• KAN SPOILERS BEVATTEN!



    Walkers:
    Furiosa
    Wanderings
    HalfBloodPrince
    martinski
    Colonel
    Rollins
    Apocalyptic
    Nakama

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 9:03 ]


    Your make-up is terrible

    Vanochtend zat ik op Facebook en op mijn timeline verscheen het nieuws van The Walking Dead omdat ik de pagina heb geliked. Hebben die dickheads de grootste spoiler ever erop gezet. “RIP Beth”. Alsof alleen Amerikanen het kijken – en het was nog nieteens uitgezonden in heel Amerika. Alle reacties waren dan ook boze reacties van mensen, haha. Toch jammer van ze, zet het er dan twee dagen later op ofzo.. Naja, ben alsnog benieuwd naar de aflevering van vanavond.

    One word: epic. Oh, Beth’s dood was echt zielig. :'c EN MORGAN. WAT. EN DARYL DIE MOEST HUILEN EN MAGGIE. GOD.

    Kayfabe schreef:
    Ik weet dat ik nu gewoon echt even binnen kom stormen en zo, maar ik moet hier echt even overheen komen. BETH. Zij was een van mijn favoriete characters, vooral omdat ze zo geweldig gegroeid was. Ik had wel verwacht dat ze zou sterven, maar op zo'n groffe manier? Gadver... echt niet. Daryl's gezicht brak mij echt, niet Maggie's instorting, maar Daryl's uitdrukking. Gods, wat is Norman toch een geweldige acteur.


    I feel the same, fuck dit. T_T Ik zit echt te janken nu gewoon, ik had zó gehoopt dat ze het beide zouden overleven.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    I feel the same, fuck dit. T_T Ik zit echt te janken nu gewoon, ik had zó gehoopt dat ze het beide zouden overleven.


    Same here. Ik stortte echt even in. Vanavond als mijn vriend thuiskomt heb ik echt een portie Talking Dead nodig om hier overheen te komen. Net als bij Hershel. Ik was vooral zo emotioneel door de manier waarop het moest gebeuren. Ugh! Maar wel blij dat Daryl toch degene was die Dawn neerschoot... als het Rick was had ik niet het idee alsof het klopte.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Same here. Ik stortte echt even in. Vanavond als mijn vriend thuiskomt heb ik echt een portie Talking Dead nodig om hier overheen te komen. Net als bij Hershel. Ik was vooral zo emotioneel door de manier waarop het moest gebeuren. Ugh! Maar wel blij dat Daryl toch degene was die Dawn neerschoot... als het Rick was had ik niet het idee alsof het klopte.


    Yes, het moest zeker Daryl zijn! Men, dit is pas de tweede keer dat we hem zien huilen, ik vind het echt rot voor hem én Maggie. Net toen ze te horen kreeg dat ze nog leefde. T_T Ze zijn zo gemeen!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yes, het moest zeker Daryl zijn! Men, dit is pas de tweede keer dat we hem zien huilen, ik vind het echt rot voor hem én Maggie. Net toen ze te horen kreeg dat ze nog leefde. T_T Ze zijn zo gemeen!


    Echt hé, de hoop in Maggie's ogen... en toen... bam. Maar Daryl's cryface makes me cry more. Misschien vooral omdat ik het van Maggie had verwacht, maar niet van Daryl, ook al had hij een band met haar ontwikkeld. Maar ik hoop dat ze nu wel begrijpen dat ik een eeuwigdurende haat ga hebben voor Noah. Want tja, het is allemaal zijn schuld.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Echt hé, de hoop in Maggie's ogen... en toen... bam. Maar Daryl's cryface makes me cry more. Misschien vooral omdat ik het van Maggie had verwacht, maar niet van Daryl, ook al had hij een band met haar ontwikkeld. Maar ik hoop dat ze nu wel begrijpen dat ik een eeuwigdurende haat ga hebben voor Noah. Want tja, het is allemaal zijn schuld.


    Yes it was. ;c En waarom dat? Technisch gezien is het haar eigen schuld door dat schaartje.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yes it was. ;c En waarom dat? Technisch gezien is het haar eigen schuld door dat schaartje.


    Ja maar Dawn wilde Noah. En we weten dat Rick's groep bij elkaar wil blijven, en Noah hoorde daar dus bij. Dus ik begrijp Beth's reactie daarin wel. Rick zei ook dat hij niet mocht gaan. Beth had wel een beter wapen mogen pakken, dat wel, maar ik vind het toch Noah's schuld, want ze wilde hem beschermen, als die gast gewoon lef had getoond leefde ze nog. Ugh.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ben ik de enige die opgelucht is dat Beth eindelijk weg is? Ik vond haar een ontzettend overrated personage en totaal oninteressant. Die aflevering(en) waarin alleen zij aan bod kwam, deden het in elk geval niet voor mij.

    Hallo trouwens, het is eventjes geleden maar Claire heeft de weg naar Quizlet weer enigszins gevonden. :Y)


    ars moriendi

    Waaauw, dat is lang geleden. 8D

    Ik vond Beth in seizoen 2 (vooral toen ze haar polsen doorsneed) en 3 eigenlijk erg irritant, maar daarna vond ik haar eigenlijk wel interessant worden en ik vind het jammer dat ze nu weg is. ;/ Ook zielig voor Maggie die binnen twee weken haar vader én zus kwijt is. Het was gewoon zo'n onnodige dood. ;c


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Waaauw, dat is lang geleden. 8D

    Ik vond Beth in seizoen 2 (vooral toen ze haar polsen doorsneed) en 3 eigenlijk erg irritant, maar daarna vond ik haar eigenlijk wel interessant worden en ik vind het jammer dat ze nu weg is. ;/ Ook zielig voor Maggie die binnen twee weken haar vader én zus kwijt is. Het was gewoon zo'n onnodige dood. ;c

    Reünie allessss _O_

    Het was inderdaad wel een beetje "oh oh, guys, we moeten eigenlijk nog een major death hebben en dus dan maken we Beth maar af". Het was misschien wel de stomste dood van allemaal en idd totaal onnodig, zeker omdat Beth behoorlijk out of character reageerde. Haar karakter was slimmer dan dat. En zoals Michonne al eens mooi zei: stupid gets you killed. :3

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 22:32 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)

    Reünie allessss _O_

    Het was inderdaad wel een beetje "oh oh, guys, we moeten eigenlijk nog een major death hebben en dus dan maken we Beth maar af". Het was misschien wel de stomste dood van allemaal en idd totaal onnodig, zeker omdat Beth behoorlijk out of character reageerde. Haar karakter was slimmer dan dat. En zoals Michonne al eens mooi zei: stupid gets you killed. :3


    Best hug of the season!

    Precies, dat vond ik zo jammer. D: Maar ze deden toch hetzelfde met Andrea, al mocht ik haar niet zo erg dat ik het echt heel erg vond. ;x


    Your make-up is terrible

    OMG! Vanavond weer op FOX! (dance)
    Ben echt heel benieuwd!


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Ik ooook. *O*


    Your make-up is terrible

    Yaay, ik ga ook op Fox kijken vanavond. :Y)


    Caution first, always.