• GoodReads
    Er was hier al een topic over, twee zelfs, maar die zijn al een jaar oud (;

    Ik ben de laatste paar dagen veel actiever op GoodReads.com dan eerst en vroeg mij af of er hier meer mensen zijn die daar op zitten en zo ja, wat jullie username dan is (:

    Voor diegene die GoodReads.com niet kennen: GoodReads is een site waarbij je bij kan houden welke boeken je hebt gelezen en welke je nog wil gaan lezen. Je kunt reviews geven, de boeken 1 tot 5 sterren geven en zodra je een paar boeken als gelezen of 'want to read' hebt gemarkeerd krijg je ook aanbevelingen. De site heeft nog veel meer mogelijkheden waar ik nog niet achter ben, maar hij is erg overzichtelijk en erg tof!

    Quizletters op GoodReads:
    BastiIIe - Profiel
    Assassin - Profiel
    Mendelejev - Profiel
    Yayde - Profiel
    Remington - Profiel
    Izembaro - Profiel
    Rawiyah - Profiel
    Mycroft - Profiel
    Temperature - Profiel
    Mundane - Profiel
    Ravenhill - Profiel
    Linger - Profiel

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 14:37 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb het echt al twee jaar maar ik ben echt nog nooit dat soort groepen tegengekomen, laat maar weer eens zien dat ik niet zoveel doe met groepen op goodreads :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Oh mijn hemel ik kom zo veel epische boeken tegen *-* Hoe ga ik dit allemaal lezen, hahaha omg, ik weet echt niet waar ik beginnen moet! Shit hé, elke keer denk ik: niks meer toevoegen Si- OH DAMN DIE LIJKT ME GAAF. Nu heb ik een to-read lijst van bijna 300 boeken D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wauw. o.o
    Ik was bezig met de boeken in mijn kast toe te voegen die ik nog moest lezen, maar ik was lui en ben ergens blijven hangen.


    Your make-up is terrible

    Mijne is : Luisa


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb al een hele tijd een account maar deed er eerst nooit wat mee.
    De laatste tijd houd ik hem beter bij^^ Mijn profiel


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik had al langer van Goodreads gehoord -via een oud klasgenootje-, maar heb er nooit wat mee gedaan. Tot vorige week ergens, toen heb ik me een account aangemaakt, al was t alleen maar op mijn 'to-read' lijstje overzichtelijker te maken:p Al is dat lijstje nu nog niet helemaal compleet hahaxd
    Zie hier: mijn account :3


    Inspiration can hit you any time

    Ik gebruik het vaak om reviews te bekijken van een boek, maar ik heb [nog] geen profiel.
    Ik vind het een zeer nuttig site, maar mijn laptop loopt steeds vast als ik erop zit.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Ik gebruik het vaak om reviews te bekijken van een boek, maar ik heb [nog] geen profiel.
    Ik vind het een zeer nuttig site, maar mijn laptop loopt steeds vast als ik erop zit.


    Er is ook een app (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    I has an account too ;D
    Klik


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga er eens naar kijken. (:

    Wordt de lijst nog een keer geupdated?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dan kan ik vanavond wel eventjes doen ja


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Linger > Coulson


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ooh damn, ik zal dit na mijn examens fixen :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn profiel: https://www.goodreads.com/user/show/21787495-kim


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass