• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Nightingalex • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 13




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 22:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    ‘Niemand kan de lessen van professor Kist volgen zonder in slaap te vallen; Scorpius.’ Ik glimlach en denk aan de lessen van Professor Kist. Eigenlijk kan je gewoon alles bij hem maken, hij geeft je er toch geen straf voor. Toch ben ik bang dat hij mij echt niet mag want hij kijkt me altijd met zo een enge blik aan waardoor ik rillingen krijg. Blijkbaar ben ik toch echt de enige die daar last van heeft want hij kijkt verder niemand zo raar aan. Waarschijnlijk heeft mijn vader hem een trauma bezorgd of weet ik veel wat hij allemaal op school uitspookte.
    ‘Meneer Mafkeutel wilt u weer gaan zitten?’ Ik prik Campbell in zijn zei. Ik vraag me altijd al af waar Mafkeutel vandaan komt. Waarschijnlijk vond hij het gewoon leuk om mij te vernederen, zoals bijna iedere leraar.
    'Dat is niet aardig van u meneer Snappers. Nu moet u het goed maken met een kusje,' plaag ik terug.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Scorpius prikte zachtjes in mijn zij maar toch deed het pijn. Ik liet echter niks merken- niet nu eindelijk de gespannen sfeer even weg leek te zijn.
    ‘Dat is niet aardig van u meneer Snappers. Nu moet u het goed maken met een kusje.’
    Zachtjes lachte ik. ‘hmmmm.’
    Ik duwde mijzelf zachtjes meer tegen Scorpius aan waardoor allemaal kriebels door mijn lichaam gingen terwijl ik zijn adem over mij heen voelde strijken.
    Ik keek omlaag naar zijn pyjama waar ik met mijn hand onder ging zodat ik zijn volmaakte boven lichaam streelde en liefdevol een kus op zijn lippen drukte waarna ik met mijn neus tegen zijn neus tikte en rondjes maakte rond zijn navel terwijl zijn helder blauwe ogen mij aanstaarde waardoor ik wist dat mijn wangen rood waren.
    ‘Ik kan gewoon niet geloven dat ik víjf jaar blind geweest ben.’
    Diep van binnen wist ik het wel; maar ik vond mijzelf nooit goed genoeg. Net zoals ik mijzelf dat nu niet vind.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    'Hmm' Mijn hart gaat sneller kloppen als hij dichterbij komt. Doordat mijn ogen nu gewend zijn aan het donker kan ik zijn gezicht bekijken. Ik neem alle details in me op terwijl mijn blik nog steeds op zijn gezicht gericht is. Hij gaat met zijn hand onder mijn pyjama en ik weet niet goed wat ik moet doen dus kijk ik gewoon weer naar zijn bruine ogen. Hij tikt met zijn neus tegen de mijne en ik zie hoe zijn gezicht rood wordt waardoor ik moet lachen.
    'Ik kan gewoon niet geloven dat ik vijf jaar blind geweest ben.' Ik grinnik en druk mijn lippen op de zijne. Een bom ontploft in mijn buik terwijl ik mijn handen om zijn nek leg. Ik haal mijn lippen van de zijne af.
    'Ik weet het. Vijf jaar lang ken ik je nu. Maar je wist niet dat je homo was,' zeg ik voordat ik me bedenk dat hij nog niet weet dat het voor mij niet nieuw is. 'Ik wist het al wel een tijdje. Maar jij bent de eerste jongen waarmee ik gekust heb,' leg ik uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Ik voelde Scorpius lippen tegen de mijne waarna hij zijn handen in mijn nek legde. De kriebels die Scorpius me bezorgde leken hierdoor alleen maar verergerd te worden. Zelfs nadat hij zijn lippen van de mijne af haalde bleven de tintelingen in mijn lichaam vastzitten.
    Ik had nooit geweten dat je jezelf zo kon voelen en ik voelde me schuldig voor de meisjes waar mee ik gespeeld had. Alleen om mijzelf ‘beter’ te voelen. Gewoon om mijzelf meer waard te voelen en om de mensen waar mee ik om ging te amuseren zodat ze me aardig vonden.
    'Ik weet het. Vijf jaar lang ken ik je nu. Maar je wist niet dat je homo was,'
    Ik dacht na- zelfs nu ben ik nog niet overtuigd over dat ik homo was. Scorpius was weliswaar een jongen- maar als hij een meisje was geweest zou ik hem ook leuk gevonden hebben. Was het gewoon niet Scorpius waar ik naar verlangden- zijn innerlijk? Of speelde zijn uiterlijk ook voor een grote deel mee?
    Natuurlijk hij was super knap- knapper dan welke jongen of meisje dan ook.
    'Ik wist het al wel een tijdje. Maar jij bent de eerste jongen waar mee ik gekust heb,’ hoorde ik Scorpius opeens zeggen wat mij uit mijn gedachte haalde.
    Ik keek in zijn blauwe ogen maar mijn ogen gingen algauw naar zijn lippen- waar ik niks aan kon doen.
    ‘Dat geloof ik haast niet- maar ik heb nooit wat gemerkt.’ Bekende ik eerlijk aan Scorpius.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    'Dat geloof ik haast niet- maar ik heb nooit wat gemerkt.' Ik grinnik en zie dat zijn blik op mijn lippen gericht is. Ik buig naar hem toe en zorg dat mijn lippen net voor de zijne hangen.
    'Toch is het wel zo. En ik vond jou altijd al knap. Maar je was verboden gebied. Ik wou mijn beste vriend niet kwijt. En er was ook een tijd dat ik juist op een totaal ander iemand was,' beken ik. Mijn lippen zijn nog steeds een klein stukje verwijdert van de zijne. Ik ga met mijn hand onder zijn shirt. Sommige littekens zijn zo diep dat ik ervan schrik. Alweer staan er tranen in mijn ogen. Hij verdient dit niet. Hij veredient duizend maal beter.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    'Toch is het wel zo. En ik vond jou altijd al knap. Maar je was verboden gebied. Ik wou mijn beste vriend niet kwijt. En er was ook een tijd dat ik juist op een totaal ander iemand was,' hoorde ik Scorpius zeggen. Ik voelde enigszins een jaloers gevoel opkomen. Straks was hij nog steeds op die jongen- en ik zou hem geen ongelijk geven om mij alleen te laten en met die jongen te nemen. Ik kon geen reden verzinnen waarom hij voor mij zou kiezen.
    Ik schrok op uit mijn gedachten toen Scorpius hand onder mijn shirt ging. Onbewust of toch een klein beetje bewust trok ik mijn buik in. Zijn aanraking was teder maar ik wilde hem mijn gehavende lichaam besparen. Waarom kon ik niet zo’n lichaam als hem hebben. Waarom laat ik hem alweer huilen? Had hij spijt van zijn beslissing?
    ‘Het spijt me.’

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 22:39 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    'Het spijt me.' Ik weet niet waarom de woorden mij pijn doen. Hij blijft denken dat hij ergens schuldig van is. Zelf heb ik geen idee waarom hij zich schuldig zou moeten voelen. Ik wil aan hem uitleggen dat de enige die zich schuldig zou moeten voelen zijn vader is, maar hij houdt van zijn vader en hij zou het toch niet geloven.
    'Waarvoor? Wat heb jij in hemelsnaam fout gedaan?' vraag ik aan hem. Onze lippen hangen nog steeds ontzettend dicht bij elkaar. Alleen al het feit dat hij hier naast me ligt is al veel om te bevatten. De drang om mijn lippen op de zijne te plaatsenblijft steeds groter worden. Nog steeds ligt mijn hand onder zijnshirt. Hoewel die stil ligt op de plek van Campbells hart, voel ik nog steeds de littekens.
    'Je bent nog steeds prachtig; Camobell. Littekens betekenen dat je sterk bent; dat ze je niet makkelijk onderuit kunnen halen,' probeer ik hem op te vrolijken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    'Waarvoor? Wat heb jij in hemelsnaam fout gedaan?' Was het irritatie wat ik in zijn stem kon horen? Of verbeelde ik mijzelfd dat alleen; waarom moest ik het weer met een woord verpesten. Ik moest verdomme maar eens mijzelf normaal gaan gedragen.
    'Je bent nog steeds prachtig, Campbell. Littekens betekenen dat je sterk bent. Dat ze je niet makkelijk onderuit kunnen halen.' Zijn woorden moesten vast gerustellend overkomen maar ze misten hun doel. Het liet me alleen maar schuldig voelen. Waarom ging hij gewoon niet naar die andere jongen, daar was hij veel beter af dan bij mij. Ongewild voelde ik tranen opkomen maar ik vocht hevig tegen ze. Je moet maar eens normaal doen herhaalde ik het zinnetje in mijn hoofd. Ondanks alles ontsnapte er nog woorden uit mijn mond die ik het liefdt tegen gehouden had;
    'Ik wilde gewoon dat ik je meer kon bieden dan alleen maar dit.' Ik sloeg mijn ogen neer.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    'Ik wilde gewoon dat ik je meer kon bieden dan alleen dit.' Ik luister naar zijn woorden en alweer voel ik een steek van pijn door me heen gaan. Wanneer beseft hij nou eens dat wat hij me te bieden heeft alles is wat ik wil.
    'Wat nou als ik je zeg dat er niemand is die me meer kan bieden dan jij? Jj hebt alles wat ik wil, Campbell,' zeg ik rustig, 'en wees niet bang dat er nog iemand anders is. Die jongen is al een tijdje uit mijn gedachten,' stel ik hem gerust. Natuurlijk is hij uit mijn gedachten, daar is naast Campbell geen plek meer voor iemand anders.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Scorpius stem klinkt zo rustig en geduldig dat mijn hart een sprongetje maakte. Hoe kan het ooit zijn gekomen dat deze perfecte jongen op een loser als mij valt? Ik kon het niet laten maar ik drukte mijn hoofd tegen zijn borstkast aan, die rustig op en neer ging. Scorpius kon zo rustig zijn vaak. Zijn rust liet mij veilig voelen. Zachtjes haalde ik mijn hand onder zijn pyjama vandaan en kneep zachtjes een stukje stof van zijn pyjama vast. Alslof hij daardoor niet weg kon lopen. Mijn ogen voelden zwaar aan en vielen dicht terwijl het laatste wat ik hoorde en voelde was Scorpius rustige ritme van zijn hart en ademhaling watover me heen streek.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    Zijn ademhaling wordt rustiger en ik luister ernaar. Na een tijdje is het regelmatig en weet ik dat hij slaapt. Ik aai rustig met mijn hand over zijn haar terwijl ik nadenk. Ik hebnooit aan iemand verteld dat ik homo ben. Ik durfde het niet. Was dit dan wat ik nodig had? Campbell was mijn beste vriend, maar nu is hij nog meer. Ik moet er alleen niet aan denken hoe gênant het zou zijn als het uit zou gaan. Dan ben ik natuurlijk vrienloos aangezien iedereen bevriend is met Campbell en mij daar bijkrijgt. Meestal zeg ik nieteens zoveel als er andere mensen bij zijn. Behalve als Campbell erbij is. Dan durf ik opeens veel meer te zeggen en kan ik eigenlijk gewoon mezelf zijn. Ik wil er eigenlijk niet eens aan denken hoe het zou zijn als hij er niet meer is. Ik trek hem wat dichter naar me toe zodat ik zeker weet dat hij niet weg kan.
    'Ik hou van je,' fluister ik. Zijn regelmatige ademhaling maakt mij rustig zodat ik ook al snel in slaap val zonder enge dromen.

    Gaan we nu naar de volgende dag? Dan kunnen ook andere mensen weer reageren;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Een warme ademhaling streek over mij heen wat mijn hart liet bonken; waar was ik? Ondanks alles moest ik meteen aan mijn vader denken waardoor er stress door mij heen ging. Ik sperde mijn ogen open maar toen ik keek was het Scorpius; Scorpius… Onrustig haalde ik adem en ik merkte meteen dat ik niet zo snel in een keer op moest staan. Mijn hoofd bonkte alsof er een monster in geglipt was en ik had het gevoel alsof ik zo zou gaan kotsen. Ik sloot mijn ogen en probeerde mijn ademhaling te temperen wat met moeite ging.
    Ik voelde langzaam mijn evenwicht verliezen en kon nog net mijn val breken door aan het nachtkastje vast te houden.
    Mijn bovenlichaam voelde nat aan waar ik geen verklaring voor kon vinden; was het zweet?
    Ik keek naar het raam waar de zon op kwam; maar bij mij kwam alleen maar kippenpootjes van gister avond op. Ik hield mijn hand voor mijn mond en probeerde het terug te duwen maar ik wist dat het zou komen. Ik liep zo hard als ik kon naar de badkamer en knielde neer bij de wc waarna de inhoud van mijn maag erin verdween.
    Ik ademde hevig in en uit maar er kwam al een nieuwe lading wat in de wc uiteen spatte.
    Tastend zocht met mijn hand de klink om het door te trekken en langzaam zag ik het vieze goedje door de wc gaan.
    Ik zette mijn armen langs de bril waarna ik met mijn hoofd omlaag staarde; de wc in terwijl ik mijn hele lichaam voelde trillen.


    Haha ja might; maar volgens mij is het just me, you and Amy die ‘actief’ zijn. Desalniettemin kan Campbell- Finnick drama komen x’) haha. Auch ik ben erg.!
    Gefeliciteerd mensen.. na weken(maanden) lang zijn we bij dag 2 aangekomen xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Leerlingenkamer

    'Bedankt,' zei Austin. 'Ben je moe? Want ik wil niet dat je morgen tijdens de lessen slaapt en daardoor straf krijgt door mij,'
    Ik moest zachtjes lachen. 'Nee hoor, maak je om mij maar geen zorgen.' glimlachte ik naar hem. Austin zuchtte en ging vervolgens anders zitten zodat ik nu een soort van bij hem op schoot zat. Hij plaatste zijn hoofd op mijn schouder en sloeg toen zijn armen om mij heen.
    'Ik laat jou echt niet meer gaan hoor,' mompelde hij zachtjes en ik voelde hoe mijn binnenste helemaal warm werd.
    'Ik jou ook niet.' fluisterde ik terug terwijl ik mij dicht tegen hem aan nestelde. Ik keek even op in zijn gezicht en drukte toen voorzichtig een kusje op zijn mond. Ik pakte zijn handen vast en verstrengelde mijn vingers in de zijne. Dit voelde ontzettend goed en ik wilde dit gevoel nooit meer verliezen.


    "We accept the love we think we deserve."

    herrinering :


    http://oi61.tinypic.com/2hdxzra.jpg


    http://oi61.tinypic.com/2n221is.jpg

    klik hier voor meer informatie en uitleg over de lessen (:
    als er niets Word gepost door de docent na een lange tijd, dan betekent het les uitval.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 19:07 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    Ik word wakker en hou mijn ogen dicht. Dat doe ik altijd als ik wakker word. Zo kan ik nadenken zonder dat ik echt op hoef te staan. Ik denk terug aan gisteravond maar veel ervan kan ik me niet herinneren. Een beeld van Campbell die mij kust komt opeens naar voren. Was het een droom? Opeens komt alles terug. Ook zijn er dingen die ik liever niet zou willen weten. We waren samen in slaap gevallen. Ik voel naast me maar het is er enkel koud. Ik open mijn ogen en zie dat ik inderdaad in mijn eentje ben. Het was allemaal een droom. Campbell is niet homo. Hij is niet verliefd op me. Zonder dat ik het zelf wil rolt er een traan over mijn wang. Hij is alleen mijn beste vriend. Waar is hij trouwens? Ik stap uit bed en loop naar de badkamer om mezelf klaar te maken. Opeens hoor ik geluiden vanuit de badkamer en zie ik dat de deur open staat.
    'Campbell?' vraag ik verbaasd. Ik duw de deur verder open en zie hem boven de wc-pot hangen. Ik ren naar hem toe en pak hem bij zijn armen vast. Hij trilt helemaal.
    'Wat is er aan de hand? Moet ik je naar de ziekenzaal brengen?' In mijn droom lag Campbell ook in de ziekenzaal. Hij stak zichzelf neer met een mes. Dat is een gedeelte van de droom dat ik liever níét in het echte leven wil hebben. Ik sta hier nog steeds met Campbell in mijn armen. Het voelt niet het zelfde.


    Spoiler alert: you will save yourself