• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Battle of the Five Armies" nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Feanor zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Ook speciaal voor alle spammers onder ons is er een MIDDLE EARTH-CHATTOPIC aangemaakt hier kun je alle #YOLO gesprekken voeren en plaatjes wedstrijden houden zodat het hier weer rustig word en echt alleen de fan dingen over de film en het boek komen zoals voorheen in dit topic..








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 16:37 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Joaquins -> Merrill.


    Caution first, always.

    Spoiler voor de derde film.

    Ik lees net dat Thorin waarschijnlijk in leven blijft in de derde film!
    Klik!
    Ik baal er wel van dat hij dood gaat in het boek, maar ik vind het echt belachelijk als ze dit in de film gaan aanpassen. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Spoiler voor de derde film.

    Ik lees net dat Thorin waarschijnlijk in leven blijft in de derde film!
    Klik!
    Ik baal er wel van dat hij dood gaat in het boek, maar ik vind het echt belachelijk als ze dit in de film gaan aanpassen. :/


    Snot, dan heb ik liever dat fili en kili blijven leven...
    Maar als meneertje blijft leven he?
    Dan klopt er toch ook nog vrij weinig van wat er met de dwergen is gebeurd in lotr?
    Of ben ik nu een beetje kippig


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    By the way... ik laat mijn gezicht hier ook maar weer eens zien:Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Misschien is het een grap? Op andere sites heb ik hier nog niets over gehoord...


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik kan het me niet voorstellen hoor, want dan heeft Peter écht geen respect voor Tolkien. Maar het zou toch wat zijn... :/
    En volgens mij heeft het verder niet zoveel met LOTR te maken, toch? ;o


    Every villain is a hero in his own mind.

    eerst zien dan geloven


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Had ik een paar dagen geleden ook gelezen. :') Ik weet niet of het te vertrouwen is... Ik zou het zo belachelijk vinden als het echt waar is...


    Caution first, always.

    Ik vind het juist emotioneel en mooier als gewoon het boek wordt gevolgd.
    Het is dan misschien wel niet leuk, maar dat maakt het verhaal veel echter.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Het zou ook onlogisch zijn als er zo weinig sneuvelen in zo'n grote slag.
    Wie weet hoeveel meer dwergen Thorin had meegenomen op de queeste wanneer elke dwerg de slag om Moria had overleefd.


    Alles heeft betekenis, ook niets

    ShipBounty schreef:
    Het zou ook onlogisch zijn als er zo weinig sneuvelen in zo'n grote slag.
    Wie weet hoeveel meer dwergen Thorin had meegenomen op de queeste wanneer elke dwerg de slag om Moria had overleefd.

    Ik ben dus bang dat ze andere dwergen dood laten gaan als Thorin niet sterft... :/


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Ik ben dus bang dat ze andere dwergen dood laten gaan als Thorin niet sterft... :/

    Dat is ook één van mijn angsten.
    Ook dat ze meer dan één dwerg in de plaats van Thorin laten doodgaan om het toch dramatisch te maken.


    Alles heeft betekenis, ook niets

    ShipBounty schreef:
    (...)
    Dat is ook één van mijn angsten.
    Ook dat ze meer dan één dwerg in de plaats van Thorin laten doodgaan om het toch dramatisch te maken.


    En niet te vergeten. Wat als ze Thorin, Fili, Kili en nog een paar laten doodgaan? D:
    Achja. We weten al van een paar dat ze het overleven... Tot Moria...


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bloodrider schreef:
    (...)

    En niet te vergeten. Wat als ze Thorin, Fili, Kili en nog een paar laten doodgaan? D:
    Achja. We weten al van een paar dat ze het overleven... Tot Moria...

    Oh nee! Het is gewoon beter als ze niets veranderen dan komen ze ook niet in de problemen met opstandige fans
    Ik ben ook bang dat Tauriël er aan gaat...


    Alles heeft betekenis, ook niets

    ShipBounty schreef:
    (...)
    Oh nee! Het is gewoon beter als ze niets veranderen dan komen ze ook niet in de problemen met opstandige fans
    Ik ben ook bang dat Tauriël er aan gaat...


    Door dat Tauriel Kili redde in laketown, kreeg ik zo'n gevoel dat ze Kili misschien de slag zullen laten overleven, maar Tauriel laten sterven... Ach ja, ik denk dat Tauriel er sowieso wel aan gaat. Nu maar hopen dat ze voor de dwergen het boek volgen...



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 15:57 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."