• GoodReads
    Er was hier al een topic over, twee zelfs, maar die zijn al een jaar oud (;

    Ik ben de laatste paar dagen veel actiever op GoodReads.com dan eerst en vroeg mij af of er hier meer mensen zijn die daar op zitten en zo ja, wat jullie username dan is (:

    Voor diegene die GoodReads.com niet kennen: GoodReads is een site waarbij je bij kan houden welke boeken je hebt gelezen en welke je nog wil gaan lezen. Je kunt reviews geven, de boeken 1 tot 5 sterren geven en zodra je een paar boeken als gelezen of 'want to read' hebt gemarkeerd krijg je ook aanbevelingen. De site heeft nog veel meer mogelijkheden waar ik nog niet achter ben, maar hij is erg overzichtelijk en erg tof!

    Quizletters op GoodReads:
    BastiIIe - Profiel
    Assassin - Profiel
    Mendelejev - Profiel
    Yayde - Profiel
    Remington - Profiel
    Izembaro - Profiel
    Rawiyah - Profiel
    Mycroft - Profiel
    Temperature - Profiel
    Mundane - Profiel
    Ravenhill - Profiel
    Linger - Profiel

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 14:37 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Leuk dat er al een topic over is! Net een paar minuten geleden heb ik ook een account aangemaakt; Mijn profiel


    Hamartia

    Maguire schreef:
    Leuk dat er al een topic over is! Net een paar minuten geleden heb ik ook een account aangemaakt; Mijn profiel


    Ik heb je toegevoegd. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Ik heb je toegevoegd. :Y)


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Maguire schreef:
    Leuk dat er al een topic over is! Net een paar minuten geleden heb ik ook een account aangemaakt; Mijn profiel

    Ik heb je toegevoegd c:


    Inspiration can hit you any time

    Veelal als ik op goodreads boeken zoek met een Nederlandse titel, geeft 'ie het boek wel weer, maar dan met de Engelse titel. Opzich niet zo'n probleem, maar soms verschilt de Engelse titel nogal van de Nederlandse, waardoor als ik naderhand in de bieb sta en wil kijken of ze dat boek hebben, ik dus niet meer weet wat de Nederlandse titel is. En aangezien mijn Engels niet zo geweldig is, lees ik liever Nederlandse boeken en dan is t dus best vervelend als je de boeken niet meer kunt vinden :')

    Is er iemand die dit probleem herkent, of er zelf ook last van heeft? Of zijn er mensen die een idee hebben hoe ik ervoor kan zorgen dat me de Nederlandse titels toch bij blijven, zodat ik ze makkelijker kan opzoeken? (:


    Inspiration can hit you any time

    De Nederlandse titels opschrijven? Dat je een lijstje maakt met de Nederlandse titels van welke boeken je wilt lezen? En anders schrijver/schrijfster onthouden en van elk boek die er staat van die auteur de achterkant lezen :'D

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 20:39 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Coulson schreef:
    De Nederlandse titels opschrijven? Dat je een lijstje maakt met de Nederlandse titels van welke boeken je wilt lezen? En anders schrijver/schrijfster onthouden en van elk boek die er staat van die auteur de achterkant lezen :'D

    Daar heb ik zelf ook al aan gedacht. Ik vroeg me af of goodreads daar een of andere knop, optie, of notitie iets voor heeft, zodat ik dat lijstje op goodreads aan kan maken. De grootste reden waarom ik daar een account op heb gemaakt, is namelijk om als lijstje te functioneren voor alle boeken die ik nog wil lezen. En dan is t een beetje dubbel als je een lijstje op goodreads hebt, en extra voor boeken waar ik de nederlandse titel niet op goodreads kan vinden, ook nog zelf een lijstje moet aanmaken :') Naast t feit dat bij mij die losse-briefjes-lijstjes altijd kwijt zijn xd


    Inspiration can hit you any time