• Ik ben nu dus behoorlijk pist want gisterenavond was ik helemaal in spanning aant wachte met Joyce, op de laatste seconden en dan duurde het ngo eens een kwartier voor dak mee kon doen en ik vul die shit in zie ik alleen boven 16 staan, op 30november moet eg 16 zijn echt kut want nu heb ik meegedaan en als ik win dan word ik gek wnt dan mag iki ni binnen omdat ik dan nog 44dage moe wachte vorr ik 16 ban -_-'
    Ik haat die ToHo-Party.


    *He's the one.

    Ik ben gemiddeldd XD


    Life is hard and then we die

    Probleempie, mij schatten ze altijd jonger omdat ik zo klein ben. Klein zijn heeft écht bijna geen voordelen -__-'

    I totally agree


    But love's a malady without cure

    So facking kut!
    ik vind het vet gemeen!!
    er zijn ook kinderen die fan zijn en die er heen willen!!
    Zo gemeen!!:@:@

    Mijn hebben ze zelf al 18 geschat -_-'

    Op een of andere manier vind ik dat heel beledigend hoor :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Mij ook :P en ik was toen 14 XD


    Life is hard and then we die

    mij hebben ze eens 16 geschat terwijl ik 12 was

    Mij hebben ze een keer 10 geschat toen ik 13 was. Woehoew.


    One man's fun is another's hell.

    en misschien willen ze gwn meiden om mee dingen samen te doen (en miss wordt wel 1 hun vriendin) en alles sorry ik bedoel het niet gemeen maar zo voel ik het wel dat ze ons niet moeten van een jongere leeftijd!!

    Weetje ook wat de reden is dat het boven de 16 moet zijn ? er word alcohol geschonken en hun willen niet aansprakkelijk zijn voor jou als jij je later zat zuipt xD

    Eeens met nijntje en sammyjoe
    en dat vind ik een logische reden op 19, 20 en 21jarige leeftijd.


    Life is hard and then we die

    Weetje ook wat de reden is dat het boven de 16 moet zijn ? er word alcohol geschonken en hun willen niet aansprakkelijk zijn voor jou als jij je later zat zuipt xD

    maar dan konden ze toch ook instellen dat als je alcohol wil dat je dan je ID moet laten zien, dat lijkt mij iets eerlijker tegenover de fans onder de 16...


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Zo Paniek =D
    Volgens mij laten ze je wel binnen hoor . -.-'
    Ze zetten dat 'r gewoon op om zichzelf in te dekken .. zodat zij nergens voor beschuldigd kunnen worden fzo ..
    Van als er dan politiecontrole is fzo, dat 't dan allemaal jouw schuld is . en niet van TH's Crew enzo ...

    wat 'n drama :]

    x


    /

    en misschien willen ze gwn meiden om mee dingen samen te doen (en miss wordt wel 1 hun vriendin) en alles sorry ik bedoel het niet gemeen maar zo voel ik het wel dat ze ons niet moeten van een jongere leeftijd!!

    Eeh. Dan gaan ze geen fanparty organiseren maar een blind date. xP


    One man's fun is another's hell.

    Ik word als 19jarige gezien en moeder van een kind, maar weetje ik hoop dat de mensen die winnen goede tijd zullen beleven, ik was graag zelf ook gegaan.<33


    *He's the one.

    OMG stel ej voor dat je zometeen bij de 10winnaars al zit o.O


    *He's the one.