• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 17:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anna
    1. James Black
    2. Sarah-Jane Black
    3. Abigail Pierce
    4. James Flanigan
    5. Damien Morrisson

    Gregor
    1. Lizzy Franklin
    2. Laurinda Pearl
    3. Delilah Gerson
    4. Melody Black
    5. Rose Black
    6. Jeremy Devone


    Sarah-Jane Black
    Abigail kroop helemaal achter in het busje en ik kroop achter haar aan. Ze was niet erg spraakzaam. Misschien was ze juist daarom hier naar toe gekomen. Het zou kunnen. 'Ik ben trouwens Sarah-Jane,' zei ik vrolijk. 'Een van de vele Blacks die je zult aantreffen hier.' Ik wees naar voren. 'Mijn tweelingbroer zit achter het stuur, naast mevrouw Sharp en mijn zusjes zitten in de andere auto, Melody en Rose.' Ik stelde hen altijd voor als 'zusjes' omdat toch niemand geloofde dat ze eigenlijk twee nichtjes waren. Toen kwamen er nog twee mensen in de auto zitten en vertrokken we. Ik keek door het achterraam en zag dat meneer McEwan ons nog steeds volgde, gelukkig maar, want we waren pas twee meter verder op. 'Hoe heet jij?' vroeg ik Abigail toen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    James Yaser
    Ik mocht gelukkig toch nog bij dat lekkere wijf in de auto zitten. Ik zette me bij het raam, naast Damien. Ik pakte mijn Ipod en draaide de oortjes ervan af. "Ik hoop dat je het niet erg vindt. We kunnen nog gewoon kletsen als je wilt." zei ik terwijl ik de oortjes in mijn oren deed. Ik duwde op shuffle en het eerste liedje dat door mijn oren stroomde was Can't hold us van Macklemore & Ryan Lewis. Het was een chill liedje. Toen bedacht ik me en deed het ene oortje uit en gaf het aan Damien en vroeg: "Wil je ook luisteren?"

    Melody Black
    We zaten in de auto en we vertrokken. Ik begon direct aan mijn favoriete bezigheid: sixpacks bekijken. Ik pakte een tijdschrift uit mijn tas en begon hem door te bladeren. Halverwege kwam ik een goede tegen. Ik stootte Rose aan en zei: "Als je niet wegsmelt bij dit knappertje, dan ben je echt gek." Ik bekeek de tekst en zag dat hij een Braziliaans model was en Fransisco Lachowski heette.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Damien Morrisso
    "Thnx dude!" grijnsde ik, en nam het oortje over, het was een cool liedje , en ik grijnsde naar hem
    "Goeie muzieksmaak heb je."zei ik, en gluurde toen naar waar de meisjes mee bezig waren, ik bloosde toen ik een hafnaakte jongen zag, why the fuck bloosde ik, de beelden van mijn dronken beste vriend schoten weer voor mijn ogen, ik hield even mijn adem in, hopend dat de rest het niet merkte, toen ik me weer wat ontspande voelde ik me wat beter.
    En nogmaals bedankt mam en pap.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    abigail Pierce

    Het meisje kruipt weer naast me en de auto begint te rijden terwijl ik mezelf wat dichter in het hoekje tegen de deur aan druk. "Abigail" fluister ik mijn naam als antwoord op haar vraag. Mijn hoofd leg ik tegen het raam aan terwijl ik met mijn ogen de omgeving buiten de auto in me opneem. Veel tijd had ik er niet voor, want we reden al,n maar ik kon op deze manier toch ongeveer zien waar we reden.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    KLAINEISBACK schreef:
    Damien Morrisso
    "Thnx dude!" grijnsde ik, en nam het oortje over, het was een cool liedje , en ik grijnsde naar hem
    "Goeie muzieksmaak heb je."zei ik, en gluurde toen naar waar de meisjes mee bezig waren, ik bloosde toen ik een hafnaakte jongen zag, why the fuck bloosde ik, de beelden van mijn dronken beste vriend schoten weer voor mijn ogen, ik hield even mijn adem in, hopend dat de rest het niet merkte, toen ik me weer wat ontspande voelde ik me wat beter.
    En nogmaals bedankt mam en pap.


    Ik wil niet veel zeggen, maar Rose en Melody zitten in de andere auto met het tijdschrift...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    AbbySciuto schreef:
    (...)

    Ik wil niet veel zeggen, maar Rose en Melody zitten in de andere auto met het tijdschrift...


    Huh? Zij zitten toch ook bij Sharp?:8


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    (...)

    Huh? Zij zitten toch ook bij Sharp?:8

    Woops
    nevermind


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Nee die zitten bij mc ewan
    Die ik trouwens knap vind hihihi


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Nee die zitten bij mc ewan
    Die ik trouwens knap vind hihihi

    WOEHAHAHAHAHAH


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Weg met dit kutsharp ik wil mcewan


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Weg met dit kutsharp ik wil mcewan

    HAHAH omg


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    MANON KOM ONLINE YOU BITCH


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Sarah-Jane Black
    'Mooie naam,' zei ik. Ik kreeg de indruk dat ze niet veel wilde praten. 'Hee, als je niet wilt praten, moet je het zeggen.' Het was altijd ontzettend vervelend als mensen nooit zeiden wat ze werkelijk wilden. Hoe the hell kon ik dat nou ruiken?! Rose kon dat, maar ik dus echt niet. Ik keek door de auto heen. James zat relax achter het stuur en mevrouw Sharp zat er naast, nog steeds in de kaart gedoken. Ik had er vertrouwen in. Het leek erop alsof zij haar zaakjes op orde had en James deed nooit een vlieg kwaad. Wij gingen er wel komen.

    Rose Black
    'Gadverdamme Melody,' floepte eruit toen ze haar magazine open deed met haar wasbordjes. Ik had echt geen zin om halfnaakte mannen te bekijken, dus draaide ik me om naar de rij dames achter mij. 'Hey Ladies,' zei ik toen. 'Ik ben Rose. En deze creep is Melody.' Toen viel me op dat er ook nog een jongen zat. 'En jongen uiteraard,' lachte ik. Dit ging toch nog wel gezellig worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Appelboompje schreef:
    MANON NATHALIE KOM ONLINE YOU BITCH


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign