• Wat moet ik weten:

    Trailer
    Korte inhoud van je verhaal:
    Titel:
    Tekst die in de trailer moet: (dat kan ik eventueel zelf, maar dan duurt het langer)
    Personages: (liefst bekende acteurs/actrices, zo is het makkelijker beelden terug te vinden)
    Muziek: (die kan ik ook wel zelf)
    Eventueel film/serie: (waar de beelden uit moeten komen)
    Special effect: (als jullie iets speciaals in jullie trailer willen, zal ik dat binnen het mogelijke proberen verwezenlijken.
    bv. beelden die in elkaar over lopen.)

    Tekst op een achtergrond of gewoon op het beeld: (en als je een achtergrond wilt, welke?)
    Extra: (is er iets wat je echt graag wilt en niet onder een van de vorige dingen valt, zet het hier)

    Enkele voorbeeldjes:







    Aanvragen:

    Gwyn ~~~~~ Vana isil -- |1|
    PeterParker ~~~~~ I am the normal boy of Forks || Seth Clearwater -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Blood, tears, feelings -- |1|
    Falkor ~~~~~ A hero's return -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Stille wouden || OP -- |1|
    Natuurix ~~~~~ Where is one direction? -- |1|
    Justforfun1D ~~~~~ Boy Next Window | Janoskians | -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ My Family Are Vampires? -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Dark moon -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ The Killer Inside Of Me || Harry Styles as werewolf -- |1|
    IMrsMoran ~~~~~ The Chase ~ One Direction || MI6 -- |1|
    WenseKronik ~~~~~ Long Life the King -- |1|
    Scrubb ~~~~~ Queen of the seasons -- |1|
    Adamlicious ~~~~~ Are you ready for me? ll Adam Lambert -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Though poppies grow -- |1|
    Canoodle ~~~~~ Little mermaid -- |1|
    niniwa1 ~~~~~ The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle -- |1|
    DAWSONS ~~~~~ Nerdy Perfection |1|
    mysterieus ~~~~~ Our heart beat as one |1|
    TheBadWolf ~~~~~ Teen Wolf: New Pack
    gwilwileth ~~~~~ Courage || Klaine
    Soe ~~~~~ Inception
    Diaval ~~~~~ Dancing on the edge [Divergent]
    PeterParker ~~~~~ Don't Leave Me Alone ~HP story
    TheBadWolf ~~~~~ De sleutel tot mijn ware ik
    Pientie ~~~~~ De sneeuwengel
    Caraphernelia ~~~~~ It's Time To Do It Now And Do It Loud
    mysterieus ~~~~~ A lost love
    mysterieus ~~~~~ It wasn't my fault
    SMASHDOTCOM ~~~~~ Amnesia |5SOS




    Wat moet ik weten:

    Cover
    Titel:
    Korte Samenvatting:
    Plaatjes die je er in wilt:
    Sfeer die het weer moet geven:
    Horizontaal of verticaal:
    Username erop of niet:
    Eventuele Exta's:

    Enkele voorbeeldjes:




    Aanvragen:
    EminemSlim ~~~~~ Liefde door de tralies- narry -- |1| |2| |3|
    EminemSlim ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    Danika ~~~~~ |1| |2|
    CrushOnLuke ~~~~~ |1|



    Wat moet ik weten:

    Gif
    Naam Story/tekst die erop moet:
    Username: (als die erop moet)
    Korte beschrijving: (als je verhaal wilt)
    Gifs die erin moeten:

    Enkele voorbeeldjes:




    Aanvragen:
    Skoda ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    PeterParker ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1| |2|
    Tenace ~~~~~ |1|
    Scribe ~~~~~ |1| |2| |3| |4| |5|
    DAWSONS ~~~~~ |1| |2|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    CrushOnLuke ~~~~~ |1| |2|


    Let op:
    Gelieve usernameveranderingen door te geven.
    Als je geen cover/trailer meer nodig hebt, zeg dat dan alsjeblieft. Dan kan ik alvast iemand anders verder helpen.
    Ik werk een cover/trailer af wanneer ik er inspiratie voor heb. Het kan dus de ene keer langer duren dan de andere.
    Zet bovenaan je lijst of je een trailer, cover of gif wilt alsjeblieft
    Je gifs moeten ongeveer dezelfde vorm hebben. Vierkante gifs bij rechthoekige werkt niet zo goed.
    Geen horror! Dit is omdat ikzelf daar niet naar kan kijken en beelden mooi samen zetten zonder ernaar te kijken, lukt niet goed. (; (--> alleen voor trailer)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 16:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jullie kunnen trouwens nu ook een extra dingetje aanvragen. Namelijk een special effect.
    Ik heb het hier niet over een random langshuppelende eenhoorn of zo, nee dat kan ik jammergenoeg niet ;p
    Gewoon het overgaan van het ene beeld naar het andere, daarin kan ik een special effect steken, zoals bv. dat het eerst zwart wordt voor het op het volgende beeld springt.
    Of je kan kiezen om je beelden in het zwartwit of in het Sephia te zetten.
    Zulke dingen zijn dus mogelijk :)


    Ik zet het even in het rood en groot zodat het opvalt :P


    “To live will be an awfully big adventure.”

    De volgende trailer is klaaar!!!


    https://www.youtube.com/watch?v=W8CIcwtDwww

    Ik hoop dat hij een beetje naar wensen is. Ik weet dat je om een ander liedje vroeg, maar het paste er niet echt zo goed bij...
    Als je toch echt een andere wilt, verander ik het zeer graag.
    Moet er verder nog iets weg of erbij of gewoon anders, dan mag je dat zeker zeggen.
    Het is ook de eerste keer dat ik met die lettertypes zo bij de titel zit te prutsen en dat ik er een bewegende achtergrond achter zet, dus ik hoop dat je dat leuk vindt. :)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 21:10 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”


    Deze heb ik voor mijn eigen verhaal gemaakt, maar ik dacht, ik zet hem er ook even bij.
    Het verhaal zal binnenkort online komen :)


    “To live will be an awfully big adventure.”


    https://www.youtube.com/watch?v=XT8PqbafaLE
    Hopelijk vind je hem goed. Ik heb andere muziek moeten zoeken, omdat er auteursrechten zijn op die van She wolf. Na 3 mislukte pogingen om die er toch op te krijgen ben ik voor deze gegaan. Als je toch nog andere wilt, kan je dat wel zeggen. Of als er iets anders, anders moet.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wauw!! echt geweldig! het liedje past toch mooi bij de trailer bedankt! :)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Korte inhoud van je verhaal: Meisje is populair, word verliefd op gepeste nerd (Louis Tomlinson). Ze wil hem helpen maar ze komt voor de keuze te staan tussen liefde en vriendschap.
    Titel: Nerdy Perfection.
    Tekst die in de trailer moet (dat kan ik eventueel zelf, maar dan duurt het langer) Misschien (stukjes) van de proloog:

    I can't love you.
    Why not?
    Because you're a nerd.
    So what?
    I'm not gonna choose between you and my friends.
    You need to.
    No.
    Okay than i say goodbye, forever.
    No, stay!
    Why should i?
    Because i love you.


    Personages: (liefst bekende acteurs/actrices, zo is het makkelijker beelden terug te vinden) Louis Tomlinson. Shay Mitchell.
    Muziek (die kan ik ook wel zelf). De soundtrack is Love Story - Taylor Swift. Als je een andere leuker vind, voel je vrij ^^.
    Eventueel film/serie... (waar de beelden uit moeten komen) Nopp.
    Special effect: (als jullie iets speciaals in jullie trailer willen, zal ik dat binnen het mogelijke proberen verwezenlijken. Een voorbeeld van een effectje: bij de overgang van het ene beeld naar het andere, eerst naar zwart gaan) Als het kan niet al te vrolijk maar een beetje donker/depressief.
    Extra: (is er iets wat je echt graag wilt en niet onder een van de vorige dingen valt, zet het hier ) Als het kan de letters sierlijk en vloeiend? ^^

    Dankjewel!

    xx


    I wish that I could wake up with amnesia...

    Staat in de lijst :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik hoop dat je er voor mij ook een wilt maken?

    Korte inhoud van je verhaal:

    Eleanor is prinses van Ëandor, een klein dorp aan een rivier voor Erabor. Haar vader is de koning en zij is de opvolgster, maar ze is nog steeds niet verloofd. Haar moeder heeft ze niet lang gekend, aangezien ze op jonge leeftijd gestorven is. Op een dag ontmoet ze de dwergenprins Thorin, die net terug komt van een handelsmissie en ze biedt hem een maaltijd en onderdak aan. Ze kunnen het snel goed met elkaar omgaan, maar daar komt snel verandering in en door de strenge hand van haar vader verlaten ze elkaar in een tragisch moment.

    Verschillende jaren later gaat haar vader dood tijdens de strijd tegen Azog, aangezien hij zijn onsterfelijkheidsketting doorgeeft aan zijn dochter sterft hij aan zijn verwondingen. Eleanor is nog steeds niet getrouwd maar onderhands wel al verloofd, alleen niet met de man waar ze van houdt.
    Plots krijgt ze onverwachts bezoek van iemand waar ze het nooit van had verwacht, de draak Smaug komt naar haar dorp toe en vele gevaren komen vrij. Zal de liefde het overwinnen of zal zij en al haar geliefden sterven door een dwaze beslissing die ze genomen heeft?

    Titel: Our heart beat as one
    Tekst die in de trailer moet: (Alles in het engels, maar ik zet het in nederlands aangezien mijn engels niet het van het is)
    - twee harten, ooit samen als een werden gruwelijk uit elkaar gehaald
    - maar tijd heelt alle wonden, dus ook die van hun
    - enkel al door een blik, weten ze dat ze bij elkaar horen
    - maar wat als er oorlog dreigt te komen
    - als er een draak zich op hun pad tevoorchijn komt
    - zal hun liefde stand houden
    - of zullen ze elkaar opnieuw verliezen?
    Personages: Thorin Oakenshield natuurlijk, Smaug, Legolas, (voor mijn hoofdpersonage heb ik niet echt iemand, gewoon met de omschrijving dat ze goudblond haar heeft, heb wel een foto van Kate Beckinsale maar die heeft natuurlijk donker haar :O), colin o'donoghue (Killian Jones uit Once Opun a time) als menselijke gedaante voor Smaug.
    Muziek: het welbekende liedje https://www.youtube.com/watch?v=VoMlwVumS2Q het eerste minuut toch, als het kan dan overgaan op over hill https://www.youtube.com/watch?v=z_Z8Rrrqe88en verder mag je er vrij in zijn, als je toch met verschillende muziek wilt werken natuurlijk anders kies je he ;)
    Eventueel film/serie... (waar de beelden uit moeten komen) the hobbit/ lord of the rings
    Extra: ik zou graag de battle of five in beeld willen brengen, dus een leger maken van de 13 dwergen, een leger elven, een leger mensen en een leger van orks met aardmannen.
    Het einde van mijn verhaal gaat dan ook droevig eindigen, moest het kunnen kun je Eleanor in beeld brengen als ze gewond is? (de hoofdpersonage met de blonde haren waarvoor ik nog niemand op het oog heb)

    Alvast bedankt!
    x Stefanie.

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 0:20 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    De volgende trailer:


    https://www.youtube.com/watch?v=ZQBsCuqJW-Q

    Moet er iets verandert worden laat het dan zeker weten (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    En hier is de volgende!!


    https://www.youtube.com/watch?v=4Z8EKV6I9Gk

    Hopelijk vind je het goed zo! Heb echt m'n best gedaan met het gesprokene en zo, en het feit dat de titel uitgesproken wordt ook op het eind, heeft me echt uuuuren gekost! (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kida schreef:
    En hier is de volgende!!

    https://www.youtube.com/watch?v=4Z8EKV6I9Gk

    Hopelijk vind je het goed zo! Heb echt m'n best gedaan met het gesprokene en zo, en het feit dat de titel uitgesproken wordt ook op het eind, heeft me echt uuuuren gekost! (;



    Ben helemaal happy (:

    WenseKronik schreef:
    (...)


    Ben helemaal happy (:

    Gelukkig! ;D


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik hoop dat je er ook een voor mij wilt maken!

    Korte inhoud van je verhaal: Sam is een leer- en nieuwsgierige jongen die graag alle raadsels oplost. Hij komt voor een mega groot raadsel te staan, Anastasia. Ze is op een geheimzinnige manier ontkomen aan de dood. Hij wil het per se oplossen en hij komt aan bij een uitvinder, die heeft een tijdmachine gemaakt en Sam gaat met de tijdmachine naar 1918. Daar aangekomen is de drang mensen te helpen groter geworden dan om te weten hoe het ging, en daarbij krijgt hij steeds meer gevoelens voor Anastasia zelf.
    Anastasia wordt gek in de kelder waar ze opgesloten zitten en probeert aan haar familieleden duidelijk te maken dat als ze daar blijven de kans op vermoord worden heel groot is, maar haar familie luistert niet. Samen maken ze een plan om weg te gaan, voor de hele familie 'geslacht wordt'.
    Titel: From Russia, without love.
    Tekst die in de trailer moet (dat kan ik eventueel zelf, maar dan duurt het langer) Weet ik nu nog niet, in elk geval wel in het Engels.
    Personages: (liefst bekende acteurs/actrices, zo is het makkelijker beelden terug te vinden) Jack Harries of Sean O'donnell, Lucy Hale.
    Muziek (die kan ik ook wel zelf) Weet ik eigenlijk niet.. :$
    Eventueel film/serie... (waar de beelden uit moeten komen)
    Lucy Hale - You Sound Good To Me:
    0:11 t/m 0:12, 0:36 t/m 0:42,
    https://31.media.tumblr.com/5a41a0aba2810d960033a295556f8729/tumblr_inline_n2w5nacuzg1rg5w1l.gif
    http://popcultureperversion.files.wordpress.com/2013/08/tumblr_inline_mjum2einw51qz4rgp.gif?w=620
    http://i2.pinger.pl/pgr428/3776856e0017e862531b439f
    http://1.bp.blogspot.com/-xideaFg9PPc/UO8x2hLTJaI/AAAAAAAAANg/OwToTkG9TM8/s1600/tumblr_lqnckoSLIk1qdi1fko1_500+(1).gif
    https://p.gr-assets.com/540x540/fit/hostedimages/1391887305/8471376.gif
    Special effect: (als jullie iets speciaals in jullie trailer willen, zal ik dat binnen het mogelijke proberen verwezenlijken. Een voorbeeld van een effectje: bij de overgang van het ene beeld naar het andere, eerst naar zwart gaan) Het liefst alles in zwart wit en soms van beeld naar beeld en soms beeld-zwart-beeld.
    Extra: (is er iets wat je echt graag wilt en niet onder een van de vorige dingen valt, zet het hier ) De geluiden van de gifs/video's er aub niet op.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    En opnieuw een trailer af!


    https://www.youtube.com/watch?v=TmwYxA6LYw8

    @Jingles ik zet je er zo bij! (:

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 20:18 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kida schreef:
    En opnieuw een trailer af!

    https://www.youtube.com/watch?v=TmwYxA6LYw8

    @Jingles ik zet je er zo bij! (:

    Oké, dank je.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.