• Ik ben nu dus behoorlijk pist want gisterenavond was ik helemaal in spanning aant wachte met Joyce, op de laatste seconden en dan duurde het ngo eens een kwartier voor dak mee kon doen en ik vul die shit in zie ik alleen boven 16 staan, op 30november moet eg 16 zijn echt kut want nu heb ik meegedaan en als ik win dan word ik gek wnt dan mag iki ni binnen omdat ik dan nog 44dage moe wachte vorr ik 16 ban -_-'
    Ik haat die ToHo-Party.


    *He's the one.

    haha XD lol, nooooooit dat dat gebeurd ^^


    Life is hard and then we die

    Het kan wel je hebt een kleine kans maar stel je nu voor dan kan ej ngo eens niet gaan, maar dan heb je wel een maand ofzow om na te dneken van hoe kom ik binnen?


    *He's the one.

    Ik vind van dii histerische kinderen ook irritant. Okee, ik ben 13 maar ik gedraag me niet echt zo en zo zie ik er ook niet uit. Ik ben meer een stille fan, dan een histerische fan.
    Ik vind: Als je de fans bedankt, dan ook alle fans en hou dan gewoon een concert. En niet zo'n party, want nu heeft de rest van de fans die onder de 16 zijn ook geen concert. Ik bedoel, komt er is een keer iets. Worden wij uitgesloten omdat wij onder de 16 zijn. Sorry, maar dat vind ik laag.

    [/mening]


    bla bla bla

    (...)

    >< wij zijn wél belangrijk voor hún! Het is gewoon dat ze daar alcohol gaan drinken, en vermits je onder de 16 geen alcohol mag drinken, en je onder de 16 normaal niet naar een party mag gaan, moet je dus 16 zijn. Like, logica? (:
    Denk niet dat we niet belangrijk zijn voor hun omdat we jonger zijn dan 16, als ze mensen onder de 16 binnen laten, en alcohol laten drinken, is het strafbaar.


    Omg. Ik zeg alleen mijn mening, en bovendien ben ik al heel lang geen fan meer.


    -

    Hmmm,, da's k*t..
    Ik kan er dus ook niet in (6)
    Maar wrm doen ze dat n0u.. Willen ze geen j0ngere fans Ö
    Ik voel me echt buitengesl0ten,, dit is vals.. Nu kan ik niet samen met Xetha Tom&Bill ontvoeren.. Ik wilde ze lid maken van mn pinda-club..='( Z0u TH daar zelf ook zijn eigenlijk..?? Want als dat nie zo is kan dat hele feest de pot op.. X3
    LIEFDEE V00R DE PINDA.. <33


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Joa ToHo is er ook ze komen op treden ><


    *He's the one.

    WTF kei veel mensne uit frankrijk hebben gewonnen 1 iemand uit NL geen uit Be maar er komen nog dagen.


    *He's the one.

    Jesus C***
    Wat een kut sm0es dat kinderen onder de 16 niet m0gen om alcohol.. Tsssss*loopt leeg*
    Ik bdoel dan geven ze alleen die oudere maar gwn een armbandje ofzo zodat die wel alcoh0l m0gen en j0ngeren niet ofzo0w.. Diegene die dit heeft verzonnen mag niet lid worden van mn pinda-club en mag mn k*nt likken.. *isboos* Ik wil TOMMM <33


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    WTF kan je je nu niet meer registreren ofso?
    Weet iemand hoe dat zit?


    bla bla bla

    WTF kan je je nu niet meer registreren ofso?
    Weet iemand hoe dat zit?

    Voor het moment kan je nog niet opnieuw inschrijven, pas na 19.15u (voor ons dus 20.15) dan kan je weer inschrijven voor de volgende dag


    But love's a malady without cure

    Okee dankje :] [/ik ben niet zo slim]
    En je hoeft nu maar 15 te zijn toch? Er stond net 1993 als je daar je naam wilde opzoeken ;)


    bla bla bla

    euhm ik heb mij juist opnieuw ingeschreven en bij mij stond er tot 1992


    But love's a malady without cure

    Damn ..
    Dasechtdom ..
    Alsof de mensen onder 16e jaar, geen recht hebben op zoon TH-party geval .. echtdom! =D


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik had da ook voor, ik was gisteren een uur aan het wachten op die kaartjes en dan de laatste seconde gaat om ,ik vul dat ding in en dan kan ik mijn geboortejaar niet aanduiden. Ik dacht daar klopt iets ni en toen zag ik daar staan op 30 november moet ge 16 of ouder zijn anders ni binnen
    ma das kei dom
    er zijn zoveel fans die oftewel nog geen 16 zijn of die later 16 worden


    One Day you'll remember me...

    hoe meld je aan ik m0et gwn dat kutfeest Winnen !! *wordtn0gbozer*(duivel)


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.