• Ik ben nu dus behoorlijk pist want gisterenavond was ik helemaal in spanning aant wachte met Joyce, op de laatste seconden en dan duurde het ngo eens een kwartier voor dak mee kon doen en ik vul die shit in zie ik alleen boven 16 staan, op 30november moet eg 16 zijn echt kut want nu heb ik meegedaan en als ik win dan word ik gek wnt dan mag iki ni binnen omdat ik dan nog 44dage moe wachte vorr ik 16 ban -_-'
    Ik haat die ToHo-Party.


    *He's the one.

    (...)
    niet waar? In Duitsland moet je 18 zijn voor echte alcohol dus dat gaat sowieso niet op.

    Klinkt lullig maar ik vind die grens wel goed eigenlijk? Dan voorkom je ook enorm hysterisch gedoe. True oudere kunnen ook achterlijk dom, maar dat gekke gedoe komt toch iets meer voor onder de jongere fans.

    Anw, ik weet niet of ik mee zou doen, maybe ff kijken of ik via via kan x'D En of ik uberhaupt er wel zin in heb daarheen te gaan ¬¬


    Ik ben niet hysterisch, het is gwn kut voor de mensen die in december verjaren of Januari (zoals ik)

    je kan niet via via wnt alleen winnaars mogen binnen!


    *He's the one.

    (...)
    niet waar? In Duitsland moet je 18 zijn voor echte alcohol dus dat gaat sowieso niet op.

    Klinkt lullig maar ik vind die grens wel goed eigenlijk? Dan voorkom je ook enorm hysterisch gedoe. True oudere kunnen ook achterlijk dom, maar dat gekke gedoe komt toch iets meer voor onder de jongere fans.

    Anw, ik weet niet of ik mee zou doen, maybe ff kijken of ik via via kan x'D En of ik uberhaupt er wel zin in heb daarheen te gaan ¬¬


    Sorry ik snap je niet helemaal.
    Oke het gaat dus niet om de Alcohol, maar warom dan wel?!
    en ik ben 13, en hoezo zoude wij jongeren Fans, Histiriser doen als oudere fans?!


    Dunno ><

    Haha ik ga het ook niet eens proberen.
    Heb helemaal geen zin in zo'n feest ^^
    En tokio hotel loopt toch niet vrij rond ofzo, dus wat heb je eraan :']


    The sag in my swag <3

    Haha ik ga het ook niet eens proberen.
    Heb helemaal geen zin in zo'n feest ^^
    En tokio hotel loopt toch niet vrij rond ofzo, dus wat heb je eraan :']


    Nou, er lopen maar 250 man mschien. Dus heb je een grotere kans een handtekening te scoren en te ze zien, dan op een Consert ;)


    Dunno ><

    ik voel me gediscriminatieerd Ö


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    Nou, er lopen maar 250 man mschien. Dus heb je een grotere kans een handtekening te scoren en te ze zien, dan op een Consert ;)


    iets meer 540man ongeveer!


    *He's the one.

    Nee dat is wel gewoon een feitje, ik zeg niet alle! Maar gemiddelt meer.

    as I said, ze willen voorkomen dat er kinderen zich opgeven maar uiteindelijk niet mogen. Dan kan bijvoorbeeld de helft niet komen. Dat is niets.
    Natuurlijk zal er ook wel iets van alcohol zijn maar dat was niet de hoofdrede ;)

    Anw, voel je neit persoonlijk aan gevallen, maar ik zeg dat ik vínd dat kleinere meestal gekker zijn en dat het daarom dus een goeie regel is. I rest my case.

    ik voel me gediscriminatieerd Ö


    dan zijn we met 2.


    *He's the one.

    Nee dat is wel gewoon een feitje, ik zeg niet alle! Maar gemiddelt meer.

    as I said, ze willen voorkomen dat er kinderen zich opgeven maar uiteindelijk niet mogen. Dan kan bijvoorbeeld de helft niet komen. Dat is niets.
    Natuurlijk zal er ook wel iets van alcohol zijn maar dat was niet de hoofdrede ;)

    Anw, voel je neit persoonlijk aan gevallen, maar ik zeg dat ik vínd dat kleinere meestal gekker zijn en dat het daarom dus een goeie regel is. I rest my case.


    Ik vidn ook dat de jongeren gekker zijn enzo (sorry) maar nauwja je moet ook begrijpen dat het lastig is voor die dat in december verjaren wnt zij worden tenslotte ook 16 in het zelfde jaar.


    *He's the one.

    Ik heb er gwn niks over te zeggen :'D ik vins het gwn niet eerlijk ><


    don't Worry...Be gay.

    Ja man ik vind het ook facking kut voor jou.
    Echt like, zo'n pech gewoon.

    Maarja dat zul je altijd houden. Als ze hadden gezegt dit jaar waren de mensen die in Jan 16 werden weer gaan klagen.

    Neemt niet weg dat het echt kut voor je is.

    OKe,, Jongeren fan zijn inderdaat wat histiries,, Onderhandere Ik! Denk ik dan, wan tik ben niet zo Histiers als een meisje naast em 14 juni.. xD
    Ik denk dat ik onderhand wel begin te snappen hoezo je 16 moet zijn, maar die dan 14 ofzo. vanaf die leeft moet je je tog wel normaal kunnen gedragen.
    Maar dan kom ik alsnog niet naaar binnen -_-


    Dunno ><

    Ja man ik vind het ook facking kut voor jou.
    Echt like, zo'n pech gewoon.

    Maarja dat zul je altijd houden. Als ze hadden gezegt dit jaar waren de mensen die in Jan 16 werden weer gaan klagen.

    Neemt niet weg dat het echt kut voor je is.


    deze keer had ik het niet over mij wnt ikw ord 16jaar in januari dus x'D maar dat ze gwn zeggen tot en met 1992.


    *He's the one.

    Ze geven per persoon altijd een duoticket.
    Dus zorg ervoor dat er iemand ouder dan 16 met je mee gaat naar die fanparty en schrijf dan ook in op die persoon bv.: je moeder
    Zij mag dan binnen en mag dan iemand meenemen en die persoon dat ze dan mee neemt die leeftijd doet er dan niet echt aan toe.


    ik hoop dat je snpt wat ik hier nu allemaal zeg.=)

    x eva

    (...)

    dan zijn we met 2.

    Nee, met zijn 3!


    You'll never dream alone. <3