• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    iets wat begint als een onschuldig spel eindigt in een drama.


    Een groep jongeren, vrienden, onbekenden of misschien zelfs vijanden. Op vakantie na de nodige drankjes te hebben gedronken en de sfeer losser wordt komt één van hun met het idee een spel te spelen. Na elkaar wat uit te dagen en na nog wat meer drankjes stemt iedereen toe. Er wordt flesje gedraaid en zo worden er stelletjes gevormd, de regels zijn simpel: je gedraagt je als een stel Maar je mag niet verliefd worden. Het begint als een leuk spel maar wat gebeurd er als je echt verliefd wordt? of je 'partner' vreemd gaat en jij jaloers wordt? of wanneer er teveel harten worden gebroken? Iedereen lijkt zeker van zijn zaak en iedereen wil winnen, de inzet is hoog: €100 per persoon en misschien wel je hart. Degene die aan het eind van de vakantie écht niet verliefd is geworden wint het geld.

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 150- 200 woorden. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - bekende mensen zijn toegestaan (zoals 1D etc. maar ze zijn dan niet bekend)



    Meisjes: vol.
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Nike 'nikki' Tzavaras - Libera
    - Gabriela Valerie William - Rawiyah
    - Louisa Hayes undentified


    Jongens: vol
    - Jah Den 'Jay' Ian McScott - RAB
    - Campbell Sanders - Leora

    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Afkomst:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    Het huis:



    Duo verdeling:
    Louisa - Gabriella

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 11:20 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    Een onbeschrijfelijk gevoel kwam naar boven toen ik mijn lippen op die van Jayden drukte. Het deed me goed dat hij me niet meteen van me afduwde. Ik kende hem nog maar net maar hij gaf me meer gevoelens dan alle meisjes bij elkaar waar ik ooit wat mee gedaan had.
    Was dit waarom ik nooit op meisjes verliefd kon worden? Was ik homo maar had ik nooit de juiste kunnen vinden- tot nu? Of had ik te veel gezopen en genomen?
    Dat laatste vast niet. Ik was wel meer gewend. Ik had zelfs het idee dat de Cocaïne weinig effect nu op me had.
    ‘Doet de drugs dit?’ Jayden ging liggen en trok mij mee waardoor ik dicht bij hem lag en mijn hoofd deed duizelen.
    ‘Het laat je dingen doen die je normaal niet durft- of minder snel zou doen. Daarom vind ik het zo fijn om te gebruiken.’ Bekende ik fluisterend.
    Ik liet maar achterwegen dat het je problemen kon versterken of verminderen. Dat heette een badtrip; maar Jayden leek alles behalve dat te krijgen.
    Ik zette mijn hand op zijn borstkast. Ik moest het weten; was ik echt homo of speelde mijn hersenen gewoon spelletjes met mij?
    Ik beet zachtjes op zijn onderlip zodat hij zijn lippen een beetje opengingen waardoor ik hem kon kussen en meteen barste een bom vol vlinders in mijn buik open waar ik ondanks alles een beetje bang voor werd. Was ik echt homo?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett

    Nadat ik mijn vest heb dicht getrokken valt mijn oog op de fles wodka op het nachtkastje. Zonder na te denken pak ik de fles, er zit niet heel veel meer in, nog iets van een kwart. Ik zet de fles aan mijn lippen en drink hem in één keer leeg. Vrijwel meteen voel ik de alcohol naar mijn hoofd stijgen, misschien was het niet verstandig. Een stemmetje in mijn hoofd roept dat ik water moet drinken. Steun zoekend bij de muur loop ik mijn kamer uit. Ik moet de gang door naar de trap, waarom had in ook alweer de aller achterste kamer genomen? Ik weet het niet meer. Met een hand zoek ik houvast bij de deuren en muren terwijl ik naar de trap loop. Ineens begint het in mijn hoofd te draaien en voordat ik het door heb lig ik op de grond. Lichtelijk verbaasd kijk ik naar mijn hand als ik voel dat die pijn doet, bloed, glas, overal een frons verschijnt op mijn voorhoofd terwijl ik probeer om mezelf omhoog te duwen. Mijn lichaam werkt niet meer mee, na nog een poging besluit ik het op te geven. Zodra mijn hoofd de grond weer raakt vallen mijn ogen dicht, ik probeer ze nog eens te openen maar ze werken niet mee. Ik geef het op, ik ben ook eigenlijk veel te moe om nog weer op te staan, er zal vanzelf iemand zijn die mee vind.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Jayden Ian McScott

    'Het laat je dingen doen die je normaal niet durft, of minder snel doet...' Ik luister al niet meer en ben erg gefrustreerd. Het komt niet door de drugs. Maar waardoor dan wel? Ik voel zijn hand op mijn borstkas en kijk hem aan. Hij bijt zachtjes op mijn onderlip en mijn mond gaat een beetje open. Hoewel het natuurlijk te verwachten was dat hij zou komen, schrik ik lichtjes van de kus. Waarschijnlijk door het gevoel. Want hoewel ik het niet wil, voelt het geweldig. Toch duw ik hem weg. Ik wil dit niet, ik heb het mezelf beloofd. Ik word nooit meer verliefd. Maar dit is toch geen liefde? Ik ben onder de invloed van drugs. Ik kijk hem verontschuldigend aan.
    'Sorry,' begin ik, 'ik kan dit niet. Ik weet niet waarom ik je net kuste. Het was waarschijnlijk gewoon de drank,' lieg ik. Ik word niet snel dronken. Ik wil eigenlijk gewoon wegrennen en meer drinken. Al mijn zorgen weer verdrinken. In het begin waren er nog mensen die om me gaven, die een oplossing wouden zoeken. Maar dat wou ik niet. Ik wou me schuldig voelen voor mijn daden. Ik kijk hem nog een keer aan. Al snel wend ik mijn blik af omdat ik weet dat die bruine ogen me schuldig gaan laten voelen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Ik werd weggeduwd en een raar gevoel kwam naar boven. Was ik alweer niet goed genoeg; wanneer zou het eindigen? ‘Sorry. ik kan dit niet. Ik weet niet waarom ik je net kuste. Het was waarschijnlijk gewoon de drank,'
    Ik keek weg. Waarom laat ik mijzelf altijd meteen zo gaan?
    Ik ging op het bed zitten. ‘Nee het spijt mij; ik begrijp het. Soms weet ik mijn rem niet te vinden.’ Ik krabde over mijn achterhoofd- wat moest ik nu doen? Weg lopen maar ik had zojuist beloofd dat ik er altijd voor hem zou zijn. ‘Toen ging je hem kussen; prutser.’ Zei een irritant stemmetje in mijn achterhoofd.
    Ik zuchtte. ‘Waarschijnlijk wil je vast alleen gelaten worden. Het spijt me; Jayden. Ik wil geen misbruik van je maken. Ik ben hetero; net zoals jou.’ Zei ik gauw.
    Misschien kwam het inderdaad door de drugs en drank dat ik een homo-gevoel kreeg en betekende dit helemaal niks; maar waarom zat ik dan hier terwijl Scarlett klaar voor me beneden stond. Ik maakte aanstalten om naar de deur te gaan waarna ik mijzelf nog een keer omdraaide en naar de jongen die triest op het bed lag- waarschijnlijk nadenkend over zijn dode ex.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jayden Ian McScott

    'Nee het spijt mij; ik begrijp het. Soms weet ik mijn rem niet te vinden.' Ik kijk triest naar mijn handen. Ik wil tegen hem zeggen wat ik voel. Dat ik net het gevoel had dat het misschien wederzijds zou zijn. Nou ja, ik weet niet welk gevoel.
    'Waarschijnlijk wil je vast alleen gelaten worden. Het spijt me; Jayden.Ik ben hetero; net zoals jij.' Hij is hetero. Ik maakte sowieso geen kams. Gebruikte hij me net gewoon? Misschien is het gewoon dat ik verdriet voelde en dat omzette naar een andere emotie. Dat kan toch? Hij staat op en ik weet dst ik nu waarschijnlijk weer ga janken. Hij draait zich om en ik kijkj hem verlangend aan.
    'Wil je alsjeblieft bij me blijven?' Ik schrik van mijn eigen stem. Hij klinkt hol en verdrietig. Dat tweede is natuurlijk logisch. Net zat ik te janken om Thalia. Ik kijk hem aan en weet dat hij me nu waarschijnlijk gewoon raar vind omdat we net kusten en we allebei hebben gezegd dst het niks betekend; en ik nu wil dat hij bij me blijft.
    'Ik heb iemand nodig,' beken ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    'Wil je alsjeblieft bij me blijven?' Hoorde ik toen ik net eindelijk weg wilde lopen. Mijn hart maakte een sprongetje bij de emotie van zijn woorden- of omdat hij me niet kwijt wilde. Of misschien was het een mengeling van die twee.
    'Ik heb iemand nodig.' Vervolgde Jayden. Meteen liep ik weer terug en wilde een arm om Jayden heen slaan maar ik bedacht me. Straks zou hij mijn arm van zivh af duwen en dan zou ik mijzekf kapot schamen. jayden was zo hetero als wat. Ik deed mijn hoofd ietsjes hoger wat mij precies zicht gaf op zijn lippen die naar mij leken te lonken. Hou op Campbell riep ik naar mijzelf in mijn hoofd. Zou Jayden in de gaten gehad hebben dat ik naar zijn lippen gekeken had? Snel draaide ik mijn hoofd weg. Zoekend naar woorden en uiteindelijk koos ik de meest ongelukkige woorden bij elkaar;
    'Sorry ik zou je niet weer proberen te kussen.'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jayden Ian McScott

    Hij loopt meteen naar me toe en ik blijf hem aankijken. Ik zie hoe zijn blik naar mijn lippen gaat. Zijn blik gaat naar mijn lippen! Meteen lijkt niks meer uit te maken behalve dan het feit dat hij naar mijn lippen keek. De drang om hem te kussen wordt hierdoor trouwens alleen maar groter.
    'Sorry ik zou je niet weer proberen te kussen.' Ik denk na over de betekenis van zijn woorden. Zou het betekenen dat hij me wel wil kussen maar dat niet meer durft te doen of gewoon dat hij me geruststeld zodat ik niet meer bang ben dat hij me gaat kussen. Ik denk dat deze drugs veel invloed op me heeft want zonder er echt bij na te drukken trek ik hem naar me toe en plaats ik mijn lippen op de zijne. Het gevoel van net komt weer tevoorschijn in mijn buik, alsof het heeft gewacht, en opeens lijken mijn zorgen even weg te zijn. Maar al snel komen die weer terug. Dat ik vreemdga is niks nieuws voor me, daar ben ik dan ook helemaal niet bang voor. Het feit dat ik hier sta te kussen met een jongen en daar dan ook echt van geniet is wel verontrustend.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Voordat ik het wist drukte Jaydem weer zijn lippen op de mijne. Ik was een klein beetje verbaasd; hij was hetero en Jayden wilde dit niet. Hij was vast in de war. Toch ging mijn hart sneller kloppen door Jayden. De drang om Jayden weg te duwen was er dus ook echt niet, sterker nog; de drang om hem dichter tegen mij aan te drukken heersde er wel. Vurig zoende ik terug en al gauw zal Jayden weten dat ik iets voor hem voelde -of niet? Was het de drug die dit mij fijn liet vinden? Ik zou er nooit achterkomen aangezien ik zonder drugs te verlegen zal zijn om hem uberhaupt aan te kijken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jayden Ian McScott

    Hij kust me terug en ik moet toegeven dat dit mij alleen nog maar meer verwardt. Waarom doet hij dit? Uit meselijden? Waarschiijnlijk wel. Gewoon omdat ik een zielig klein joch ben. Maar dat maakt niet zoveel uit want hij kust me terug en ik moet er toch van genieten lo lang als het duurt. Toch haal ik mijn lippen van de zijne en kijk ik hem aan. Ik ken hem niet en ik geloof niet meer in liefde. Laat staan op het eerste geicht. En als laatste is hij ook nog een jongen. Het is allemaal enorm verwarrend en ik kan er dan ook vrij weinig aan doen. Ergens in mijn hoofd schreeuwt een stmmetje dat ik niet homo ben. Dat hij me drugd heeft gegeven en dat ik nu daardoor niet helder na kan denken. Ik kij hem verdrietig aan en weet niet wat ik moet zeggen.
    'Dit is verkeerd, toch?' vraag ik aan hem. Natuurlijk wil ik het lijfst het antwoord dat het inderdaad verkeerd is en maar eenmalig. Dat ik morgenochtend wakker word en me realiseer dat dit gevoel gewoon stom was. Maar al mijn angsten lijken naar boven te komen. Opeens word ik overspoeld met allemaal enge ideeën waarin er allemaal dingen gebeuren die nu op dit moment beter niet kunnen gebeuren. Ik zucht en bekijk de kamer.
    'Ik ben niet homo. Ik heb nog nooit iets voor een jongen gevoeld,' zeg ik en ik draai mijn hoofd om, 'dus ik weet niet waardoor het nu opeens komt dat ik wel iets voor ju voel. Maar wees niet bang. Ik ga wel een andere vakantie zoeken. Volgens mij kan je gewoon het geld terugkrijgen,' zeg ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Hij haalde zijn lippen van de mijne waarna hij me in mijn ogen aankeek; was het teleurstelling wat ik in zijn ogen zag? Ik wist nu zeker dat ik het weer fout gedaan had; wanneer hield het op?
    ‘Dit is verkeerd toch?’ ik opende mijn mond maar ik sloot hem weer. Hoe moest ik dit weten? Ik begreep hier niks van behalve dat als hij zijn lippen op de mijne drukte het lijkt alsof ik de hele wereld aan kon. Het effect die ik altijd kreeg van drugs.
    ‘Ik ben niet homo. Ik heb nog nooit iets voor een jongen gevoeld. Dus ik weet niet waardoor het nu opeens komt dat ik wel iets voor jou voel. Maar wees niet bang. Ik ga wel een andere vakantie zoeken. Volgens mij kan je gewoon het geld terugkrijgen.’ Hij keek me niet meer aan en ondanks dat hij het vast niet wilde pakte ik zijn hand vast. Ik kon hem niet laten gaan en de gevoel wat hij mij gaf was onbeschrijfelijk. Maar was ik homo of was dit gewoon een start van een goede vriendschap?
    ‘Je laat me toch niet alleen bij al die meiden beneden?’ vroeg ik toch enigszins aarzelend.
    ‘Ik val ook niet op jongens- Jayden. Maar ik zal toegeven dat jij meer met mij doet als jongen of meisje wat ik ooit gedacht zou hebben.’ Ik voelde mijzelf vuurrood worden. Ja vertel vooral dat je iets voor hem voelt. Wat ben je een ongelofelijke sukkel; Campbell.
    ‘Weetje wat. Volgens mij is dit niks; we zijn gewoon gespannen door het spel wat de meisjes hier beneden aan het spelen zijn.’ besloot ik maar te zeggen terwijl ik zijn hand los liet. Diep van binnen brak er iets maar ik negeerde dat. Waarom moest ik uitgerekend voor de eerste keer op een jongen verliefd worden. Het is net alsof mijn hoofd niet goed aangeschroefd is.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Gilbertson is weer terug gegaan naar Libera. Waar kan ik met Nike heen?]


    :)

    Libera schreef:
    [Gilbertson is weer terug gegaan naar Libera. Waar kan ik met Nike heen?]


    (ik heb het aangepast (:
    Scarlett is min of meer beschikbaar hahah, kijk maar even wat je doet)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Gabriella Valerie Williams

    Louisa heeft prettige lippen om te kussen. Het lijkt wel of onze lippen precies opelkaar passen. Ik geef haar kleine kusjes, en mijn hand gaat naar haar hoofd om haar haar te strelen. Ik open mijn ogen kort en moet grinniken om Louisa, voor geen rede eigenlijk. Plotseling voel ik me licht in mijn hoofd, en ik kom er achter dat ik vergeten ben te ademen. Ik giechel. "je bent adembenemend" de combinatie van te weinig lucht en de alcohol maakt me duizelig, en oppeens lig ik op de grond, en heb ik Louisa mee getrokken. "oh jee. Kom schat" ik help Louisa overeind, en ga zelf ook weer normaal zitten. "ik geloof dat ik vergat om te ademen." Ik wrijf over Louisa's rug, en trek haar tegen me aan. Ik aai over haar arm en leg mijn hoofd op haar schouder. "dit gaat leuk worden, lief" grijns ik, en ik geef zacht een kusje op haar haar.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Louisa Hayes

    Gabriella geeft me kleine kusjes en na een tijdje begin ik eindelijk wat te ontspannen. Ergens vind ik het wel vreemd om een meisje te zoenen maar toch voelt het wel ffijn. Een van haar handen gaat richting mijn hoofd om mijn haar te strelen. Ik laat mijn vrije hand voorzichtig over haar arm naar haat schouder glijden om hem daar te laten liggen. Plotseling begint ze te giechelen, meteen voel ik me onzeker, lacht ze me nou uit? 'Je bent adembenemend' zegt ze vervolgens. Ik voel een hevige blos over mijn gezicht trekken, nog nooit eerder had iemand dat tegen me gezegd ' uhh dankje denk ik' weet ik schor uit te brengen. Het volgende moment valt ze om en lig ik boven op haar. Ik bijt op mijn lip en ademloos kijk ik haar aan, het gevoel dat door mijn lichaam trekt is onbeschrijfelijk. "oh jee. Kom schat" zegt ze terwijl ze me overeind helpt. zelf gaat ze ook weer normaal zitten. "ik geloof dat ik vergat om te ademen." Ze wrijft over mijn rug en trekt me tegen haar aan. vervolgens aait ze over mijn arm en legt ze haar hoofd op mijn schouder. "dit gaat leuk worden, lief" grijnst ze en een blos verschijnt op mijn wangen. zacht geeft ze een kusje op mijn haar. Ik leg zacht mijn hoofd tegen de hare 'het gaat alleen leuk worden als jij niet weer vergeet te ademen' zeg ik zacht. Voorzichtig ga ik met mijn hand opzoek naar die van haar en verstrengel mijn vingers met de hare. Langzaam breng ik haar hand naar mijn mond en zacht druk ik er een kus op 'echt niet weer vergeten te ademen hoor, mijn reanimatie kunsten zijn niet echt optimaal' zeg ik met een klein glimlachje waarna ik onze handen in mijn schoot leg.


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Scorpius Malfoy Wrong name
    Jayden Ian mcScott

    'Je laat me toch niet alleen bij die meiden beneden?' Ik glimlach maar kijk hem niet aan. Eigenlijk wil ik gewoon dat dit allemaal voorbij is en ik weer zoveel mogelijk drank naar binnen kan gieten.
    '‘Je laat me toch niet alleen bij al die meiden beneden?’ vroeg ik toch enigszins aarzelend.
    ‘Ik val ook niet op jongens- Jayden. Maar ik zal toegeven dat jij meer met mij doet als jongen of meisje wat ik ooit gedacht zou hebben.’ Ik weet niet waarom dit mij verdrietig laat voelen. Het is goed dat hij ook niet homo is.
    ‘Weetje wat. Volgens mij is dit niks; we zijn gewoon gespannen door het spel wat de meisjes hier beneden aan het spelen zijn.’ De perfecte smoes voor mij. Niet dat ik gespannen ben, het spel win ik toch wel. Ik word niet meer verliefd.
    'Je hebt gelijk. We gaan gewoon naar beneden en doen net alsof dit nooit gebeurt is. Alsof ik me niet lekker voelde en jij me kwam helpen,' zeg ik zonder hem aan te kijken; dat doet teveel pijn. Ik sta op en loop naar beneden. Nikky zit nog steeds op dezelfde plek als net en ik loop met een grijns naar haar toe. Zelfs degenen die mij het best kennen zullen niet door dit masker heen komen.
    'Ik voelde me niet zo lekker. Sorry daarvoor,' zeg ik en ik druk een kusje op haar wang. Mijn mobiel trilt en ik leun wat naar achteren zodat ze niet mee kan kijken. Een onbekend nummer.
    Still miss me? Xx Thalia.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 19:51 ]


    Spoiler alert: you will save yourself