• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 0:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaha geniaal. Callum heeft sjans. Al zal Rogier er vast niks van vinden. Die heeft al een vrouw hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    She doesn't know that :p

    I know, daarom is dat juist zo leuk :p

    Jaanine, laat je me lang wachten? Ik kwam op iets geniaals voor de volgende :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    Hahaha geniaal. Callum heeft sjans. Al zal Rogier er vast niks van vinden. Die heeft al een vrouw hehe.

    Nu gaat Rochelle het ook doen, just for the fun of it hehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Nu gaat Rochelle het ook doen, just for the fun of it hehe.

    Wat? Flirten? Heheheh. Gaat goed hier :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaha, dit gaat leuk worden :')
    En nee, Rogier gaat dat niet erg leuk vinden, hehe.
    Ik heb echt zin om meteen een post terug te schrijven, maar meh, anders loop ik weer achter met nano...


    Stenenlikker

    Oké, ondanks dat andere RPG's eigenlijk voorrang hebben, kan ik het niet laten. Ik vind het veel te leuk om weer met Rogier te schrijven. Eens kijken of ik wat in 3 kwartier in elkaar kan flansen :Y)


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Oké, ondanks dat andere RPG's eigenlijk voorrang hebben, kan ik het niet laten. Ik vind het veel te leuk om weer met Rogier te schrijven. Eens kijken of ik wat in 3 kwartier in elkaar kan flansen :Y)

    Hahaha, je kon 't niet laten he? :')
    Nice, ik ga 'm snel lezen :Y)

    En hoezo loop je dan achter met nano?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    I know, daarom is dat juist zo leuk :p

    Jaanine, laat je me lang wachten? Ik kwam op iets geniaals voor de volgende :'D


    Misschien ga ik je nog wel even laten lijden, indeed


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    (...)

    Misschien ga ik je nog wel even laten lijden, indeed

    Haha, kutJanine :'D Ik haat je.

    Ik ga vanavond eindelijk met Catherine en Armando terug reageren!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Haha, kutJanine :'D Ik haat je.

    Ik ga vanavond eindelijk met Catherine en Armando terug reageren!


    Tsss.
    Hatelijke woorden maken het er niet beter op x'D

    Trolll, omg ja die zijn er ook nog


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    (...)

    Tsss.
    Hatelijke woorden maken het er niet beter op x'D

    Trolll, omg ja die zijn er ook nog

    Haha, ja! Ik was het ook bijna vergeten! :'D en tsss, een beetje dreigen met zulke woorden! D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Haha, ja! Ik was het ook bijna vergeten! :'D en tsss, een beetje dreigen met zulke woorden! D:


    Ga niet haten, ok.
    Ik heb wel even allemaal leuke plaatjes van Ryan Gosling opgezocht voor boven zijn post


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    (...)

    Ga niet haten, ok.
    Ik heb wel even allemaal leuke plaatjes van Ryan Gosling opgezocht voor boven zijn post

    Ik zou niet durven :') Hmm, dus het is wel gewoon Ryan Gosling?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Ik zou niet durven :') Hmm, dus het is wel gewoon Ryan Gosling?


    Hij lijkt er zoveel op o-O
    Ik dacht van wel


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.