HP story
    TheBadWolf ~~~~~ De sleutel tot mijn ware ik
    Pientie ~~~~~ De sneeuwengel
    Caraphernelia ~~~~~ It's Time To Do It Now And Do It Loud
    mysterieus ~~~~~ A lost love
    mysterieus ~~~~~ It wasn't my fault
    SMASHDOTCOM ~~~~~ Amnesia |5SOS




    Wat moet ik weten:

    Cover
    Titel:
    Korte Samenvatting:
    Plaatjes die je er in wilt:
    Sfeer die het weer moet geven:
    Horizontaal of verticaal:
    Username erop of niet:
    Eventuele Exta's:

    Enkele voorbeeldjes:




    Aanvragen:
    EminemSlim ~~~~~ Liefde door de tralies- narry -- |1| |2| |3|
    EminemSlim ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    Danika ~~~~~ |1| |2|
    CrushOnLuke ~~~~~ |1|



    Wat moet ik weten:

    Gif
    Naam Story/tekst die erop moet:
    Username: (als die erop moet)
    Korte beschrijving: (als je verhaal wilt)
    Gifs die erin moeten:

    Enkele voorbeeldjes:




    Aanvragen:
    Skoda ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    PeterParker ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1| |2|
    Tenace ~~~~~ |1|
    Scribe ~~~~~ |1| |2| |3| |4| |5|
    DAWSONS ~~~~~ |1| |2|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    CrushOnLuke ~~~~~ |1| |2|


    Let op:
    Gelieve usernameveranderingen door te geven.
    Als je geen cover/trailer meer nodig hebt, zeg dat dan alsjeblieft. Dan kan ik alvast iemand anders verder helpen.
    Ik werk een cover/trailer af wanneer ik er inspiratie voor heb. Het kan dus de ene keer langer duren dan de andere.
    Zet bovenaan je lijst of je een trailer, cover of gif wilt alsjeblieft
    Je gifs moeten ongeveer dezelfde vorm hebben. Vierkante gifs bij rechthoekige werkt niet zo goed.
    Geen horror! Dit is omdat ikzelf daar niet naar kan kijken en beelden mooi samen zetten zonder ernaar te kijken, lukt niet goed. (; (--> alleen voor trailer)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 16:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jingles schreef:
    (...)
    Oké, dank je.

    Zo, je staat erbij! (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ga iets moeilijks vragen, misschien zelfs onmogelijk.:p

    Als het niet gaat zou ik andere beelden zoeken, maar het zou nice zijn moest alleen de tekst gewijzigd kunnen worden.



    Ik zal de opdracht geven als je denkt dat je de tekst en namen die er nu in staan kunt wijzigen. Is dat mogelijk?

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 22:14 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    Ik ga iets moeilijks vragen, misschien zelfs onmogelijk.:p

    Als het niet gaat zou ik andere beelden zoeken, maar het zou nice zijn moest alleen de tekst gewijzigd kunnen worden.



    Ik zal de opdracht geven als je denkt dat je de tekst en namen die er nu in staan kunt wijzigen. Is dat mogelijk?

    Oef... Ik moet toegeven dat dat mijn kunsten te boven gaat. Moest ik alleen de beelden hebben zonder die tekst, kan ik wel er tekst opzetten, maar die tekst zelf... DIe zou ik alleen zeer onprofessioneel kunnen wegwerken, met zwarte balkjes of zo en daarboven de tekst... Ik wil het wel even kort met 1 naam proberen om te kijken wat ik ervan kan maken?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kida schreef:
    (...)
    Oef... Ik moet toegeven dat dat mijn kunsten te boven gaat. Moest ik alleen de beelden hebben zonder die tekst, kan ik wel er tekst opzetten, maar die tekst zelf... DIe zou ik alleen zeer onprofessioneel kunnen wegwerken, met zwarte balkjes of zo en daarboven de tekst... Ik wil het wel even kort met 1 naam proberen om te kijken wat ik ervan kan maken?



    Als ik een opdracht geef is het altijd moeilijk.:Y)
    Maar dat is goed!


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    (...)


    Als ik een opdracht geef is het altijd moeilijk.:Y)
    Maar dat is goed!

    Ben even een video aan het uploaden, heb de eerste naam vervangen naar een random naam, maar beter dan dat kan ik het jammergenoeg niet. Ik vrees dat het een beetje amateuristisch is. Zodra hij klaar is, zet ik hem hier (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kida schreef:
    (...)
    Ben even een video aan het uploaden, heb de eerste naam vervangen naar een random naam, maar beter dan dat kan ik het jammergenoeg niet. Ik vrees dat het een beetje amateuristisch is. Zodra hij klaar is, zet ik hem hier (:


    Haha, is goed! En iets positiever over je eigen werk.:')


    Queer zijn is gewoon alles


    Als het voor echt is, zorg ik natuurlijk dat mijn tekst er even lang op staat als de naam die er origineel staat.
    Jammergenoeg kan ik die balk niet donkerder maken of zo, waardoor je de witte naam eronder niet meer ziet, dat zou het toch al beter maken. Maar ah, jij kiest. Vind je dit goed genoeg? Dan kan ik wat je vraagt (:
    Mij kennende ga ik nu wel nog een paar minuten (tot misschien zelfs uren) klooien in de hoop toch een oplossing te vinden (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Weet je, voor die acteurs is dat zelfs niet erg, als het ook naast hun echte naam kan, ik wou op het einde toch al die acteurs met namen noemen. Alleen voor regie, producers zou je misschien een oplossing moeten hebben?


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    Weet je, voor die acteurs is dat zelfs niet erg, als het ook naast hun echte naam kan, ik wou op het einde toch al die acteurs met namen noemen. Alleen voor regie, producers zou je misschien een oplossing moeten hebben?

    Oh, wacht, dus ik moet gewoon een naam naast de naam van de acteur zetten?
    En euhm... dat laatste moet ik nog even bekijken! (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kida schreef:
    (...)
    Oh, wacht, dus ik moet gewoon een naam naast de naam van de acteur zetten?
    En euhm... dat laatste moet ik nog even bekijken! (:


    In het begin kan dat ja. Maar op het einde zou je volledige tekst moeten wegkrijgen, maar als dat niet lukt zal ik er zelf ook over denken.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    (...)

    In het begin kan dat ja. Maar op het einde zou je volledige tekst moeten wegkrijgen, maar als dat niet lukt zal ik er zelf ook over denken.^^

    Ben even aan het kijken... Het werd toch tijd voor een beter programma, misschien vind ik ergens anders wat (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kida schreef:
    (...)
    Ben even aan het kijken... Het werd toch tijd voor een beter programma, misschien vind ik ergens anders wat (:


    Ghehe, als het nodig is doen!
    Maar niet in mij te veel tijd steken.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    (...)

    Ghehe, als het nodig is doen!
    Maar niet in mij te veel tijd steken.:'D

    Da's al te laat! Als ik zo'n uitdaging krijg stop ik niet tot ik ontplof van frustratie! Haha!
    Had het met cover maken ook, maarrrr de uithouder wint, want ik heb vandaag mijn eerste drie covers gemaakt!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kida schreef:
    (...)
    Da's al te laat! Als ik zo'n uitdaging krijg stop ik niet tot ik ontplof van frustratie! Haha!
    Had het met cover maken ook, maarrrr de uithouder wint, want ik heb vandaag mijn eerste drie covers gemaakt!


    Oei! Niet ontploffen!!! Das veel te veel kuiswerk.D':
    En zijn ze mooi? Misschien kun je meedoen in de gezamelijke coverstore hier op Q?


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    (...)

    Oei! Niet ontploffen!!! Das veel te veel kuiswerk.D':
    En zijn ze mooi? Misschien kun je meedoen in de gezamelijke coverstore hier op Q?

    Haha, meestal stop ik wel voor ik ontplof!
    En ah, ze zijn niet zo goed eigenlijk. Het is dan ook de eerste keer dat ik een cover heb gemaakt, dus ik moet nog verbeteren (:


    “To live will be an awfully big adventure.”