• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 17:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Delilah bij Lizzy, Damien bij de rest van de boyz en McEwan is nog niet zeker)
    Gregory McEwan
    "Tja. Ik zal wel moeten he? " plaagde ik haar wat.
    "Nah ik doe het graag ik hou van koken dat weet je " zei ik toen.

    Delilah Gerson
    "dus wat gaan we doen? " vroeg ik, en liet me achterover op bed vallen.
    "Ik denk dat ik een zwembad heb gezien op weg naar de woonkamer. " voegde ik er aan toe.

    Damien Morrisson
    "Okay wie van jullie gaat er mee wandelen om de omgeving te verkennen? " vroeg ik toen ik mijn kast ingericht had.
    Ik trok mijn wandelschoenen aan en keek de jongens afwachtend aan.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    'Ja, dat weet ik,' grijnsde ik toen en liep naar de auto om daar de rest van de tassen uit te laden en zette ze in de woonkamer neer. Ze zochten maar zelf welke spullen van wie waren en waar ze ze moesten hebben. Ik had gauw in een winkeltje op het vliegveld iets simpels gekocht om te maken. Greg en/of ik zouden morgen wel boodschappen gaan doen om fatsoenlijk iets te kopen.

    Rose Black
    'Zwemmen?' vroeg ik enthousiast. 'Hebben ze een zwembad?' Ik was niet iemand die erg sociaal was, maar het viel te proberen. Ik moest mezelf gewoon laten gaan. Ik grijnsde. 'Waarom niet?' Het leek me wel leuk om met deze meiden eens te gaan zwemmen. Heerlijk de stress van de reis van me af laten spoelen.

    James Black
    Ik was wel een type wat hield van een goede wandeling, al was ik nog niet zo zeker over dat verkennen idee. 'Ja, dat zou kunnen,' besloot ik toen voor mezelf. 'Hoe wil je de weg weten, of wil je gewoon wat rondwandelen?' Ik zou wel de weg onthouden als we niet te ver weg gingen.

    Dus;
    *Delilah, Laurinda, Lizzy en Rose.
    *Sarah-Jane, Melody en Abigail.
    *Damien, James, James en Jeremy.
    Maar welke kamers precies, in de beschrijving staan vier slaapkamers.]
    [Nathalie, ik ben even weg. Ik ben zo strakjes weer terug, dus dan beantwoord ik je pb!]

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 16:17 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jaeremy black? Verkeerde rpg? Xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Jaeremy black? Verkeerde rpg? Xd


    Oops, ik was in de war met jouw personage. Ik heb het veranderd.
    Ben terug btw.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    hamamamam

    bij wie mag ik iemand dumpen?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    hamamamam

    bij wie mag ik iemand dumpen?


    Laurinda is bij Rose en Delilah op de kamer, I guess. En Jeremy is samen met Damien en James B?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Delilah Gerson
    Rose reageerde enthousiast en ik grijnsde.
    "Ja ik dacht wel dat er een zwembad was." antwoordde ik.
    "Nou? " zei ik tegen de andere twee, benieuwd of ze ook meegingen.

    Damien Morrisson
    "Gewoon wat rondlopen, kijken wat er in de buurt is en zo. Misschien een sigaretje scoren ofzo. " antwoordde ik schouderophalend.
    Ik legde nog wen laatste knoop in mijn veters en stond op.
    "Dus. Moet ik op één van jullie wachten of moet ik in mn uppie gaan. Zeg t maar "

    Gregory Mcewan
    "Had je al iets voorzien om te eten vanavond?" vroeg ik Anna, of misschien moesten we maar ergens iets gaan eten vanavond, lag eraan wat Anna wilde.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Ik plofte de boodschappentas voor Gregor's neus neer op het aanrecht. 'Viola,' zei ik. 'Ik heb was simpele pasta gekocht. Morgen moeten we maar boodschappen gaan doen. Het eerstvolgende dorp is daar waar we de autoweg afgingen, dus dat is zo'n twintig kilometer terug. Daartussen ligt niets, dus moeten we ook maar tanken.' Ik deed de deurtjes open om te kijken of er überhaupt wel bestek en borden waren, anders moesten we nu al boodschappen doen, maar gelukkig waren die wel aanwezig. Ik opende de kraan om te testen of er water uit kwam, wat ook het geval was. In het boekje stond dat het kraanwater was, dus vulde ik twee glaasjes water en gaf er ene aan Gregor.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laurinda Pearl
    Rose stelt voor om te zwemmen en ik knik instemmend. "naar mijn weten is er een zwembad, dus we gaan gewoon" grijns ik waarna ik richting mijn tas loop en hem losrits. Vervolgens steek ik mijn handen erin en haal hem ineen keer compleet overhoop. Hier ergens moest mijn bikini liggen. Zodra ik het paars/wit gestreeptje topje en broekje gevonden heb kijk ik naar de puinzooi op mijn bed en haar mijn schouders op. Dat kwam later. "Dus iemand enig idee waar we ons kunnen omkleden? We hebben geen apparte badkamers kuthuis... ' Dat ging nog wat worden.. We moesten onze badkamer dus delen met de leiding, en de jongens.
    Zwijnen


    Jeremy Devone
    "Verwacht maar niet teveel, zoveel zal er neit zijn in de omgeving als je midden in een bos zit. En een sigaret kun je ook wel van mij krijgen" grinnik ik waarna ik een pakje uit mijn kontzak haal en een sigaret naar damien zijn hoofd gooi. Ik kijk james aan, "Gaan we wandelen of blijven we hier?" Eerlijk gezegd had ik geen zin om hele kilometers te wandelen, maar om nou alleen hier te blijven was ook weer zowat... Als James mee zou gaan zou ik de groep volgen, besloot hij thuis te blijven dan bleef ik ook lekker hier.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Rose Black
    'Volgens mij zijn de badkamers onder. Lijkt mij, ik zie hier geen in ieder geval.' Ik opende ook mijn koffer en haalde mijn bikini tevoorschijn. Hij was volledig zwart. Daarna pakte ik een handdoek uit mijn tas en bond mijn haar op. Toen ook Delilah haar spullen had, liepen we naar onderen en gingen de andere kant op vanwaar we eerst vandaan kwamen. Links was een meisjesbadkamer met drie douches en drie wc's. Rechts was het voor jongens, waarschijnlijk hetzelfde. Ik liep even door en daar was inderdaad een zwembad. Het was niet groot, maar het was mooi. 'Waaw,' mompelde ik.

    James Black
    'Inderdaad,' stemde ik met Jeremy in. 'We zitten hier in de middle of nowhere. Maar een korte wandeling kan geen kwaad, toch Jeremy?' Het was duidelijk dat Damien wilde, maar ik kreeg geen hoogte of Jeremy wilde. Ik vond het wel prettig om even mijn benen te strekken na zo'n vermoeiend reis, ook al zat ik aan het stuur het laatste deel. Ik deed ook mijn wandelschoenen aan.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 16:52 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Damien morrisson
    Lachend stak ik de sigaret aan en genoot van het kalmerende gevoel.
    "Ah heerlijk zo'n sigaret, niet jongens? Nou maar hopen dat de leiding niet lullig gaat doen. " grijnsde ik, over de leiding gesproken, zou McEwan nou al vorderingen gemaakt hebben bij die Sharp?
    Twas duidelijk dat ze elkaar dik zagen zitten.

    Delilah Gerson
    Samen met de rest liep ik naar beneden, mijn geruite bikini van Tommy Highfilgher hield ik goed vast, dat ding had me 70 fucking euro gekost maar ik vond t mooi, mijn handdoek legde ik op één van de wasbakken.
    "gewoon omkleden in de wc hokjes. " grinnikte ik, en liep er vast één binnen.


    Gregory McEwan.
    "Yeah pasta! " riep ik vrolijk, ik moest nog wel ergens een potje tomatensaus en sambal in mn tassen hebben dus spaghetti zou het worden.
    "Thanks! Hoe wist je dat ik dorst had? " vroeg ik nadat ik het glas water helemaal leeg had.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Elisabeth 'Lizzy' Franklin
    Ik keek Rose raar aan toen ze enthousiast reageerde op het idee. Normaal was ik degene die dat deed en zij leek mij niet zo'n persoon. Ik haalde mijn schouders op en rende met al m'n spullen naar het zwembad en kleedde me zo snel mogelijk om. Ik sprong als eerste in het zwembad en riep hard: "Schiet eens op luiwammesen. Ik lig al uren op jullie te wachten." Het koele water deed me goed en ik spartelde wat in het rond, wachtend op de rest.

    James Flanagan
    "Right." zei ik tegen Damien en de rest. Ik en wandelen ging meestal niet zo goed samen, maar voor hun bestwil ging ik wel mee. Jeremy gaf Damien een sigaret en ik voelde dat ik daar ook wel trek in had. "Hé pikkie, geef mij er ook eens een." zei ik lachend tegen hem. Ik had al sinds ik thuis was vertrokken geen gehad en was er nu duidelijk aan een toe. Dat zou wel helpen met het verwerken van mijn jetlag.

    Melody Black
    Ik liep terug naar onze kamer en plofte op het bed. "Sooo... Wat gaan wij doen? Of willen jullie de rest van de dag op je reet blijven zitten en niks doen? Is mij ook oké." Ik keek vooral vragend naar Abigail, want de ideeën van Sarah-Jane vond ik meestal niet zo geweldig. Ik wilde zeggen dat ik hier en daar wel genoeg dingen had gezien om te doen, maar ik hield wijselijk mijn mond en wachtte af wat Abigail ging zeggen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Anna Sharp
    Ik glimlachte kleintjes naar hem. 'Wie heeft er nu geen dorst na zo'n avontuur.' Het was een gok, maar uiteindelijk waren mijn gokken bijna altijd waar. Soms kreeg ik het gevoel alsof ik helderziende was, maar dat was natuurlijk niet zo. Ik had echt zo'n in Gregor's eten. Hij kookte echt heerlijk. 'Hee Gregor,' zei ik toen iets stiller. 'Neem jij de kamer maar. Ik slaap wel ergens anders of op de bank. Ik ben per slot van rekening diegene die stampij maakt.' Ik zou wel zien hoe het ging. Als ik vanacht op de bank sliep, kon ik alsnog de nacht daarop bij hem liggen. Het maakte allemaal ook niets uit.

    James Black
    Ik trok een vies gezicht bij de sigaret en waaide heen en weer. 'Rook buiten,' mompelde ik. 'Ik houd niet van sigarettengeur. Zullen we gaan?' vroeg ik hen toen Jeremy ook klaar was en liep voor hen uit naar buiten. Het begon al een beetje te schemeren. We moesten uiterlijk 23u in het huis zijn, nou dat ging wel goed komen.

    Rose Black
    'Ja,' mompelde ik, nog onder de betovering van het prachtige zwembad. Toen kon ik me losscheuren en ging achter Delilah naar de badkamer, waar ik een douche indook, daar was net wat meer plaats. Snel verwisselde ik mijn kleren voor mijn bikini en kwam en het pakketje naar buiten, waarna ik al naar het zwembad liep. Zorgvuldig legde ik ze ver van de kant neer en liep toen terug naar de badkamer om te kijken waar de rest bleef.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    "Oh nee Anna, ten eerste is dat zielig voor jou en ten tweede druist dat in tegen mijn principes en reputatie als gentleman." en ten derde vind ik je gewoon heel erg leuk, dacht ik er nog achteraan.
    "En nu ga ik koken!" zei ik met een vingerknip waarna ik melodramatisch naar het aanrecht liep.

    Delilah Gerson
    Lizzy lag lekker kalm in het zwembad, stil sloop ik ernaartoe.
    "BOMMETJEEEEEE! " riep ik uit terwijl ik op het water afsuisde en Lizzy iets erna bedolven werd door een golf.
    Ik lachte en keek haar aan.

    Damien Morrisson
    "Oh sorry dude. ' zei ik, had hij astma? Anyway, aardig als ik was zette ik het raam open.
    "Oh my god guys. " zei ik breed grijnzend, de meiden lagen in bikini in het zwembad, super sexy normaal maar ik voelde er niet veel bij, hoe zouden Jeremy, James en James eruit zagen in een zwembroek?
    Opeens zag ik een meisje met kort zwart haar het zwembad inspringen.
    "Kijk da 's Delilah. " glimlachte ik.


    ( Mwoehahah Damientje heeft het een beetje moeilijk met zn sexualiteit, iemand van de jongens in voor een avontuurtje met hem? )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Jeremy weet nog niet dat hij homo is,
    en manon en ik waren van plan daar uit eindelijk een stelletje van te maken
    maar als jij op een fo andere manier iets weet om een Damien/jeremy avontuurtje voor elkaar te krijgen without liefderelatie, aangezien ik jer/james toch wel ahd afgesproken
    no problem


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign