• Ik ben nu dus behoorlijk pist want gisterenavond was ik helemaal in spanning aant wachte met Joyce, op de laatste seconden en dan duurde het ngo eens een kwartier voor dak mee kon doen en ik vul die shit in zie ik alleen boven 16 staan, op 30november moet eg 16 zijn echt kut want nu heb ik meegedaan en als ik win dan word ik gek wnt dan mag iki ni binnen omdat ik dan nog 44dage moe wachte vorr ik 16 ban -_-'
    Ik haat die ToHo-Party.


    *He's the one.

    Mensen!!!!
    Maar je gaat tog zowiezo niet aleen naar zoon partie, mijn vrendin zwegt (Die is wel 16) Dat ze wel met me mee zou gaan, okal haat ze th, dat alemaal voor mij!! Mhaha.. xD


    Nouhou!! Iedereen die ik ken die al 16 of ouder zijn, haten th! En die willen hun tijd daar niet aan verspillen!


    You'll never dream alone. <3

    JA tog,, ik snap dat egt niet,, geef dan per persoon 2 kaartjes weg, ik zou egt niet aleen naar binnen mogen ofzo!!!! en dat zou niet eens gezellig zijn!


    ze geven twee kaarten per persoon weg x'D


    *He's the one.

    (...)

    ze geven twee kaarten per persoon weg x'D
    :O wist ik wel.. xD
    [/Voelt zig Dom].


    Dunno ><

    Hahaha x'D


    *He's the one.

    nee op de 13de x'D ma de 13de kan da ook x'D

    Haay geboorte datum genootje :P
    Ik bn ook op 13 Januarie jarig! Alleen ik word dn pas 15! Eigenlijk is het gwn discriminatie -.-


    Tears are crashing out of my eyes

    Niemand komt erin als je geen 16 bent. Jou gegevens worden opgeslagen en met een ID/paspoort die precies díe gegevens overeenkomt kom je erin.
    Anders is het jammer, really ;)

    Vind het raar als jullie mee gaan doen, dan pikken jullie de plaatsen in van meiden die misschien wél 16 zijn en willen.

    Het werkt toch niet.

    (...)

    ze geven twee kaarten per persoon weg x'D


    Mmaar alle personen moeten 6 zijn! :S
    En wij dan??? Denken ze dan ook niet aan ons? (huil)
    Pff... Ik vraag mij af waarom mijn ouders nu echt 3 jaar had moeten wachten met het te doen??


    You'll never dream alone. <3

    Alsof de kans super groot is dat je wint -_-'


    *He's the one.

    (...)
    Haay geboorte datum genootje :P
    Ik bn ook op 13 Januarie jarig! Alleen ik word dn pas 15! Eigenlijk is het gwn discriminatie -.-


    VETGEIL nauw ja ik word 16 en dat si nog kakker -_-'


    *He's the one.

    Anw, de kans dat je wint is sowieso al niehiel.

    Daarnaast is de 16 grens omdat ze willen voorkomen dat koters van 12 zich massal opgeveven, winnen, en dan uiteindelijk toch niet mogen. ;)

    Alsof de kans super groot is dat je wint -_-'


    Jah, maar is toch leuk om die ontsnapppings plannen te verzinne?? x]


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Jah, maar is toch leuk om die ontsnapppings plannen te verzinne?? x]


    Joa da si wel,!!!


    *He's the one.

    Anw, de kans dat je wint is sowieso al niehiel.

    Daarnaast is de 16 grens omdat ze willen voorkomen dat koters van 12 zich massal opgeveven, winnen, en dan uiteindelijk toch niet mogen. ;)


    he tis voor de alchol wnt zonder alchol hadden ze wel mee mogen doen!


    *He's the one.

    (...)

    he tis voor de alchol wnt zonder alchol hadden ze wel mee mogen doen!

    Ik vind het eg reen Kut reden,, dan kunnen ze net zogoed doen dat als je alcohol wil, dat je dan je id moet laten zine ofzo,
    Of Sgenk het gewoon NIET!!


    Dunno ><

    (...)

    he tis voor de alchol wnt zonder alchol hadden ze wel mee mogen doen!

    niet waar? In Duitsland moet je 18 zijn voor echte alcohol dus dat gaat sowieso niet op.

    Klinkt lullig maar ik vind die grens wel goed eigenlijk? Dan voorkom je ook enorm hysterisch gedoe. True oudere kunnen ook achterlijk dom, maar dat gekke gedoe komt toch iets meer voor onder de jongere fans.

    Anw, ik weet niet of ik mee zou doen, maybe ff kijken of ik via via kan x'D En of ik uberhaupt er wel zin in heb daarheen te gaan ¬¬