• GoodReads
    Er was hier al een topic over, twee zelfs, maar die zijn al een jaar oud (;

    Ik ben de laatste paar dagen veel actiever op GoodReads.com dan eerst en vroeg mij af of er hier meer mensen zijn die daar op zitten en zo ja, wat jullie username dan is (:

    Voor diegene die GoodReads.com niet kennen: GoodReads is een site waarbij je bij kan houden welke boeken je hebt gelezen en welke je nog wil gaan lezen. Je kunt reviews geven, de boeken 1 tot 5 sterren geven en zodra je een paar boeken als gelezen of 'want to read' hebt gemarkeerd krijg je ook aanbevelingen. De site heeft nog veel meer mogelijkheden waar ik nog niet achter ben, maar hij is erg overzichtelijk en erg tof!

    Quizletters op GoodReads:
    BastiIIe - Profiel
    Assassin - Profiel
    Mendelejev - Profiel
    Yayde - Profiel
    Remington - Profiel
    Izembaro - Profiel
    Rawiyah - Profiel
    Mycroft - Profiel
    Temperature - Profiel
    Mundane - Profiel
    Ravenhill - Profiel
    Linger - Profiel

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 14:37 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    My profile

    Ik vind het alleen jammer dat veel boeken er meer dan eens in staan, of met een net iets andere kaft of zo, waardoor je nóg meer boeken toe kan voegen aan je lijst, of soms per ongeluk dubbele hebt ingevoerd..

    Mijn account.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oeh lijkt me leuk ^^


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Net een account aangemaakt :)
    Klik :D


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Whoeps, we gingen spontaan uit eten dus zal beginpost later moeten updaten. Ik heb wel al wat vrienden :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Voila (: Als je geen link je naar profiel hebt geplaatst sta je er niet tussen, want dan kan ik je niet vinden :a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lol ze hebben zelfs RP's :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    RP's? Ik kwam ook Creative Writing tegen met onder andere fanfiction :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    RolePlay's, haha. En ja, dat zag ik ook al!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    RolePlay's, haha. En ja, dat zag ik ook al!

    Aah, die heb ik niet gevonden. Ik zat al vaag te kijken toen ik creative writing zag *is benieuwd hoe je dat erop zet*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Linger schreef:
    (...)
    Aah, die heb ik niet gevonden. Ik zat al vaag te kijken toen ik creative writing zag *is benieuwd hoe je dat erop zet*


    Een groep maken (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Een groep maken (:

    Ik bedoelde hoe je writing erop zet :'D Dat heb ik nu ontdekt ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Linger schreef:
    (...)
    Ik bedoelde hoe je writing erop zet :'D Dat heb ik nu ontdekt ^^


    Oh doe je dat niet door een groep aan te maken?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Oh doe je dat niet door een groep aan te maken?

    Creative Writing op die site niet, nee. Je hebt dat pijltje naar beneden naast Explore, als je daar op klikt, krijg je Creative Writing. Dan heb je zo'n lijst met genre's en dergelijke en staat er rechts bovenin, boven 'find stories' en naast die tabs staan 'my writing'. Klik je daarop krijg je de verhalen te zien die je er al op hebt staan (in mijn geval dus geen en staat er 'get started') en heb je op dezelfde hoogte als waar my writing stond, add new writing staan (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oh wat gaaf! Ik ga die van anderen eens lezen, kijken of ik een leuke kan vinden over Darren Shan


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.