• GoodReads
    Er was hier al een topic over, twee zelfs, maar die zijn al een jaar oud (;

    Ik ben de laatste paar dagen veel actiever op GoodReads.com dan eerst en vroeg mij af of er hier meer mensen zijn die daar op zitten en zo ja, wat jullie username dan is (:

    Voor diegene die GoodReads.com niet kennen: GoodReads is een site waarbij je bij kan houden welke boeken je hebt gelezen en welke je nog wil gaan lezen. Je kunt reviews geven, de boeken 1 tot 5 sterren geven en zodra je een paar boeken als gelezen of 'want to read' hebt gemarkeerd krijg je ook aanbevelingen. De site heeft nog veel meer mogelijkheden waar ik nog niet achter ben, maar hij is erg overzichtelijk en erg tof!

    Quizletters op GoodReads:
    BastiIIe - Profiel
    Assassin - Profiel
    Mendelejev - Profiel
    Yayde - Profiel
    Remington - Profiel
    Izembaro - Profiel
    Rawiyah - Profiel
    Mycroft - Profiel
    Temperature - Profiel
    Mundane - Profiel
    Ravenhill - Profiel
    Linger - Profiel

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 14:37 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb het net aan gemaakt en ben nu boeken aan het raten :3

    Ben vandaag naar het Boekenfestijn geweest en heb daar ook weer een aantal mooie boeken ingeslagen, als ik die gelezen heb, zal ik ze ook raten :)

    Oh, edit: volgens mij is m'n username Vincie.

    Maar ik heb eigenlijk geen idee :P

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 23:00 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Elvenking schreef:
    Hm ja ik heb daar een account op, maar die ben ik compleet aan het verwaarlozen. :'D
    Dus tot die tijd zal ik 'm maar niet noemen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omdat ik nog geen 18 ben heeft goodreads mijn account privé gemaakt -.-

    maar mijn username is VINCIE


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vincie schreef:
    Omdat ik nog geen 18 ben heeft goodreads mijn account privé gemaakt -.-

    maar mijn username is VINCIE


    Really? Dan zal die van mij ook nog prive zijn denk ik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn account (:

    Goodreads is echt geweldig, ik gebruik het bijna elke dag ^^ Vooral als je veel vrienden hebt is het leuk c:

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 9:32 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    mijn account (:

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 9:50 ]


    Vatican Cameos

    Haha Nikki ik heb een 'comment' van je geliked geloof ik. Pfoe, ik moet nog een hoop onderzoeken op die site :'D
    Vanavond zet ik iedereens accounts in de beginpost (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Really? Dan zal die van mij ook nog prive zijn denk ik.


    Ja, dat kreeg ik ook toen ik je als vriend wilde toevoegen. Maar nu kan ik het gewoon zien.


    Your make-up is terrible

    Nog nooit eerder van gehoord lijkt me opzich wel leuk, behalve het feit dat ik echt niet meer weet wat ik wel en niet allemaal al heb gelezen..


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Jaaa, dit is mijn account


    As travars

    Ik heb het wel, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh, ik zit ook op Goodreads. Ik snap alleen nog steeds niet zo goed hoe het allemaal werkt, haha. ^^
    Mijn account


    | Reality is for people that lack imagination |

    Wel eerder van gehoord, maar weet niet of ik een account ga aanmaken.
    Misschien eerst maar even de site rondkijken, als dat kan zonder met een account in te loggen.


    Ah, ik heb toch maar een account gemaakt om te kijken.
    -> Louise

    En ja simone, je account is privé

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 15:05 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Elvenking schreef:
    Hm ja ik heb daar een account op, maar die ben ik compleet aan het verwaarlozen. :'D
    Dus tot die tijd zal ik 'm maar niet noemen.

    Ik heb met de barcode scanner van de app wat boeken uit mijn boekenkast erin gezet, leuk zeg! Hij pakt lang niet alle barcodes en sommige hebben stickers eroverheen geplakt die ik er niet afkrijg, maar ik heb er toch wat bij gekregen zo.


    Your make-up is terrible