• Exact 25 jaar later breken er opnieuw rellen uit in Panem. Het land dat eerst opnieuw in vrede, rijkdom en geluk kon leven, werd opnieuw aangevallen door het Capitool. Azélia Snow, de kleindochter van de man wie ooit President was van Panem en later stierf door zijn eigen vergiftiging.Was terug om op te eisen wat van haar hoorde te zijn. Met een leger van jonge rekruten, wiens allemaal rijkdom en macht beloofd was streed ze tegen de inwoner. Haar eigen volk. Ondanks dat de rebellen met velen meer waren, maar niet meer zo sterk, overwon Azélia en kroonde ze zich tot nieuwe President. Haar eerste opdracht was de leidster van de rebellen uitschakelen. Katniss Everdeen, die nu ergens in de duisternis verdwenen is. Haar tweede missie was alle mockinjays uitroeien. Ze wilde nergens nog een teken van de hoop zien. En haar derde en laatste taak. De mensen opnieuw straffen voor hun fouten.

    "Welcome, wellcome to the new annual Hungergames. The odds are never in your favor. "
    "Let us restart the new 75th hungergames. The same arena, only better, dangerouser and undestroyeble than before. "


    26 jongeren, die twee jongeren voor elk van de 13 districten symbool staan moeten de arena in. 25 doden en maar 1 winnaar zal overblijven. Als aandenken van de laatste gruwelijke games, besloot Presidente Snow opnieuw in dezelfde arena te beginnen, allen veel sterker gebouwd en veel gevaarlijker. Ondanks dat de mensen niet meer in 'districten' wonen, zullen de kinderen toch ingedeeld worden per district zoals vroeger. Dit zijn de kinderen van rebellen. Misschien zijn ze zelf ook rebels ingesteld of zijn ze totaal onschuldig. Elk zijn ze anders en ieder heeft zijn eigen verhaal. De leeftijd is enkel ietsje opgeschoven dus kinderen van 15-21 jaar worden ingedeeld. Niet met loodjes, maar ze worden persoonlijk aangewezen door Presidente Snow. Vooral de sterksten zullen overleven, maar ook zwakke kinderen kunnen met een sterke strategie deze games winnen.



    # Vol !

    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    - Silk Daria Wintercrest || MinnieMouseX
    *

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    - Jaylee Hazelle Hawthorne ||Jafar
    - Akeem Underwood ||WenseKronik

    District 3 - Technologie
    *
    - David "Dave" Irons || Grohl

    District 4 - Visserij
    - Ona Elizabeth Odair ||Grohl
    -Atlas Hale || Castor

    District 5 - Medisch onderzoek
    - Emily Roselynn Swann ||CrazyGirlxx
    *

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties
    - Katie Mia Grice || Louella
    -Mikah David Stuart || Nod

    District 7 - Hout
    - Lene Maylinn Cambridge || Lorum
    - Markus Elijah Creeds || Raccoon

    District 8 - Textiel
    - Olivia "Liv" Rue Broadfield|| AnnaxElsa
    *

    District 9 - Graan
    *
    - Chase Jaxon Nolan || Intouchables

    District 10 - Vee
    *
    - Derek Wintercrest || WenseKronik
    District 11 - Landbouw
    *
    - Alec Valentino Booth || Raccoon


    District 12 -Steenkool
    -Scarlett Mellark || xxjiggerxx
    *

    District 13 Kern energie
    *
    -Ozias Tobiah Caverly || Castor



    Regels

    #1 Heb plezier ^^ , het heeft geen nut om met tegenzin te Rpg'en
    #2 Denk goed na voordat je meedoet, ik wil niet dat je na een dag/week stopt
    #3 Je moet minstens 200 woorden schrijven, dit is makkelijk haalbaar
    #4 Wees origineel (bv; geen 3 wezen, bijna vermoord, etc)
    #5 Bestuur de andere personages niet, dit vind niemand fijn. (mag wel als dit effectief gevraagd is aan je medespeler)
    #6 Probeer minstens 2 keer per week te posten
    #7 Naamverandering doorgeven + gelieve ook te melden als je een tijdje niet kunt posten of niet meer mee wilt doen (Wie dit niet doet en/of mij meer dan een week negeert, word zonder pardon uit de rpg geschopt.
    #8 Alleen ik maak de topics
    #9 Geen ruzie alleen IC
    #10 Dingen worden besproken in het rollen of praattopic
    #11 Vragen mogen altijd gevraagd worden
    #12 Sluit niemand uit!
    #13 Maximum 2 personages per persoon
    #14 Verwond niemand zonder toestemming van die persoon.
    # 15 Ik loot iedere zondag, ik trek niemand voor ook niet mijn eigen personages

    * Als je meerdere keren de regels overtreed stuur ik je een waarschuwing, doe je het daarna weer dan vlieg je uit de rpg



    # Geen Mary of Gary stue's
    # reservaties blijven maximum 3 dagen staan
    # Geen kinderen meer van bekende winnaars/rebellen er zijn er nu wel genoeg.
    # Wees origineel, ook wil ik niet allemaal 18 jarigen, jongeren liefst ook.

    Naam:
    District:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis
    Familie
    Extra

    Praattopic

    Vragen mogen altijd gesteld worden :3

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 18:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    AnnaxElsa schreef:
    Naam: Olivia "Liv" Rue Broadfield, Olivia kan heel chagrijnig worden als mensen haar Olivia noemen, dus noemt iedereen haar Liv
    District: 8
    Leeftijd: 15
    Innerlijk: Liv is meedogenloos en bloeddorstig. Dit houdt niet in dat ze bloed drinkt, maar ze ziet graag mensen pijn hebben. Ze is niet bang om te doden noch dood te gaan. Ze is zeer naïef en doet dingen zonder na te denken. Ze zegt ook vaak dingen zonder dat ze erbij nadenkt. Ze is heel snel boos of chagrijnig en zou zeker geen bondgenoten zoeken.
    Uiterlijk:



    Geschiedenis: Liv's moeder heeft haar bij een weeshuis achtergelaten toen ze één jaar oud was. Ze is gevlucht naar het Capitool en zij bleef achter in het weeshuis. Ze werd gepest en ze oefende haar agressie uit op loslopende konijntjes die ze dan de nek omdraaide.
    Familie: Haar tante Rue is gestorven in de vierenzeventigste games. Haar moeder is verkracht op haar vijftiende, waardoor ze toen ze zestien was Liv kreeg. Ze kon dit echter niet aan, zo jong en dus liet ze haar achter bij het plaatselijke weeshuis.
    Extra: -


    Sorry dat ik hier een opmerking op heef, maar Rue en haar familie hebben toch een donkere huid en bij Olivia is dat overduidelijk blank...

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 21:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MinnieMouseX schreef:
    Naam: Silk Daria Wintercrest (Silk is engels voor zijde)
    District: 1, luxeproducten voor het capitool
    Leeftijd: 19, jarig op 6 juni
    Innerlijk: Het eerste wat je opvalt aan Silk is haar zelfverzekerde houding, ze heeft er een hekel aan als mensen haar zwak vinden. Als je de mensen uit haar omgeving naar haar zou vragen, dan zouden ze zeggen dat ze een uitbundig, brutaal meisje is. Dit is ook de kant van haar waarvan ze wilt dat het publiek haar ziet. Silk is niet wat je zegt bloeddorstig, maar zal er zeker geen moeite mee hebben mensen te doden, ze toont geen medeleven. Silk vind het erg moeilijk zich van haar gevoelige kant te laten zien en die kant zal ze tijdens de spelen zeker niet laten zien. Ze is ook zeker erg koppig, wat erg onhandig is in een bondgenootschap en ook is ze snel geïrriteerd, al vinden de meesten haar ook soms erg irritant aangezien ze vaak sarcastische opmerkingen maakt, ook op de verkeerde momenten, en ze lokt soms ruzie's uit
    Uiterlijk:



    GeschiedenisSilk's eigen ouders zijn beiden overleden, een paar jaar na de opstand in een ongeluk. Beiden hoorden ze bij de rebellen. Na de dood van haar ouders vingen de buren haar op en was ze vanaf toen deel van hun gezin. Wat ze niet wist, wis dat haar geliefde buren de gehele opstand aan de kant van het Capitool hebben gestaan. Ze was nog erg jong, dus zou haar nieuwe vader haar hele gedachtegang nog kunnen beïnvloeden. Hij heeft haar getraind, in de hoop dat het Capitool ooit weer de macht zou krijgen en Silk mee zou mogen doen aan de nieuwe Hongerspelen en ervoor gezorgd dat Silk dan de kant van het Capitool zou kiezen. Soms verklaarde Silk hem voor gek, waarom zouden de Hongerspelen ooit nog terug komen? Maar hij kreeg gelijk, ze zijn teruggekomen. En zij moest meedoen en heeft alleen maar profijt van alle training die ze van haar 'vader' heeft gehad, maar ze heeft nooit het ware verhaal over haar ouders gehoord. In wwerkelijkheid heeft haar 'vader' Calix bij president Azélia gesmeekt of Silk mee mocht doen en het verhaal van haar ouders aan de president verteld zodat ze mee mocht doen.
    Familie Silk's ouders hoorden dus bij de rebellen, zij hoorden bij de mensen die ondergedoken zaten in district 13. Een paar jaar daarna verongelukten ze dus en trok Silk bij haar buren in, Calix en Sprinkle Honeyman en hun dochter Ruby.
    Extra Haar districtaandenken en Silk kan messen hanteren, volgens haar buurman is dat het meest bruikbare wapen. Ze is getraind om te moorden, niet om te overleven. Haar tactiek is dan ook om zo snel mogelijk iedereen van kant te maken.



    Ik denk dat ze zo ongeveer af is, s ze goedgekeurd? ^^


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Ik wil een jongen, district 10 (:


    Naam: Derek Wintercrest
    District: 10
    Leeftijd: 21
    Innerlijk: Derek is een serieuze jongen maar ook wel een badboy. Hij luistert meestal naar niets of niemand, behalve naar zijn familieleden gezien familie voor hem belangrijk. Dit komt omdat hij nooit zijn moeder heeft gekend dus de moederliefde heeft vervangen met naastenliefde. Derek zal door het vuur gaan voor zijn familie.
    Verder is Derek erg gesloten en houd met niemand rekening - familie uitgezonderd - hij is een echte badboy en kom geregeld in de problemen. Hij trek snel zijn mond open als hem iets niet bevalt en maakt dit ook erg duidelijk. Hij is snel aangebrand - kort lontje - om de kleinste dingen die hem irriteren. Derek heeft snel een eigen mening en verkondigd die maar al te graag en vooral als mensen niet luisteren wil hij er zeker van zijn dat ze zijn mening toch gehoord hebben - en anders gevoeld. Derek is een heethoofd eerste klas, hij doet voordat hij denkt. Dat zorgt meestal voor de grootste problemen. Autoriteit vind hij niets - met uitzondering van familie die zegt wat hij moet doen - en die mening steekt hij niet onder stoelen of banken.
    Derek zal 9 van de 10 keer zelf het gevecht beginnen, dat is gewoon wie hij is en meestal wint hij het ook. Wat een soort arrogantie aan hem geeft, dat hij weet dat hij het vast wel kan winnen. Derek heeft met zijn favoriete neef Phil (15) altijd samen gestoeid en gevochten op de boerderij - wat doe je anders in je vrije tijd? Derek kan daardoor goed stok vechten en is goed met eenmans gevechten.
    Derek zal niet snel lachen, hij gunt mensen zelfde een glimlachje. Door zijn serieuze blik vinden mensen hem erg intimiderend over komen, hij is groot en breed, plus niet al te vrolijk kijkend.
    Ondanks dat heeft Derek wel een hart op de juiste plaats, toch houd hij wel van een goed gevecht. Hij is een alfa mannetje en hij houd van de aandacht van vrouwen.
    Uiterlijk: Hij is 1,86 lang, donker bruin haar, grijze ogen en is erg gespierd omdat hij veel zwaar werk doet op de boerderij.








    Dit is Derek en zijn neef/beste vriend




    Geschiedenis: Felix, zijn vader, werd op 18 jarige leeftijd vader van Derek, helaas overleed het meisje/zijn moeder bij de geboorte. Felix die werkte op een boerderij - van de familie van de moeder van Derek - mocht bij hen intrekken. Ze konden het niet over hun hart krijgen om de jonge Felix met hun kleinkind weg te sturen. Derek is opgegroeid op een boerderij, zijn hele leven is hij al met dieren in aanraking en weet er alles van. Ook door het verbouwen van gewassen beschikt hij over kennis van planten - niet heel veel maar het kan een klein voordeel zijn.
    Familie: hij is de zoon van Felix Wintercrest, de biologische oom van Silk Daria Wintercrest. Derek heeft ook veel familie van zijn moederskant de familie Miller. Daar heeft hij een oma, opa, drie ooms en 2 tantes plus nog 3 neven en 4 nichten (tussen de 2 tot 15 jaar oud).
    Die allemaal op de boerderij wonen van opa Jack en oma Miley Miller.
    Verder van zijn vaderskant weet hij niet echt veel van zijn familie af, alleen dat zijn oom, tante en nichtje zijn omgekomen in een ongeluk.
    Extra: Heeft een tattoo van een compas met het latijnse motto: Ik kwam, Ik zag, Ik overwon. Deze tattoo heeft hij genomen omdat hij ondanks dat hij wel eens verdwaald is maar ondanks dat wel de weg terug zal vinden en zijn problemen zal overwinnen.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 11:01 ]

    Ik zit momenteel op mijn mobiel dus echt goed bekijken kan ik niet.
    @ WenseKronic de Familienaam veranderen aub aangezien er al een Hawthorn is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ik zit momenteel op mijn mobiel dus echt goed bekijken kan ik niet.
    @ WenseKronic de Familienaam veranderen aub aangezien er al een Hawthorn is.



    Ow euhm zie mijn familie/geschiedenis ;) maar als je dat niet wilt dan verander ik het wel

    Castor schreef:
    (...)

    Oh dat. Ja dat is sneu, maar als je daarmee iemand anders een vroege dood kan besparen is het ook wel mooi vind ik.


    Ja, dat is idd heel mooi. Ik hoop dat als hij idd de spelen niet overleeft, hij een vredige dood sterft c:


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ja, dat is idd heel mooi. Ik hoop dat als hij idd de spelen niet overleeft, hij een vredige dood sterft c:



    Vredig sterven in The Hunger Games, dies interessant

    Jafar schreef:
    (...)

    Ja, dat is idd heel mooi. Ik hoop dat als hij idd de spelen niet overleeft, hij een vredige dood sterft c:


    Voor zover een vredige dood mogelijk is, hoop ik dat ook. Of zoiets als Rue had, met die bloemen en in ieder geval iemand die bij hem is of zo. But we'll see what happens haha.

    Castor schreef:
    (...)

    Voor zover een vredige dood mogelijk is, hoop ik dat ook. Of zoiets als Rue had, met die bloemen en in ieder geval iemand die bij hem is of zo. But we'll see what happens haha.


    dus bijvoorbeeld door gas of door vergiftigde bessen waar je slaperig van wordt ;) zoiets kun je doen moge je personage het niet overleven

    WenseKronik schreef:
    (...)


    Ow euhm zie mijn familie/geschiedenis ;) maar als je dat niet wilt dan verander ik het wel


    Ow, sorry. Niet gezien,maar eerlijk gezegt wil ik geen kinderen/familie leden meer van bekende rebellen of personages van het boek...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heel erg aan het twijfelen of ik nog een jongen moet nemen

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ow, sorry. Niet gezien,maar eerlijk gezegt wil ik geen kinderen/familie leden meer van bekende rebellen of personages van het boek...



    Ow oke, dus ik moet hem alsnog aanpassen ? Of mag ik hem laten zo, gezien Rory eigenlijk niet heel belangrijk was in het boek - vond ik zelf - en er praktisch niet in voor kwam.. Maar ik kan hem alsnog wel aanpassen als je dat wilt, maar dacht miss is het wel leuk om hem alsnog familie van iemand te laten zijn. Anders is zo kil x) dan heeft ie iemand om te beschermen enzo, dus stelt iemand zich op om familie te zijn van mijn personage ? ^^

    Castor schreef:
    (...)

    Voor zover een vredige dood mogelijk is, hoop ik dat ook. Of zoiets als Rue had, met die bloemen en in ieder geval iemand die bij hem is of zo. But we'll see what happens haha.


    Ja, iemand die zijn hand vast kan houden en hem in zijn eeuwige slaap zingt of zoiets zou prachtig zijn (mijn fantasie loopt weer overuren, ik zie het helemaal voor mij).


    Happy Birthday my Potter!

    WenseKronik schreef:
    (...)

    dus bijvoorbeeld door gas of door vergiftigde bessen waar je slaperig van wordt ;) zoiets kun je doen moge je personage het niet overleven


    Ja precies! Ik zou het trouwens nog het zieligst vinden als hij de spelen wel wint.

    WenseKronik schreef:
    (...)


    Ow oke, dus ik moet hem alsnog aanpassen ? Of mag ik hem laten zo, gezien Rory eigenlijk niet heel belangrijk was in het boek - vond ik zelf - en er praktisch niet in voor kwam.. Maar ik kan hem alsnog wel aanpassen als je dat wilt, maar dacht miss is het wel leuk om hem alsnog familie van iemand te laten zijn. Anders is zo kil x) dan heeft ie iemand om te beschermen enzo, dus stelt iemand zich op om familie te zijn van mijn personage ? ^^


    Ja, geen familie meer 4personages met bekende familie vind ik nu wel genoeg.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH