• KAN SPOILERS BEVATTEN!



    Walkers:
    Furiosa
    Wanderings
    HalfBloodPrince
    martinski
    Colonel
    Rollins
    Apocalyptic
    Nakama

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 9:03 ]


    Your make-up is terrible

    They're eating Bob...


    Your make-up is terrible

    Volgens mij is Bob wel al gekrabt door die ene Walker... Daryl en Carol worden weer afgezonderd van de rest, I ship 'em though :').


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Nostalgic schreef:
    Volgens mij is Bob wel al gekrabt door die ene Walker... Daryl en Carol worden weer afgezonderd van de rest, I ship 'em though :').


    Volgens mij ook, waarom zou hij zich ander afzonderen? Ik hoop dat Gareth en de rest nu lekker Walker bacteriën krijgen of zo, haha. Ik ship ze ooook. 8D Daryl probeert nu zelfs met haar te flirten, haha. Maar er zijn zoveel Bethyl shippers en nu gaan ze samen achter Beth aan, awkward.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Volgens mij ook, waarom zou hij zich ander afzonderen? Ik hoop dat Gareth en de rest nu lekker Walker bacteriën krijgen of zo, haha. Ik ship ze ooook. 8D Daryl probeert nu zelfs met haar te flirten, haha. Maar er zijn zoveel Bethyl shippers en nu gaan ze samen achter Beth aan, awkward.


    Jaaaa, ik dacht precies hetzelfde over die bacteriën :3. Ja, maar ugh, ik ship Bethyl echt niet.. Om heel eerlijk te zijn vind ik Beth het slechste uitgewerkte karakter van de serie... En ik ben echt benieuwt naar Father Gabriel. Hij heeft in ieder geval wat te verbergen!


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Nostalgic schreef:
    (...)

    Jaaaa, ik dacht precies hetzelfde over die bacteriën :3. Ja, maar ugh, ik ship Bethyl echt niet.. Om heel eerlijk te zijn vind ik Beth het slechste uitgewerkte karakter van de serie... En ik ben echt benieuwt naar Father Gabriel. Hij heeft in ieder geval wat te verbergen!


    Ik vond de aflevering met haar en Daryl in seizoen 4 wel erg gaaf, ze zijn een goed team en ik denk dat ze erg goed is voor hem, maar ze speelt iemand van 18. D: Dat is gewoon raar, Daryl speelt iemand van 40.
    Yes, me too!


    Your make-up is terrible

    Ze zijn sowieso toch allemaal besmet?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Anomaly schreef:
    Ze zijn sowieso toch allemaal besmet?


    Ja, maar op een andere manier, toch? Als je gebeten wordt, ook al is het niet dodelijk, ga je toch dood, vanwege de koorts en alles.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, maar op een andere manier, toch? Als je gebeten wordt, ook al is het niet dodelijk, ga je toch dood, vanwege de koorts en alles.

    Mmja. Weet niet hoe dat precies werkt. Of ze ook turnen als ze een gewone wond hebben? Een niet dodelijke beet van zombie laat je sowieso wel turnen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Anomaly schreef:
    (...)
    Mmja. Weet niet hoe dat precies werkt. Of ze ook turnen als ze een gewone wond hebben? Een niet dodelijke beet van zombie laat je sowieso wel turnen.


    Het ging er volgens mij om, dat als je bijvoorbeeld gewoon in je slaap zou sterven, je uiteindelijk ook verandert in een walker. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Nostalgic schreef:
    (...)

    Het ging er volgens mij om, dat als je bijvoorbeeld gewoon in je slaap zou sterven, je uiteindelijk ook verandert in een walker. (:

    Oja! Je hebt gelijk. Ik herinner het me weer.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Omnomnom beenham ;x
    Ik verwacht best wel veel van dit seizoen. i love it <3


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Damnit. D: Bob, ik mis je nu al. ;c And damn, ik kreeg een hartverzakking op het einde toen Michonne naar Carol vroeg... Ik hoop zo erg dat ze nog leeft. D: En Beth ook.


    #a very serious show about a zombie apocalypse











    Your make-up is terrible

    Holy moly!

    Beth has become very badass! Vind het wel een interessante verhaallijn. (: Die politievrouw is echt een bitch, pretty fucked up.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 21:09 ]


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Holy moly!

    Beth has become very badass! Vind het wel een interessante verhaallijn. (: Die politievrouw is echt een bitch, pretty fucked up.


    Yeah, maar Carol op het einde... ;c NOES, waar is Daryl dan? Wtf is happening?


    Your make-up is terrible

    Was dat de zoon van Will Smith?

    Denk dat dit zich afspeelde voor Daryl en Carol terug kwamen. Dat ze met z'n drieën weer terug komen bij de kerk.

    En wth, die mensen zijn fucked up.


    "I shut my eyes in order to see.'