• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 0:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Hehe, ik heb die van mij ook net af! :3. Nice.


    I just saw it ^-^
    Zijn reactie is geweldig


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    (...)

    I just saw it ^-^
    Zijn reactie is geweldig

    Haha, die van jou (of nou ja, Xavier) ook! Echt precies daar stop je D: Ugh, oké. Ik ga terug schrijven! :3 Hehehe.
    I liked it very much /wbw.

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 0:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Haha, die van jou (of nou ja, Xavier) ook! Echt precies daar stop je D: Ugh, oké. Ik ga terug schrijven! :3 Hehehe.
    I liked it very much /wbw.


    Jaa ik moet wel! Zo krijg je enigszins wat je hebben wil maar ik geef niet alles weg (:<

    Amora komt wss morgen wel weer ^-^

    Nog een vrij dagje en dan mag ik weer blokken


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Sommigen hebben al ongeveer een maand niet gepost - vergeten die niet om nog te reageren? Ik weet niet of daar een speciale reden voor is of dat jullie op iemand wachten, maar verwaarloos je personage niet.

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 1:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I know, Ik ben nog steeds aan het wachten op Sigil.


    Stenenlikker

    Ik ben er vanaf volgende week weer. Dan heb ik alles opgelost. Sorry voor het ongemak.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik ben er vanaf volgende week weer. Dan heb ik alles opgelost. Sorry voor het ongemak.

    Don't rush it. Zulke dingen gaan voor.

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 11:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sigil schreef:
    Ik ben er vanaf volgende week weer. Dan heb ik alles opgelost. Sorry voor het ongemak.


    Is goed. Dan kan ik ook pas weer schrijven :')


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Is goed. Dan kan ik ook pas weer schrijven :')

    Okee, is goed! (:

    Is er trouwens iemand vrij voor Disaronno? Ze staat in de keuken! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volgens mij waren mijn personage en die van ewijn ook in de keuken xD die van mij iniedergeval wel!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb vandaag even een gaatje gevonden voor het eten. dus ga even een post proberen te schrijven en beetje bij te lezen :)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik heb vandaag even een gaatje gevonden voor het eten. dus ga even een post proberen te schrijven en beetje bij te lezen :)

    Yeeeeeuy! You're back.
    Voor even, hehehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha jaa, heb t deze week nog wel ff druk, maar verwacht volgende week meer tijd te hebben

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 18:44 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Haha jaa, heb t deze week nog wel ff druk, maar verwacht volgende week meer tijd te hebben

    Hehehe, they all should be aware of Sigil.
    Maar leuk dat je weer terugkomt! Nog even een weekie volhouden en dan heb je het wat rustiger. ;d


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hihi thanks ^^ wie kan er nou zonder q xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]