• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 0:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hehehe exactly.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ""Hé kwam jij niet gister avond zomaar mijn kamer binnenwandelen?" vraag ik geamuseerd. "Je was ook wel weer meteen weer weg" voeg ik er grinnikend aan toe. Ik wacht tot ze me aankijkt. "Dat had niet gehoeven hoor" Ik knipoog speels en geamuseerd."

    Omg. Ge-ni-us. Lolll. Ik lag daar wel effe plat :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahahahha Callum blijft Callum nietwaar? XD en Callum is een flirt. Gelooft toch niet meer in relaties na zijn ex dus waarom niet een partij flirten nu t kan xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Hahahahha Callum blijft Callum nietwaar? XD en Callum is een flirt. Gelooft toch niet meer in relaties na zijn ex dus waarom niet een partij flirten nu t kan xD

    Ach, indeed. Heeft ie helemaal gelijk in hoor xd. “Vrouwen zijn toch niet te vertrouwen,” zou Roxana zeggen :"D. Het is maar goed dat Roxana daar niet bij in de buurt is :"D. Lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaha!
    ach. Zij raakt geïrriteerd als hij met vrouwen flirt, en hij als zij met mannen flirt :'D waar zijn t anders broer en zus voor. Als ze elkaar maar kunnen vertrouwen en elkaar kunnen opvangen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Hahaha!
    ach. Zij raakt geïrriteerd als hij met vrouwen flirt, en hij als zij met mannen flirt :'D waar zijn t anders broer en zus voor. Als ze elkaar maar kunnen vertrouwen en elkaar kunnen opvangen.

    Lol. Komt wel goed met die twee :"D Hehe.
    Al wil Roxana nu niet gestoord worden door d'r broer (cat).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Lol. Komt wel goed met die twee :"D Hehe.
    Al wil Roxana nu niet gestoord worden door d'r broer (cat).


    Dat zou behoorlijk jammer zijn voor haar (A)


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    (...)

    Dat zou behoorlijk jammer zijn voor haar (A)

    Hahaha. Nou, niet alleen voor haar hoor!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh God mis ik sexy times??
    en dan heeft Callum zich nog in gehouden vanwege haar woede aanval! :'D. God moet hem maar weer volop laten flirten met miss redhead of lekkerding of iets waar ik zin in heb haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zarathos schreef:
    (...)
    Hahaha. Nou, niet alleen voor haar hoor!


    True true,
    dat is ook wel zo maar Xavier heeft geen broer die hem dan helemaal flipt x'D

    @Sigil, ze zijn niet erg braaf aan het zijn, zoveel is zeker


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    (...)

    True true,
    dat is ook wel zo maar Xavier heeft geen broer die hem dan helemaal flipt x'D

    @Sigil, ze zijn niet erg braaf aan het zijn, zoveel is zeker

    Hahahaha klopt :"D. Lolol. Maar het komt wel goed hoor. Ze worden niet gestoord :"D.

    @ Sigil: Eh, ingehouden? Met flirten? Oooh, hahaha. Da's dan ook lief van 'm hehehe. Ben benieuwd hoe die dat gaat klaren /winkwink.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    ""Hé kwam jij niet gister avond zomaar mijn kamer binnenwandelen?" vraag ik geamuseerd. "Je was ook wel weer meteen weer weg" voeg ik er grinnikend aan toe. Ik wacht tot ze me aankijkt. "Dat had niet gehoeven hoor" Ik knipoog speels en geamuseerd."

    Omg. Ge-ni-us. Lolll. Ik lag daar wel effe plat :"D.
    haha xD

    Mij reactie komt eraan. Ben hem nu aan het schrijven.

    Disaronno schreef:
    (...)haha xD

    Mij reactie komt eraan. Ben hem nu aan het schrijven.

    Ghehe, oke. Ben benieuwd naar wat der antwoord terug zal zijn :p hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je kan hem nu lezen hoor :p

    Ik ga m lezen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.