• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Nightingalex • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 13




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 22:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    herrinering :


    http://oi61.tinypic.com/2hdxzra.jpg


    http://oi61.tinypic.com/2n221is.jpg

    klik hier voor meer informatie en uitleg over de lessen (:
    als er niets Word gepost door de docent na een lange tijd, dan betekent het les uitval.


    Lekker rustig jaartje dus x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Lekker rustig jaartje dus x')


    eigenlijk wel ja x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    eigenlijk wel ja x'D


    haha ja maar wel met 100% drama :D

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 21:33 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    topic zit vol bij die andere rpg :'( kom, saampjes gaan we silvanaa's gb volsmappen :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Heb al wat bij haar gepost ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Campbell?’ hoorde ik Scorpius bekende stem. Het liefst wilde ik op gaan staan en doen alsof er niks aan de hand was maar Scorpius kwam al achter de deur vandaan.
    Hij pakte mijn armen vast wat mij weer liet denken aan gister avond. Dit kregen we waarschijnlijk continu. Dat Scorpius dacht dat ik mijzelf pijn deed maar ik was gewoon misselijk. Dat kon toch?
    ‘Wat is er aan de hand? Moet ik je naar de ziekenzaal brengen?’ vroeg Scorpius. Het klonk ver weg maar toch stond Scorpius voor me.
    ‘Nee, Scorpius; ik ben alleen misselijk; waarschijnlijk heb ik alleen verkeerd gestoken.’ Probeerde ik het van een grapje af te brengen. Ik probeerde te lachen maar door de avond leken mijn wonden alleen maar meer pijn doen. Ik trok mijn armen los van Scorpius en probeerde op te gaan staan maar mijn hoofd tolden en snel kon ik me vastpakken aan de wasbak; mijn gezicht stond lijkbleek zag ik in de spiegel maar ik negeerde dit.
    ‘Laten we gewoon.. laten we gewoon gaan ontbijten en naar de les gaan.’


    Scorpius; je lag ook echt niet in Campbells bed he x’) slimmerd.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 21:53 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘Nee, Scorpius; ik ben alleen misselijk; waarschijnlijk heb ik alleen verkeerd gestoken.’ Ik lach niet omdat dat blijkbaar pijn doet bij hem. Hij trekt zich los uit mijn armen en probeert op te staan. Hij pakt zich vast aan de wasbak.
    'Laten we gewoon... Laten we gewoon gaan ontbijten en naar de les gaan.' Ik schud mijn hoofd en pak hem stevig vast bij zijn arm. De aanraking alleen al is genoeg om mij kippenvel te geven.
    'Jij gaat nergens heen zolang jij je niet lekker voelt,' zeg ik en ik trek hem mee naar zijn bed waar ik hem opleg. Ik pak een stoel en ga ernaast zitten. Opeens lijkt het allemaal maar raar om aan hem te komen. Ik sta op om me aan te gaan kleden. Snel kleed ik me om en loop ik weer naar Campbell toe.
    'Weet je zeker dat je de lessen kan gaan volgen zo?' vraag ik. Zelf weet ik het antwoord al, en natuurlijk het antwoord dat hij zal zeggen. Hij zal zeggen dat het goed gaat en ik me geen zorgen hoef te maken. Maar het gaat niet goed met hem, dat ziet iedereen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Austin Jase

    Al een tijdje lig ik met open ogen op de bank terwijl ik rustig door Amy's haar ga. Eerst was het maar moeilijk te bevatten dat ze hier samen met mij was. Er komt al wat licht door de gordijnen en het zal niet lang meer duren tot de eerste mensen wakker worden. Daarom til ik Amy voorzichtig op en leg ik haar neer op de bank terwijl ik wegren om me om te kleden. Ik kleed me om en wil de badkamer inlopen als iemand me opeens tegenhoudt. Verschrikt kijk ik op en zie ik Darren staan. Ik deins achteruit maar op zijn gezicht staat een grote grijns en ik weet precies wat dat betekent. Ik probeer weg te rennen maar een van zijn vrienden heeft me al vast met mijn armen achter mijn rug.
    'Wat wil je?' vraag ik bang. Ik ben altijd al bang dat mensen me ooit echt iets ergs aan gaan doen waar ik iets voor altijd aan overhoudt. Darren lacht en geeft me een klap in mijn gezicht. Zijn vriend houdt me nog steviger vast waardoor mijn polsen pijn doen.
    'Dat weet jij best. Iets wat jij hebt en totaal niet verdient.' Amy. Ik kan het stemmetje in mijn hoofd niet negeren die schreeuwt dat ik haar inderdaad niet waard ben en dat ze iemand anders verdient. Darren is daar een goed voorbeeld van. Dat hij me zo behandelt heb ik helemaal aan mezelf te danken en hij is erg slim en sterk.
    'En daarom ga jij ervoor zorgen dat je het uitmaakt of weet ik veel wat en ervoor zorgt dat ze mijn vriendin wordt.' Ik kijk hem niet aan en voel weer een klap in mijn gezicht.
    'Nee. Als jij er niet tegen kan dat zij mij koos, dan moet je het maar tegen haar zeggen. Jou problemen zijn niet mijn problemen,' zeg ik boos. Dat de pijn zou komen wist ik al. Maar het doet meer pijn dan ik had verwacht. Ik wil ineen storten op de grond maar ik word tegengehouden door de vriend van Darren. Hij houdt me omhoog zodat ook andere klappen mij kunnen raken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [HA, ze zijn vergeten dat Finn ook in Ravenclaw zit..... DRAMA!]


    "We accept the love we think we deserve."

    Campbell Saunders

    'Jij gaat nergens heen zolang jij je niet lekker voelt.' Hij pakte me stevig vast en als een gewillig kind liet ik Scorpius mij op het bed laten leggen. Ik hiels mijn mond gesloten om mijzelf proberen te laten stoppen met trillen maar het maakte het alleen maar erger waarna ik in mijn been kneep. Ik wilde niet meteen de eerste ochtent verpesten. Ik moest naar de les want als minn vader te horen kreeg dat ik er niet was, dan zwaaide er wat. Ik wilde Scorpius niet verliezen. Scorpius was weggelopen om zich aan te kleden em ik zag nog net hoe hij in zijn gewaad gleed en zich omdraaide om naar mij toe te lopen. Ik kneep mijn ogen even dicht terwijl ik nog luid in en uit ademde terwijl ik dat probeerde te voorkomen. 'Weet je zeker dat je de lessen kan gaan volgen zo?' Hoorde ik Scorpius vragen waardoor ik snel mijn ogen opendeed. Ik knikte alleen omdat ik bang was dat mijn stem me zou verraden. Ik stond met moeite uit bed terwijl het leek alsof ik een wond voelde openscheuren. Ik liep naar mijn hutkoffer waar ik bijna in viel doordat ik naar mijn gewaad zocht. 'Accio gewaad.' Zei ik terwijl ik het klamme zweet van mijn voorhoofd afveegde. Zonder te kijken of iemand me zag gooide ik mijn trui uit die nu middels onder de bloedvlekken zat en deed een t shirt aan met lange mouwen die mijn littekens zouden bedekken. Ik wilde mijn broek verwisselen voor mijn school uniform broek maar ik wist dat als ik dat zou doen niet meer overeind zou komen waardoor ik gewoon mijn gewaad over mijn lichaam heen gooide.
    Ik stopte mijn toverstaf in mijn zak en liep langzaam naar de deur om zo min mogelijk ongelukken te veroorzaken. Ik deed de deur open en ik probeerde mijn hoofd om te draaien naar Scorpius. 'Straks ko-komeb we te laat.' Ik liet de deur door en liet die openstaan terwijl ik naar de trap liep. Waar ik wankel bij stond en bijna van af viel en mezelf stevig aan de leuning vasthield. Mijn coordinatie leek verdwenen. Maar ik zou naar de les gaan. Al zou ik er voor moeten sterven.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 10:05 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    Hij kleed zich met moeite om en het is overduidelijk dat iedere beweging hem pijn doet. Hij probeert naar de deur te lopen en draait zich naar me om.
    'Straks komen we te laat. Ik pak hem stevig beet bij zijn arm en duw hem weer op zijn bed. Hij gaat nergens heen. Zijn ogen probeer ik te vermijden want ik weet bijna zeker dat die mijn hart doen breken.
    'De lessen beginnen pas over drie uur ofzo. We zijn vroeg op Campie. Dus dan kan jij me in die tijd mooi vertellen wat er gisteren allemaal gebeurt is aangezien ik het volgens mij vergeten ben,' zeg ik met een glimlach. Mjn schoenen lijken opeens ontzettend irritant dus is het erg verleidelijk om daar de hele tijd naartoe te kijken. Maar ik weet dat Cambell me nog raarder vindt als ik hem nooit aankijk dus til ik mijn hoofd op en kijk ik hem in zijn ogen aan. Mijn hart wordt met een gigantische hamer in duizenden stukjes gebroken bij het zien van de pijn in zijn ogen. Ik til mijn hand op om die op zijn wang te leggen maar bedenk me en trek mijn hand terug.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Ik werd weer gemakkelijk in het bed gezet door Scorpius en ik vervloekte mijzelf voor mijn zwakte. 'De lessen beginnen pas over drie uur ofzo. We zijn nog vroeg Campie. Dus dan kan jij me in die tijd mooi vertellen wat er gisteren allemaal gebeurt is aangezien ik het volgens mij vergeten ben.' Tranen sprongen in mijn ogen. Hij wist niks meer. Alles was nep en hij hield niet van me. Ik had het kunnen weten wie kon nou van mij houden. Ik veegde ruw de opkomende tranen weg en net toen ik mijn hand neerlegde keek Scorpius me aan en meteen wist ik wat ik moest doen. 'Gisteravond had je veel plezier met Brooke, je verkering.' Zei ik met de neppe grijns waar Scorpiusen iedereen al jaren intrapte. 'Maar toen had ik te veel gegeten en was ik al eerder weg gegaan. Waarschijnlijk een vervroegde griep.' Probeerde ik zo onverschillig mogelijk te zeggen. 'Had je al een brief naar je vader geschreven over Brooke? Dat zou je doen.'
    Ik leek weer op de oude Campbell van vroeger. Die Scorpius wel kon onthouden. Maar van binnen brak mijn hart in allemaal stukken en ik wist dat die nooit meer geheelt konden worden. Maar wie was ik om Scorpius bij me te houden. Scorpius verdiende veel beter als ik. Ik zou hem kapot maken met mijn ellende.
    'ik red me wel, ik ben al groot. Ga maar naar Brooke toe, oude verslinder.'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    'Gisteravond had je veel plezier met Brooke, je verkering.' Ik probeer me er iets van te herinneren maar helaas herinner ik me alleen een stukje uit mijn droom waarin ik haar dumpte omdat ik iets met acampbell had.
    'O ja jij vroeg Brooke voor mij en ik vroeg Amy voor jou,' bedenk ik me. Is dat dan wel echt gebeurt? Ik probeer na te denken maar helaas kan ik niks bedenken. Is het zo dat ik verliefd ben op Brooke? Natuurlijk vind ik haar heel lief en mooi maar meer niet. Bij het woord brief haak ik af. In mijn droom schreef ik een brief aan mijn vader.
    'Ik ga nu wel even een brief schrijven,' lieg ik vlekkenloos terwijl ik naar Mercurius loop. Ik pak mijn map met oude brieven en vind al snel de brief van gisteren. Ik open hem en zie mijn vaders handschrift. Als ik het een paar keer gelezen heb weet ik het zeker. Het was geen droom. Waarom doet Campbell dan alsof het wel een droom was? Ik weet niet waarom ik nu de drang krijg om tegen hem te schreeuwen maar ik omderdruk het. Ik loop weer naar hem toe met de brief in mijn handen.
    'Beste Scorpius, hoe durf jij je familie zo tot schande te maken. Ik kan niet beschrijven hoe teleurgesteld ik in je ben. Als je nog een keer met die jongen in het openbaar gezien wordt, haal ik je direct naar huis. Draco Malfoy,' lees ik voor. 'Brooke lijkt me niet echt een jongen,' zeg ik met een zucht. Ik duw hem een beetje naar de zijkant van het bed.
    'Ik dacht dat het een droom was. Maar het is waar,' zeg ik met een glimlach.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Ik zag Scorpius lippen bewegen maar de woorden konden niet tot mij door dringen. Ik kon alleen denken wat ik zometeen moest doen wanneer Scorpius weg was. Zou ik naar huis moeten gaan en mijn vader trotseren? Als ik heelhuids van mijn vader afkwam kon ik hem smeken om naar Beauxbattons te gaan of iets.
    '..doe dat maar want zelfmoord lukt je toch niet. Geen wonder dat onze vader je niet hoeft.' Hoorde ik Nathaniel stem weerklinken in mijn hoofd.
    '..ik ga nu wel even een brief schrijven.' Ik knikte afwezig en Scorpius verdween van mijn bed. Hoe kon ik zo stom wezen. Zo naief. Ik was wel blij dat Scorpius nu blij kon wezen. Met Brooke. Binnen de kortste tijd zou hij me vergeten zijn.
    ' Beste Scorpius.' Hoorde ik opeens Scorpius zeggen en verbaasd keek ik hem aan waarna hij vervolgde; ' hoe durf jij je familie zo ten schande te maken. Ik kan niet beschrijven hoe teleurgesteld ik in je ben. Als je nog een keer met die.jongen in het openbaar gezien word haal ik je direct naar huis. Draco malfoy. Brooke lijkt me niet echt een jongen.' Ik week mijn blik af van die van Scorpius. Hij had gister avond heel wat anders gezegt. ' ik dacht dat het een droom was maar het is waar.' Ik keek hem niet aan en onderdrukte de zin; diepe teleurstelling he.
    Ik trok ongemakkelijk aan de dekens waar ik op lag en er stond alweer een ding te doen; liegen. Zeker nu ik de brief van zijn vader heb gehoord. Ik stond resoluut op en negeerde de duizeligheid en de pijn. ' Denk je dat ik die jongen ben, Scorpius? Wil je de waarheid? Nou dan krijg je de waarheid. Ik heb je te veel laten drinken. Alcohol in je pompoen sap gedaan waardoor je niet meer wist wat je deed. Toen leek het me grappig om een brief naar je vader te sturen omdat.' Ik zweeg even. Ik moest zorgen dat Scorpius me haatte. Dan kon ik weg en kon ik me rug keren naar Zweinstein. ' omdat. Omdat jij perfect ben.' Ik kon mijzelf voor me hoofd slaan wat zei ik nu. ' ohja en de hele school denkt dat je homo bent door mij. Het leek me grappig.' Ik deed resoluut de deur open waar ik door heen viel en van de trap af rolden. Schuchtig keek ik om me heen maar iedereen leek al te gaan ontbijten. Bij het ontbijt kon Scorpius me niet lastig vallenet vragen. Snel rende ik met een bonk tegen de muur waarna ik naar de grote zaal rende. Ik haalde diep adem en liep naar binnen waar de hele zaal meteen door stil viel.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    Bij zijn woorden voel ik pijn door mijn hart gaan. Ook woede naar Campbell. Als hij wegloopt laat ik hem gaan. Woedend begin ik tegen spullen aan te treppen. Door hem wil mijn vader me nu van school sturen. Na een tijdje ga ik rustig op mijn bed zitten. Waarom zou Campbell dit doen? Hij houdt van grapjes, maar hij weet waar de lijn ligt en daar gaat hij dan ook bijna nooit overheen. Alleen als het zijn bedoeling is om mensen pijn te doen. Waarom zou hij mij pijn willen doen? En waarom heb ik dan nog steeds het gevoel dat ik van hem hou - wat ik raar vind omdat ik nu echt heel erg boos op hem ben. Ik loop de trap van de slaapzalen af en loop regelrecht naar de grote zaal, waar ik zo ver mogelijk van Campbell vandaan ga zitten. Toevallig naast iemand die vorig jaar beater was in het zwerkbalteam.
    'Weet je al wie in het zwerkbalteam van dit jaar komen?' vraagt hij terwijl we eten. Doordat alle ogen in de zaal zowat op mij en Campbell gericht zijn weet ik dat het niet zomaar een grap van Campbell was. Ik schud mijin hoofd als antwoord op de vraag. Hij buigt wat dichter naar me toe en kijkt even rondl natuurlijk let de hele zaal op.
    'Ik vind het dapper van je dat je het meteen aan iedereen durft te vertellen.' Zijn blik gaat richting Campbell. 'Hebben jullie een probleem ofzo?' Ik zucht en kijk even naar Campbell. Ik voel weer woede in me naar boven komen.
    'Hij heeft wat in mijn pompoensap gedaan waardoor ik niet wist wat ik deed.' Gefluister gaat door de zaal. Het is ontzettend irritant dat zelfs de leraren mee luisteren blijkbaar. Ik sta op en luister niet naar de mensen die zeggen dat ik gestoord ben.
    'Als jullie het echt willen weten: Campbell Saunders heeft iets in mijn drankje gedaan waardoor ik niet wist wat ik deed. Door hem heb ik toen een brief naar mijn vader gestuurd en word ik waarschijnlijk van school gehaald,' zeg ik zo hard mogelijk zodat de hele zaal het hoort. Ik sta op en loop de zaal uit.
    'Klootzak,' sis ik als ik langs Campbell loop. Eenmaal boven ga ik op mijn bed liggen huilen. Hij is mijn beste vriend, maar hoe durft hij dit te doen? Ik weet dat ik hem nu kwijt ben voor altijd, dat ik mijn beste vriend niet meer terug krijg. Wil ik dan op Zweinstein blijven? Als mijn beste vriend mij haat?


    Spoiler alert: you will save yourself