• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Nightingalex • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 13




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 22:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Nog steeds was iedereen stil en sommige wezen naar me. Met mijn hoofd omhoog probeerde ik ze te trotseren maar ik besloot naast niemand te gaan zitten. Meer omdat ik bang was dat ik iemand zou onderkotsen en ook voor de vragen. Opeens voelde ik een hand en ik schrok op. Jordan. 'Hey, hoe zit het nou?' Vroeg hij doelend op iets en ik kon alleen aan Scorpius en mijn littekens denken en de wonden die mij haast leken te verscheuren. Opeens hoorde ik luid kabaal en een veels te bekende stem; 'als jullie het echt willen weten: Campbell Saunders heeft iets in mijn drankje gedaan waardoor ik niet wist wat ik deed. Dooor hem heb ik naar mijn vader een vrief gestuurd en word ik waarschijnlijk van schoolafgehaald. Mijn gezicht werd als het kon nog bleker. Vooral omdat ik de gene was die hem tegen wilde houden. Waarom was hij gisteravond vergeten, waarom verpest ik alles en waarom kijkt iedereen naar mij. 'Klootzak.' Hoorde ik Scorpiis zeggen waarna hij door liep. Sommge leerlingen lachtte en andere keken verbaasd. Ik voelde weer een hand die mijn schouder omsluitte 'Laat me los.' Snauwde ik. Met een ruk trok ik mijzelf los en sommige mensen keken me met grote ogen aan ookal kon ik dat wazig zien door de tranen die in mijn ogen staken. Ik liep met snelle passen de zaal uit en ik voelde dat een wond was opengegaan omdat ik warm vloeistof over mijn buik voelde lopen. Ik zou naar huis gaan, naar mijn vader en ik zal Zweinstein nooit meer zien of willen zien. Ik stormde de Huffelpuf toren in en liep naar de kamer waar ik en Scorpius zat. Het was maar beter als het zo eindigde. Scorpius haatte me en zal me nooit missen. Ondanks alles vond ik het jammer en wenste dat hij gisteravond herinnerde. Maar dat geluk verdiende ik niet. Ik gooide haastig de deur open en liep naar mijn bed waar ik een pijnlijke steek voelde waardoor ik me aam mijn bed moest vastpakken. Mijn maag leek in een te schrompelen. Ik kneep even mijn ogen dicht en wist dat ik geen seconde moest aarzelen. Straks zou Scorpius hier ook komen en in een confrontatie had ik geen zin. 'Klootzak.' Gonsde toch al door mijn hoofd. Ik pakte mijn spullen en gooide ze in de hutkoffer wat ik normaal nooit zou doen. Altijd vouwde ik alles netjes op maar daar was nu geen tijd voor.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    Campbell komt de kamer binnen gestormt en begint spullen in zijn koffer te gooien. Meteen voel ik iets van schuld in me naar boven komen. Maar wat ik heb gedaan is gewoon wraak. Toch loop ik naar hem toe en leg ik mijn hand op zijn schouder.
    'Ga niet weg,' begin ik, 'want ik ga al weg. Mijn vader haalt me sowieso al van school af, Campbell,' zeg ik. Hij heeft gehuild, net als ik. Waarom moesten e did nou doen? We hebben elkaars leven verpest.
    'Ik wil gewoon dat we... Nou ja, als ik toch van school gehaald word kunnen we het beste gewoon weer even vrienden zijn,' stel ik voor. Ik kijk in zijn betraande ogen en vraag me af of er echt alcohol voor nodig zou zijn om mij hem te laten kussen.
    'Je hebt nooit iets in mijn pompoensap gedaan hè?' zeg ik vol spijt. Als dat zo is dan kan ik het nooit meer goed maken met hem. Ik ga aan de andere kant van hem staan zodat ik zijn ogen zie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Ik voel een hand op mijn schouder waardoor ik schrok maar toen ik me omdraaide zag ik Scorpius wat mij bang maakte. Ik moest weg en wel nu.
    ‘Ga niet weg, want ik ga al weg. Mijn vader haalt me sowieso al van school af, Campbell.’ Ik had hier echt geen zin in. Hoe meer ik naar hem keek hoe meer ik naar hem verlangde. Als ik mijn vader zou overleven zou ik gewoon naar Beauxbattons gaan, waar niemand mij kende en kon ik gewoon weer mijn masker op zetten en zal niemand mijn vader of mijn littekens kennen.
    ‘Ik wil gewoon dat we… Nou ja, als ik toch van school gehaald word kunnen we het beste gewoon weer even vrienden zijn.’ Ik wilde zeggen; Ik ga weg, Scorpius maar hij begon alweer;
    ‘Je hebt nooit iets in mijn pompoensap gedaan hé?’ Hij verplaatst zich waardoor ik precies zijn ogen kon zien en het enige wat ik nog kon zien is zijn mond die de woorden ‘klootzak.’ Spelde. Ik was dat ook dus waarom laat hij me niet alleen? Ik sloeg mijn ogen neer terwijl ik het laatste in mijn hutkoffer deed. ‘Wat maakt het uit.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    'Wat maakt het uit?' vraagt hij. Natuurlijk verraad hij zichzelf nu al. Hij heeft nooit iets in mijn pompoensap gedaan. Ik heb hem voor de hele school zwart gemaakt voor iets wat hij nooit gedaan heeft. Ik kijk hem schuldig aan.
    'Omdat ik dan weet dat ik echt van je hou,' zeg ik. Mijn handen sluit ik om zijn polsen als teken dat ik hem niet weg laat gaan. Niet zonder dat hij weet dat het me ontzettend veel spijt.
    'En omdat het me nu echt verschrikkelijk spijt dat ik je zo voor schut heb gezet voor de hele school. Het spijt me echt ongelooflijk veel,' zeg ik. Zonder nog iets te zeggen trek ik hem in een omhelzing. Ik wil tegen hem zeggen dat hij recht heeft op iemand die beter is dan dat ik ben. Ik haat mezelf ervoor dat ik hem dit aangedaan heb. Ik til mijn hoofd op om hem aan te kijken. Voor ik het zelf doorheb druk ik mijn lippen al op de zijne.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Omdat ik dan weet dat ik echt van je hou.’ Ik voelde twee warmen handen mijn polsen omsluiten waardoor ze van mijn hutkoffer af kwamen.
    ‘En omdat het me nu echt verschrikkelijk spijt dat ik je zo voor schut heb gezet voor de hele school. Het spijt me echt ongelofelijk veel.’
    Ik wilde zeggen dat het niet uit maakt; dat ik hier toch geen seconde hier langer wilde blijven maar Scorpius trok me in een omhelzing en zijn geur maakte me week. De donshaartjes die in zijn nek lagen kon ik haast tellen. Ik wilde hem niet kwijt- maar er was geen andere optie. Zijn vader haatte mij en mijn vader haatte mij. Waarschijnlijk denkt mijn vader toch dat ik Scorpius heb betoverd waardoor hij van mij hield. Hij zei zelf ook dat niemand van mij kon houden.
    Ik voelde Scorpius grip om mij iets verslappen waarna hij me aan keek- zijn blik; zijn helder blauwe ogen, dat kon ik niet aan. Voordat ik mij echter een vin kon verroeren drukte Scorpius zijn lippen op die van mij. Eigenlijk zou ik hem weg moeten duwen- hem beschermen voor mij maar het lukte niet. Ik kon niks anders doen dan hem terug kussen terwijl ik nog de woord die Scorpius mij eerder gezegd had niet kon vergeten. ‘Klootzak.’ Terwijl ik nu met hem stond te zoenen terwijl ik hem eigenlijk met rust moest laten. Waarschijnlijk betekende dit toch niets. Anders was hij gister avond niet vergeten. Ergens was ik daar blij om. Hij zou geen oordeel meer hebben over mijn vader en ook geen weet van mijn gefaalde zelfmoord-pogingen of mijn littekens. Zelfs Nathaniel was veilig.
    Ik haalde mijn lippen van Scorpius af en pakte mijn hutkoffer.
    ‘Vaarwel, Scorpius.’ Zei ik zachtjes- meer zou ik toch niet uit mijn keel krijgen. Dit gebeurde al met moeite. Ik liep met de hutkoffer naar de deur en liep de trap ermee af.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    Even lijkt alles goed te zijn. Als hij zijn lippen van de mijne afhaalt kan ik alleen kijken naar hoe hij zijn hutkoffer pakt.
    'Vaarwel Scorpius.' Hij loopt de trap af maar het voelt niet goed om hem zomaar te laten. Daarom ren ik naar hem toe en trek ik de hutkoffer uit zijn handen. Hij mag niet naar zijn vader. Die gaat hem alleen pijn doen. Ik sjouw zijn hutkoffer weer naar boven en begin met uitpakken.
    'Ik laat je niet naar je vader gaan, Campbell. Ik dacht dat het allemaal een droom was. Dat het gewoon niet echt kon zijn dat jij van mij kon houden. Maar ik kan me nog precies herinneren wat er gebeurt is. Jou vader die jou mishandeld omdat hij zijn dode zoon niet aankan. Ik laat je niet daarheengaan omdat ik niet wil dat jij die pijn weer voelt,' zeg ik met tranen in mijn ogen. Mijn handen trillen. Ik kan hem niet kwijtraken. Ik kan niet zonder mijn beste vriend - die voor mij nu meer betekend dan alleen een beste vriend.
    'Ik weet niet hoeveel ik voor jou betken maar ik wil dat je weet dat zonder jou mijn wereld compleet in elkaar stort. En weet je waarom? Omdat jij altijd de gene bent die er voor me is. Jou kan ik volledig vertrouwen. Als je weggaat heb ik niemand. Het zijn allemaal jou vrienden. Mij krijgen ze er gewoon bij.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    In de 19 jaar later Scène is de zoon van Ron en Hermelien een pop:D
    Het klikt raar maar het is echt kijk maar goed(typing)
    Geloof je het nog steeds niet zoek op internet(typing)
    Echt;)


    tiptoe through the tulips...

    Ik heb een leuk karacter.

    Eva.
    Ze zit in Griffindor.
    Ze is 13 jaar.
    Ze zit in de derde leerjaar.
    Ze is met style een Emo.
    Ze is verliefd op Koen.
    Hij zit bij haar in de klas.
    Eva is met de karacter best gevoelig in de liefde.
    Voor de rest is ze heel stoer maar net geen pest kop.
    Ze lacht echt heel vaak maar word ook snel boos.
    Ze snijd zichzelf heel vaak als ze verdriet heeft.
    Haar lievenings vakken zijn verweer tegen zwarte kunsten en vliegen.
    Haar beste vriendin is Marcia zei is 1 1/2 jaar jonger maar ze zitten wel bij elkaar in de klas.
    Ze ziet er met uiterlijk zo uit.
    Ze heeft donker blonde korte haren bruine ogen en is 1.65m en weegt 55 kg.
    Ze haat haar ouders ze slaan haar soms.
    Haar oude juf op haar bassischschool ook.
    Ze kan goed tegen pijn.
    Ze heeft een keer een jongen vermoord dat vergeet ze niet zomaar.
    Ze heeft vaak een mes in haar hand.
    Ze heeft verschillende muziek stylen.
    Maar ze haat klassiek en Doedelzak muziek.
    Ze houd erg van de avond en is in de avond nooit moe.
    Smorgens vroeg als ze naar school moet is ze moe maar als ze niet naar school hoeft niet.
    Ze houd van het bos en van avonturen.
    Ze is erg gevoelig maar ze blijft sterk.
    Ze is goed maar ook slecht.
    Ze kan best goed toveren.
    Ze houd heel veel van Horror films en hilarische komedies over sex drugs en alcohol.
    Ze is ook geil het klinkt raar maar het is gewoon zo.

    Dit is haar karacter ik weet niet of het te lang duurde.(flower)


    tiptoe through the tulips...

    Campbell Saunders

    Ik hoorde haastige voetstappen aankomen en ik kneep mijn ogen dicht. Vervloekte pijn- ondanks dat de pijn in mijn hart overheerste. Anders was ik veel sneller weg geweest. Opeens leek mijn last veel minder die ik mee droeg en toen ik me omdraaide snapte ik waarom – ik tilde het gewicht van de hutkoffer niet meer die op mijn wonden gedrukt had. Ik zie hoe Scorpius met mijn hutkoffer naar boven loopt en een raar gevoel nam in mij over; woede, opluchting? Ik wist het niet. Even overwoog ik om gewoon weg te lopen; mijn hutkoffer achter latend voor wat het is, maar anders zou mijn vader boos zijn. Alles zat erin wat hij gefinancierd heeft en hij zou niet blij zijn als ik dat achter had gelaten omdat alles dan weer opnieuw gekocht moest worden.
    Ik kneep mijn ogen dicht en ik wilde dat iemand zei wat ik moest doen. Ik liep automatisch weer de trappen op en ik keek naar Scorpius die mijn spullen aan het uitpakken was. Ik was te moe- te moe om er iets tegenin te brengen; of wilde ik het niet?
    Meteen toen ik in de 5e jaars slaapkamer van Huffelpuf kwam barste Scorpius los.
    ‘Ik laat je niet naar je vader gaan, Campbell. Ik dacht dat het allemaal een droom was. Dat het gewoon niet echt kon zijn dat jij van mij kon houden. Maar ik kan me nog precies herinneren wat er gebeurt is. Jouw vader die jou mishandeld omdat hij zijn dode zoon niet aankan. Ik laat je niet daar heen gaan omdat ik niet wil dat jij die pijn weer voelt.’ Zijn handen trilden en er stonden tranen in zijn ogen. Ik kon dat niet aan zien.
    ‘Ik weet niet hoeveel ik voor jou beteken maar ik wil dat je weet dat zonder jou mijn wereld compleet in elkaar stort. En weet je waarom? Omdat jij altijd de gene bent die er voor me is. Jou kan ik volledig vertrouwen. Als je weggaat heb ik niemand. Het zijn allemaal jouw vrienden. Mij krijgen ze er gewoon bij.’
    Ik wist dat dat niet waar was; natuurlijk vonden ze Scorpius aardig. Sterker nog; wie vond Scorpius niet aardig? Zelfs de Zwadderaars leken hem niet te pesten omdat zijn vader een Malfoy is. Eerlijk gezegd zou ik zelfs denken dat Scorpius beter af was zonder mij. Maar alleen zijn woorden konden mijn hart verwarmen; mijn hoofd laten duizelen. Ik stond dicht bij Scorpius en ik keek naar hem; naar zijn blauwe ogen.
    Ik deed mijn hoofd omlaag en keek naar onze voeten.
    ‘Ze zijn geen vrienden Scorpius. Ze kunnen niet van iets houden wat ik niet laat zien.’ Ik beet op mijn lip en voelde mijn hart hard tegen mijn ribben bonzen. Waarom maak ik het continu zo moeilijk; voor Scorpius en voor mijzelf. De hele tijd als ik wat probeerde kwam Scorpius. Alsof ik gevonden wilde worden door hem.
    Ik deed mijn hoofd iets omhoog en alsof ik de weg naar zijn lippen al vijf jaar bestudeerd had boog ik ernaar toe en drukte ze op de die van Scorpius.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    TV73 schreef:
    Ik heb een leuk karacter.

    Eva.
    Ze zit in Griffindor.
    Ze is 13 jaar.
    Ze zit in de derde leerjaar.
    Ze is met style een Emo.
    Ze is verliefd op Koen.
    Hij zit bij haar in de klas.
    Eva is met de karacter best gevoelig in de liefde.
    Voor de rest is ze heel stoer maar net geen pest kop.
    Ze lacht echt heel vaak maar word ook snel boos.
    Ze snijd zichzelf heel vaak als ze verdriet heeft.
    Haar lievenings vakken zijn verweer tegen zwarte kunsten en vliegen.
    Haar beste vriendin is Marcia zei is 1 1/2 jaar jonger maar ze zitten wel bij elkaar in de klas.
    Ze ziet er met uiterlijk zo uit.
    Ze heeft donker blonde korte haren bruine ogen en is 1.65m en weegt 55 kg.
    Ze haat haar ouders ze slaan haar soms.
    Haar oude juf op haar bassischschool ook.
    Ze kan goed tegen pijn.
    Ze heeft een keer een jongen vermoord dat vergeet ze niet zomaar.
    Ze heeft vaak een mes in haar hand.
    Ze heeft verschillende muziek stylen.
    Maar ze haat klassiek en Doedelzak muziek.
    Ze houd erg van de avond en is in de avond nooit moe.
    Smorgens vroeg als ze naar school moet is ze moe maar als ze niet naar school hoeft niet.
    Ze houd van het bos en van avonturen.
    Ze is erg gevoelig maar ze blijft sterk.
    Ze is goed maar ook slecht.
    Ze kan best goed toveren.
    Ze houd heel veel van Horror films en hilarische komedies over sex drugs en alcohol.
    Ze is ook geil het klinkt raar maar het is gewoon zo.

    Dit is haar karacter ik weet niet of het te lang duurde.(flower)


    Wil je dit in de rollentopic posten en niet in de speeltopic?
    En ik keur jouw account niet goed- denk even na voordat je een personage post.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 11:24 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    TV73 schreef:
    Ik heb een leuk karacter.

    Eva.
    Ze zit in Griffindor.
    Ze is 13 jaar.
    Ze zit in de derde leerjaar.
    Ze is met style een Emo.
    Ze is verliefd op Koen.
    Hij zit bij haar in de klas.
    Eva is met de karacter best gevoelig in de liefde.
    Voor de rest is ze heel stoer maar net geen pest kop.
    Ze lacht echt heel vaak maar word ook snel boos.
    Ze snijd zichzelf heel vaak als ze verdriet heeft.
    Haar lievenings vakken zijn verweer tegen zwarte kunsten en vliegen.
    Haar beste vriendin is Marcia zei is 1 1/2 jaar jonger maar ze zitten wel bij elkaar in de klas.
    Ze ziet er met uiterlijk zo uit.
    Ze heeft donker blonde korte haren bruine ogen en is 1.65m en weegt 55 kg.
    Ze haat haar ouders ze slaan haar soms.
    Haar oude juf op haar bassischschool ook.
    Ze kan goed tegen pijn.
    Ze heeft een keer een jongen vermoord dat vergeet ze niet zomaar.
    Ze heeft vaak een mes in haar hand.
    Ze heeft verschillende muziek stylen.
    Maar ze haat klassiek en Doedelzak muziek.
    Ze houd erg van de avond en is in de avond nooit moe.
    Smorgens vroeg als ze naar school moet is ze moe maar als ze niet naar school hoeft niet.
    Ze houd van het bos en van avonturen.
    Ze is erg gevoelig maar ze blijft sterk.
    Ze is goed maar ook slecht.
    Ze kan best goed toveren.
    Ze houd heel veel van Horror films en hilarische komedies over sex drugs en alcohol.
    Ze is ook geil het klinkt raar maar het is gewoon zo.

    Dit is haar karacter ik weet niet of het te lang duurde.(flower)



    Het was handiger geweest als je dit in de rollentopic had gepost, en ik keur het ook niet goed. Sorry. Sowieso kon niemand meer karakters aan maken omdat we al begonnen waren en al diep in de rpg zitten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    ‘Ze zijn geen vrienden Scorpius. Ze kunnen niet van iets houden wat ik niet laat zien.’ Ik weet niet wat ik moet zeggen. Natuurlijk heeft hij vrienden. Hij is de grappenmaker van de school. Mijn moeder had een keer gezegd dat hij haar deed denken aan Fred en George Wemel. Pap was toen weggelopen en praatte met niemand. Ik mocht niet weten waarom maar zoals wel vaker kon ik mijn moeder die avond overhalen om het aan me te vertellen. In de tweede tovenaarsoorlog vocht pap mee met de heer van het Duister. Fred Wemel is toen gestorven en mijn vader kan er nog steeds niet tegen als mensen het hebben over personen die toen dood gegaan zijn omdat hij zich dan schuldig voelde. Maar uiteindelijk koos hij voor de goede kant. Iedereen kent natuurlijk de fopwinkel van George Wemel.
    Hij kust me en ik druk hem meteen dichter tegen me aan omdat ik weet dat hij nog steeds weg wil gaan. Ik haal mijn lippen voorzichtig van de zijne af.
    'Laat je me niet alleen?' vraag ik fluisterend. Ik wil niet weg hier. Ik wil hier gewoon samen met Campbell blijven. Zo meteen moet ik naar de les en dan krijg ik allemaal vragen over me heen. Ik bedenk me opeens iets.
    'Ik heb nog niet eens gezegd dat het me spijt dat ik je klootzak genoemd heb. Want dat spijt me echt. Ik was boos maar ik bedoelde er helemaal niks mee. Ik hou van je.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Scorpius drukte mij dichter tegen hem aan en mijn hand viel op zijn borst waardoor ik zijn hart kon voelen bonzen.
    Hij haalde zijn lippen van de mijne af waarna ik in zijn blauwe ogen keek die leken te schitteren.
    ‘Laat je me niet alleen?’ Fluisterde hij. Mijn hart kromp ineen. Als ik hier bleef moest ik iedereen trotseren en nu ik wist niet of ik dat wel aan kon. Weg gaan leek mij veel aanlokkelijker. Ik wreef met mijn hand over zijn borstkast waar ik mijn gezicht ook naar draaide.
    'Ik heb nog niet eens gezegd dat het me spijt dat ik je klootzak genoemd heb. Want dat spijt me echt. Ik was boos maar ik bedoelde er helemaal niks mee. Ik hou van je.'
    Mijn hart maakte een sprongetje bij zijn woorden maar ik wist dat het waar was. Ik was een klootzak alleen niemand had ooit het lef gehad om het te zeggen. Waren sommige dingen te laat om het om te laten draaien of was ik vervloekt?
    Mijn hand gleed van zijn borstkast af richting zijn hand waar ik zachtjes in kneep en weer in zijn ogen keek.
    ‘Ik hou ook van jou.’ Fluisterde ik terwijl mijn hoofd langs zijn kin streek. Ondanks dat ik me nog beroerd voelde keek ik op de klok en wist ik dat we bijna les hadden. Ik kon Scorpius niet alleen laten. Mijn gevoel riep naar hem maar mijn verstand zei dat ik beter naar mijn vader kon gaan. Ik drukte zachtjes een kus op zijn kaaklijn en trok hem zachtjes mee met de hand die ik verstrengeld had met de zijne.
    ‘Laten we maar niet op de eerste lesdag te laat komen.’

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 13:03 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘Ik hou ook van jou.’ Ik glimlach en kijk naar onze handen die verstrengeld zijn. Tijdens de lessen moeten we weer gewoon beste vrienden zijn. Natuurlijk wordt dat heel erg lastig. Ik weet niet eens of ik het wel echt kan. Of ik kan doen alsof ik nog steeds een beetje boos op hem ben omdat hij aan de hele school verteld heeft dat ik homo ben. Maar dat is natuurlijk het beste en liever maar soms met Campbell zijn dan nooit meer.
    'Laten we maar niet op de eerste lesdag te laat komen.' Ik zucht en knik. We moeten naar de les toe. Ik druk nog snel een kusje op Campbells kruin en loop dan de slaapzaal uit. Mensen lopen naar me toe en ik hoor ze dingen zeggen over mij en Campbell. Ik bal mijn hand tot een vuist en loop de eerste les binnen. Toverdranken. Ik ga aan een tafel zitten naast Campbell en wacht tot de les begint

    Moeten we niet iedereen iets sturen dat de lessen beginnen? Kunnen er weer meer bijspringen.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 13:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘We hebben nog genoeg tijd en ik heb weinig zin om te doen alsof ik boos op je ben.’ Ik knikte terwijl ik weer omlaag keek. Waarschijnlijk zou niemand toch meer met mij om willen gaan als ik beneden kwam en ik gaf ze geen ongelijk. Mijn ogen gingen langs mijn horloge die op mijn hutkoffer lag. ‘Volgens mijn horloge is het echt tijd; Scorp.’ Ik trok hem weer me richting de deur en keek hem even aan terwijl ik zachtjes met mijn duim langs zijn hand wreef en hem los liet om richting toverdranken te lopen. Terwijl mensen naar ons keken. Ik zit net in de les of ik werd al lastiggevallen.
    ‘Hey Camp.’ Ik trok een wenkbrauw op terwijl Macy naar me toe gelopen kwam. Ze wreef door mijn haar terwijl ze in mijn ogen keek. ‘Het geeft niet hoor; dat het niet verder kwam dan wat geflikflooi.’ Ze greep mijn kin. ‘Ik begrijp het nu.’ ze grinnikte. ‘Wat begrijp je, want volgens mij heb ik wat gemist?’
    Voordat ze kon antwoorden kwam James al aangelopen. ‘Heyy, Camp. Wat zie je wit.’ Zei hij luid.
    Ik zette een neppe grijns op. ‘beetje griep.’ Zei ik wel zachter dan normaal.
    ‘Of een beetje veel last van littekens?’ gierde James. Ik keek hem verbaasd aan. ‘Welke littekens? Denk je dat ik een of andere loser ben die zichzelf pijn doet?’ Ik probeerde zo verontwaardigd mogelijk hem aan te kijken. Ik had al me hele leven moeten acteren; waarom zou het nu niet lukken?
    ‘Ik zou wel even inspecteren.’ Ze legde haar hand op mijn borst en gleed langzaam naar beneden.
    ‘Ik voel me nu wel veiliger hoor.’ Giechelde ze. Ik keek snel naar Scorpius en hoopte dat hij wat zou doen maar het bleef stil en alleen sensatie bewusten ogen keken me aan. Mijn hart bonsden tegen me ribben en ik wenste dat ik gewoon naar mijn vader was gegaan. ‘Waarom zo onrustig Campbell. Is het omdat ik een meisje ben of mag ik je niet betasten waar je vriendje bij is.’ zei ze met een valse grijns. James sloeg haar hand weg. ‘Oke ik ga al inspecteren.’ Zei hij grijnzend.
    Hij wilde met zijn hand onder mijn gewaad gaan maar ik sloeg hem weg.
    ‘Wat denken jullie wel niet- ik heb zat meisjes gezoend om te weten dat ik niks voor jongens voel.’ zei ik terwijl ik zo nonchalant mogelijk probeerde te gedragen. ‘Kus Macy dan.’

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 13:52 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya