• Ik ben nu dus behoorlijk pist want gisterenavond was ik helemaal in spanning aant wachte met Joyce, op de laatste seconden en dan duurde het ngo eens een kwartier voor dak mee kon doen en ik vul die shit in zie ik alleen boven 16 staan, op 30november moet eg 16 zijn echt kut want nu heb ik meegedaan en als ik win dan word ik gek wnt dan mag iki ni binnen omdat ik dan nog 44dage moe wachte vorr ik 16 ban -_-'
    Ik haat die ToHo-Party.


    *He's the one.

    Maar lieve sgat, het is een feest, een party, een discodinges. Met alcohol en drank en shit. En drank is 16+, dus vandaar. Het is heel triest maar verder niets aan te doen. Persoonlijk vind ik het wel slim van ze, word het tenminste een echt feest, en niet een aanbidparty.


    Life is hard and then we die

    Fak man, TH en hun management wéten toch zelf ook wel dat de meeste fans -16 zijn?! Waarom zeggen ze dan dat je +16 moet zijn? ;( Damn. Ik zat echt te vloeken gisteravond xD


    One man's fun is another's hell.

    Patries en ik gaan ID's vervalsen =D

    Fak man, TH en hun management wéten toch zelf ook wel dat de meeste fans -16 zijn?! Waarom zeggen ze dan dat je +16 moet zijn? ;( Damn. Ik zat echt te vloeken gisteravond xD
    Omdat ze een echt feest willen, en niet een 13 jarig kleuterfeestje. Nee, dat is niet beledigend bedoelt, maar zo zien zei dat nu eenmaal. 13 = jong in hun ogen, té jong voor hun feest. En ik geef ze gelijk.


    Life is hard and then we die

    (...)Omdat ze een echt feest willen, en niet een 13 jarig kleuterfeestje. Nee, dat is niet beledigend bedoelt, maar zo zien zei dat nu eenmaal. 13 = jong in hun ogen, té jong voor hun feest. En ik geef ze gelijk.


    Oke, NU voel ik me gediscrimineert, of hoe je het ook schrijft!
    Ik ben 13 en ik weet heus wel wat feesten is hoor!
    en hun kunnen egt niet aan mij zien dat ik 13 ben hoor.


    Dunno ><

    Omdat ze een echt feest willen, en niet een 13 jarig kleuterfeestje. Nee, dat is niet beledigend bedoelt, maar zo zien zei dat nu eenmaal. 13 = jong in hun ogen, té jong voor hun feest. En ik geef ze gelijk.

    Ja, da's wel ... Maar dan nog ik ben pissed xD
    Ik zet volgende keer gewoon op m'n vriendin haar naam, die's 16 en TH fan xD


    One man's fun is another's hell.

    Ik ben 13 en ik weet heus wel wat feesten is hoor!

    Het wordt daar geen dikke vette fuif met groovy beats hoor. Heb je het gebouw gezien? Ziet er niet echt uit als een feesttent op Pukkelpop ofzo he.


    One man's fun is another's hell.

    Weetje @ eerdere reactie

    Ik denk niet dat ze moeders van 42 jaar ofzo uitkiezen. |: [/mijn gedachtegang]

    (...)

    Oke, NU voel ik me gediscrimineert, of hoe je het ook schrijft!
    Ik ben 13 en ik weet heus wel wat feesten is hoor!
    en hun kunnen egt niet aan mij zien dat ik 13 ben hoor.
    Natuurlijk gedraag jij je ouder en zie je er ouder uit en weet je wat feesten is maar dat weten hun toch niet. Zei willen gewoon een echt feest krijgen, wat ik heel goed kan begrijpen voor hun leeftijd.


    Life is hard and then we die

    Het is niet eerlijk, dat is een feit maar ze doen dat gewoon omdat het anders ook niet verantwoordelijk is om fans van rond de 13-14 naar Hamburg te sturen voor een party en by the way mag je alleen alcohol drinken vanaf 16 jaar want eerlijk gezegd dat gaat geen party zijn waar dat je alleen maar cola en fanta en al die andere zever mag drinken want dan gaat dat op niet veel trekken. Ben ik blij dat ik al lang 16 ben.


    But love's a malady without cure

    Weetje @ eerdere reactie

    Ik denk niet dat ze moeders van 42 jaar ofzo uitkiezen. |: [/mijn gedachtegang]



    Ge kunt even goed
    uwe neef of nicht
    broer of zus
    die rond de 18 jaar zijn
    pakken hé (als die meegaan)

    (...)Natuurlijk gedraag jij je ouder en zie je er ouder uit en weet je wat feesten is maar dat weten hun toch niet. Zei willen gewoon een echt feest krijgen, wat ik heel goed kan begrijpen voor hun leeftijd.


    Nou hun zie dus zo gewoo niet aan mij dat ik 13 ben, en ik ga me niet anders gedragen voor hun.
    Ik was op de |Camping een iemand van 17 dagt dat ik met me vrienjes op vakantie was! en dat ik ok 16 was ofzo. Dus hoezo zou th dat niet zien?!
    En hun gaan er egt niet tussen staan hoor, dus wat maakt hun dat feest uit. want als zij hebben opgetreden, gaan ze heus niet zelf er tussen staan dansen ofzo hoor -_-


    Dunno ><

    Maar ze schatten mij negentien dus das the Problem niet, maar wel dt je je ID moet tonen.<3


    Heb ik ook, ze schatten mij ouder dan dat ik ben x'D


    bla bla bla

    Word nou niet boos op mij, ik kan er ook niets aan doen. Ze willen gewoon een feestje met leeftijdsgenoten wat ik goed kan begrijpen. Niets aan te doen, zo zijn ze nou eenmaal. Ik zou eerlijk gezegd precies hetzelfde doen.


    Life is hard and then we die

    Probleempie, mij schatten ze altijd jonger omdat ik zo klein ben. Klein zijn heeft écht bijna geen voordelen -__-'


    One man's fun is another's hell.