• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Lissandra
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Martens
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 11:29 ]


    Your make-up is terrible

    Lissandra schreef:
    Ik ben net terug van werk en man, wat zitten er toch een stelletjes bitches bij de McDonalds af en toe. Ik moest toevallig een vuilniszak uit een prullenbak vervangen en die bitches stonden er dus helemaal voor. Ik netjes vragen of ze aan de kant wilden gaan, maar nee hoor. Ze moesten zo nodig nog wat erger in de weg gaan staan, me afsnauwen en vervolgens hun dienbladen ook niet opruimen. Buh.


    Klinkt als de mensen die altijd voor mijn locker staan en ook nooit willen opschuiven, maar als ik ze aanraak met mijn elleboog, zo zacht dat ik het zelf niet eens voel, dan geef ik ze een serieuze duw.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Morgen Ragnarok. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb zin om mijn username in een troll username te veranderen.


    26 - 02 - '16

    Witchking > Elvenking.. god nu moet ik allemaal topics bumpen met mijn username verandering. (cat)

    Ik hoor treurige muziek uit een treurige tent komen, die voor treurige mensen is bedoeld. Blegh, krijgen we straks die vreselijke tentfeesten weer.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ga de hond uitlaten, douchen en slapen. Welterusten!


    26 - 02 - '16

    Slaap lekker!

    Weet je wat ik nou niet kan begrijpen? Dat mensen klagen dat ze zo weinig geld hebben, zelfs te weinig om eten te kunnen kopen en zulke dingen, maar ondertussen wel een smartphone hebben met internetabo en alles, die vaak voor meerdere personen betalen. Is dat tegenwoordig nou belangrijker dan eten geworden?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Slaap lekker!

    Weet je wat ik nou niet kan begrijpen? Dat mensen klagen dat ze zo weinig geld hebben, zelfs te weinig om eten te kunnen kopen en zulke dingen, maar ondertussen wel een smartphone hebben met internetabo en alles, die vaak voor meerdere personen betalen. Is dat tegenwoordig nou belangrijker dan eten geworden?

    Ja, mobieltjes zijn belangrijker voor heel veel mensen.
    Toen ik maatschappelijke stage liep bij de voedselbank merkte ik dat echt heel erg. 9 van de 10 mensen die daar kwamen waren van die asociale types en hadden piercings, mobieltjes en tattoo's. En het feit dat ze bij de voedselbank komen wijst al uit dat die mobieltjes en piercings belangrijker zijn. :')
    Ik was echt zo blij toen mijn stage daar afgelopen was. Man, wat had ik dat verkeerd ingeschat.

    Assassin schreef:
    Slaap lekker!

    Weet je wat ik nou niet kan begrijpen? Dat mensen klagen dat ze zo weinig geld hebben, zelfs te weinig om eten te kunnen kopen en zulke dingen, maar ondertussen wel een smartphone hebben met internetabo en alles, die vaak voor meerdere personen betalen. Is dat tegenwoordig nou belangrijker dan eten geworden?


    Misschien dat je dit artikel interessant vind. Verklaard wel een hoop.
    ‘Schaarste neemt bezit van je geest, mensen handelen anders bij een gevoel van gebrek’


    You are beautiful, you are love.

    Vind 't erg geestig dat ik nu, bij het terugnemen van 'Khaleesi', ineens allemaal reacties krijg. Terwijl dat de eerste keer niet zo was. :'D Zo merk je maar weer hoe iets ineens bekend wordt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gwaihir schreef:
    (...)

    Interessant artikel!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hoe vaak moet ik verversen tot er 'n nieuwe reactie komt.

    :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Volgens mij slaapt iedereen op Q nog.

    Ik heb net League of Legends gespeeld ^^
    En het was leuk


    26 - 02 - '16

    Elvenking schreef:
    Volgens mij slaapt iedereen op Q nog.

    Dat kan je tegenwoordig haast op elk moment van de dag wel zeggen.


    "I shut my eyes in order to see.'