• KAN SPOILERS BEVATTEN!



    Walkers:
    Furiosa
    Wanderings
    HalfBloodPrince
    martinski
    Colonel
    Rollins
    Apocalyptic
    Nakama

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 9:03 ]


    Your make-up is terrible

    Anomaly schreef:
    Was dat de zoon van Will Smith?

    Denk dat dit zich afspeelde voor Daryl en Carol terug kwamen. Dat ze met z'n drieën weer terug komen bij de kerk.

    En wth, die mensen zijn fucked up.


    HA, ik zei ook al dat het net een jonge Will Smith was, hahaha. Hij leek er echt op.

    Maar Carol lag op die stretcher die ze binnen brachten aan het einde. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    HA, ik zei ook al dat het net een jonge Will Smith was, hahaha. Hij leek er echt op.

    Maar Carol lag op die stretcher die ze binnen brachten aan het einde. D:

    Misschien snel opgelapt en toen hebben Carol en Beth even shootertje gespeeld en kwamen Daryl tegen die aan het spelen was met die zwarte bolide waarmee Beth toen is meegenomen...

    Nee, ik weet het niet. :c


    "I shut my eyes in order to see.'

    Anomaly schreef:
    (...)
    Misschien snel opgelapt en toen hebben Carol en Beth even shootertje gespeeld en kwamen Daryl tegen die aan het spelen was met die zwarte bolide waarmee Beth toen is meegenomen...

    Nee, ik weet het niet. :c


    Ik weet het! Ze doet alsof, Daryl zou haar nooit achterlaten zonder keuze. Daryl sneakt nu naar binnen terwijl Carol van binnenuit de boel bespioneerd.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik weet het! Ze doet alsof, Daryl zou haar nooit achterlaten zonder keuze. Daryl sneakt nu naar binnen terwijl Carol van binnenuit de boel bespioneerd.

    Ah, dat vind ik 'n goeie! Zou kunnen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Morgen midseason finale!

    Ik ben zo bang dat Beth of Carol doodgaat. x_x


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Morgen midseason finale!
    Ik ben zo bang dat Beth of Carol doodgaat. x_x


    Als er iemand doodgaat hoop ik dat het Beth is – al wil ik liever niet dat ze doodgaat. Ik heb gewoon het gevoel dat ze minder toevoegt aan het verhaal dan Carol. Daarbij ship ik Carol en Daryl. Ik vond het trouwens wel jammer dat Sasha zo makkelijk neerging... En ik ben benieuwd naar wat Father Gabriel aan het doen is.

    Cogitatio schreef:
    (...)

    Als er iemand doodgaat hoop ik dat het Beth is – al wil ik liever niet dat ze doodgaat. Ik heb gewoon het gevoel dat ze minder toevoegt aan het verhaal dan Carol. Daarbij ship ik Carol en Daryl. Ik vond het trouwens wel jammer dat Sasha zo makkelijk neerging... En ik ben benieuwd naar wat Father Gabriel aan het doen is.


    Same, haha. Al vind ik dat Beth een sterk personage is geworden dit seizoen, vergeleken met de vorige, hoewel Carol sterker is, natuurlijk. 8D Twee afleveringen geleden was een geweldige Caryl aflevering!
    Yes, hij is zo weird! En ik ben benieuwd naar Morgan, volgens mij gaat dat nog een spannende ontknoping opleveren deze aflevering, of ze wachten expres tot februari. :'D Of hij is stiekem al opgegeten door die Terminus dude.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Same, haha. Al vind ik dat Beth een sterk personage is geworden dit seizoen, vergeleken met de vorige, hoewel Carol sterker is, natuurlijk. 8D Twee afleveringen geleden was een geweldige Caryl aflevering!
    Yes, hij is zo weird! En ik ben benieuwd naar Morgan, volgens mij gaat dat nog een spannende ontknoping opleveren deze aflevering, of ze wachten expres tot februari. :'D Of hij is stiekem al opgegeten door die Terminus dude.


    Oh ja, Morgan is er ook nog! Ik vergeet het telkens, haha. Ik vind het trouwens erg vreemd dat Maggie nog helemaal niks heeft gezegt over Beth’s ‘vermissing’. Ik hoop dat er morgen weer veel actie komt, de laatste paar afleveringen (de laatste aflevering trouwens niet) lakte het daar echt aan. :3

    Cogitatio schreef:
    (...)

    Oh ja, Morgan is er ook nog! Ik vergeet het telkens, haha. Ik vind het trouwens erg vreemd dat Maggie nog helemaal niks heeft gezegt over Beth’s ‘vermissing’. Ik hoop dat er morgen weer veel actie komt, de laatste paar afleveringen (de laatste aflevering trouwens niet) lakte het daar echt aan. :3


    Dat vind ik dus ook! Ik had er toch wel meer van verwacht... Ze ging ook gewoon weg met Eugene en zo. D: Daryl en Carol denken tenminste nog aan haar en ik denk dat Daryl ook echt om haar is gaan geven.
    Haha, ze zitten altijd vol met actie, die laatste afleveringen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat vind ik dus ook! Ik had er toch wel meer van verwacht... Ze ging ook gewoon weg met Eugene en zo. D: Daryl en Carol denken tenminste nog aan haar en ik denk dat Daryl ook echt om haar is gaan geven.
    Haha, ze zitten altijd vol met actie, die laatste afleveringen.


    Ja, wat ik trouwens ook best raar vond. Zelfs ik dacht dat er wat mis was met Eugene. Voornamelijk als zij vroegen hoe hij het ging oplossen werd hij super vaag... Maarja, volgens mij is Daryl wel om Beth gaan geven. Maar ben echt super benieuwd wat er gaat gebeuren met Morgan. :3

    Neee.

    Hoewel ik het met bovenstaande reacties eens ben dat ik Carol een belangrijkere personage vind dan Beth, was ik wel 'verdrietig' om Beth te zien gaan. Kan iemand me trouwens uitleggen wat Beth bedoelde met 'I get it know'?


    You are beautiful, you are love.

    Ik weet dat ik nu gewoon echt even binnen kom stormen en zo, maar ik moet hier echt even overheen komen. BETH. Zij was een van mijn favoriete characters, vooral omdat ze zo geweldig gegroeid was. Ik had wel verwacht dat ze zou sterven, maar op zo'n groffe manier? Gadver... echt niet. Daryl's gezicht brak mij echt, niet Maggie's instorting, maar Daryl's uitdrukking. Gods, wat is Norman toch een geweldige acteur.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik moet vanavond nog kijken. D: Omg.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik moet vanavond nog kijken. D: Omg.


    Sterkte. Season finales zijn sowieso altijd wel een bitch. Dus daar heb je geen spoilers voor nodig. Blergh.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Sterkte. Season finales zijn sowieso altijd wel een bitch. Dus daar heb je geen spoilers voor nodig. Blergh.


    Yeah, inderdaad. D:


    Your make-up is terrible