• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Nu we weer een aantal collega's minder sinds de vorige verkiezingen, willen we ons team weer versterken met een aantal nieuwe, enthousiaste collega's!
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden over het takenpakket van een moderator enzovoorts.

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 24 maart 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Na de eerste ronde gaan we nakijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronde zullen casussen voorgelegd worden waarbij vragen worden gesteld. Deze moeten worden beantwoord. Ook dat gaan we weer nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan 5-7 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    Link: De aanmelding is gesloten.

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen subfora wekelijks nakijken/opschonen.
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, House Cup, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 9:51 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2014 - 15:49 ]

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ctrl + shift + T en je hebt je tabblad terug. c:

    Dat werkt toch niet bij incognito modus?


    Some people are art and do art at the same time

    Opinio schreef:
    (...)
    Dat werkt toch niet bij incognito modus?


    Want echt iedereen gebruikt die de hele dag door :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    HuIIabaIoo schreef:
    (...)

    Ik weet er het mijne niet van, maar ik gok dat, dat afhankelijk is van het aantal aanmeldingen die als capabel voor de functie Moderator worden beschouwd Dat is dus op voorhand niet te zeggen.
    Ik vermoed ook zoiets. Lijk mij ook best logisch.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik gebruik nooit de incognito-modus, dus daar heb ik geen last van, haha. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat ís incognito-modus?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Al schreef:
    (...)

    Want echt iedereen gebruikt die de hele dag door :'D

    Nee, maar ik gebruik dat, daarom wilde ik dat vragen.


    Some people are art and do art at the same time

    HuIIabaIoo schreef:
    Wat ís incognito-modus?

    Dat je invisible op het internet gaat, toch?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HuIIabaIoo schreef:
    Wat ís incognito-modus?


    Dat was ook mijn vraag. Ik heb er nog nooit van gehoord en ik heb geen idee hoe je het moet gebruiken.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Meh, ik heb waarschijnlijk te weinig forumposts om een kans te maken.. Maar iedereen die zich wel in de strijd gooit: heel veel succes!


    Valar Morghulis.

    HuIIabaIoo schreef:
    Wat ís incognito-modus?


    Dat is een modus waarbij de door jou bezocht sites niet in je geschiedenis komen :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Yess, eindelijk! (:

    AbbySciuto schreef:
    (...)

    Dat was ook mijn vraag. Ik heb er nog nooit van gehoord en ik heb geen idee hoe je het moet gebruiken.


    Als je ctrl+shift+N doet, kom je erop, trouwens (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Alaotra schreef:
    Meh, ik heb waarschijnlijk te weinig forumposts om een kans te maken.. Maar iedereen die zich wel in de strijd gooit: heel veel succes!

    Gaan ze op de forumposts letten dan? Je kan toch gewoon proberen aan te melden, anders weet je het niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Gaan ze op de forumposts letten dan? Je kan toch gewoon proberen aan te melden, anders weet je het niet.


    Ik neem aan van wel, één van de eisen is: Enthousiast zijn en actief op het forum. Volgens mij ben je pas actief op het forum bij een hoger aantal posts...


    Valar Morghulis.

    Al schreef:
    (...)

    Als je ctrl+shift+N doet, kom je erop, trouwens (:


    Thanks, nu ben ik weer slimmer, hahaha. Het kan wel eens handig zijn


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||