• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Damien Morisson
    Ik knikte afwezig op zijn uitleg over Jeremy en James, pfft, nou dan ging hij maar weg van me, net als iedereen, net als mijn ouders me wegduwden, net als Delilah me vervangen heeft, de enige die nog een fucking shit om me geeft is de gast hier naast me, James Flanagan.
    "Huh wat?" zeg ik, omdat ik het laatste niet gehoord had, ik was bezig met de appelsapvlek die Delilah net op haar badjas gemorst had en mijn gedachten.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Flanagan
    "Denk je dat zij en hij iets hebben?" zei ik, terwijl ik met mijn hoofd een subtiele hint maakte naar Delilah en de jongen, die ik overigens nog nooit hier gezien had. "Misschien moeten we kennis met hem gaan maken?" vroeg ik aan Damien. De jongen leek me niet onaardig en was nooit verkeerd om kennis te maken met mensen. Misschien zouden we wel vrienden kunnen worden.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Anna Sharp
    'Nee,' begon ik toen. 'Gregor,' zei ik half kreunend van vermoeidheid. Ik zette de theemok bij de afwas en ging weer terug naar Gregor. 'Luister, lieverd,' zei ik zacht. Dit was een hele vermoeiende dag geweest en ik wilde het liefst gewoon naar bed gaan. 'Ik wil je niet weg hebben.' Ik legde mijn hand op zijn wang en drukte een kusje op zijn lippen. 'Nu, ga naar onze kamer, ik controleer of iedereen er is, dan sluit ik de boel af en kom ik ook naar boven.' Ik gaf hem een waarschuwende blik. 'En je zorgt maar beter dat je er bent, Mister,' zei ik waarschuwend en toen glimlachte ik na hem en gaf ik hem nog een zoen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Damien Morisson
    "Nou, sorry James maar nee bedankt, ik maak liever geen kennis met loverboy. " zei ik redelijk bars tussen mijn tanden door, bruusk stond ik op .
    Ik had alweer behoefte aan een sigaret.

    Delilah Gerson
    Ik had appelsap gepakt en gemorst op de pluizige badjas.
    Geïrriteerd probeerde ik het ervanaf te krijgen.
    toen dit natuurlijk niet lukte schonk ik voor mezelf een glas in en vroeg Finn of ie ook wat wilde.
    Ik zag uit mijn ooghoek dat Damien bruusk opstond en weg liep, wat was er met hem aan de hand?

    Gregory Mcewan
    Ik kuste Anna terug.
    "En die bestelling mister, moest dat met of zonder hete saus? " fluisterde ik lachend in haar oor.
    Oh ja dit voelde zo goed, haar liefdevol kunnen plagen en haar kunnen aanraken.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    'Hmm,' zei ik grijnzend, de weerleiding om Gregor nog eens te kussen weerstaand. 'Ik vind je spaghetti sambel wel lekker.' De brede grijns bleef op mijn gezicht. 'Ik had het ook maar als een weetje in de krant gezien,' zei ik toen. 'Wij kennen elkaar al zolang dat we technisch al getrouwd zijn.' Ik sloeg mijn armen om Gregor's nek en kuste hem nu wel. Nee, ik hoefde Gregor al niet meer te leren kennen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    "Oeeeh, komt helemaal in orde. " grinnikte ik, waarna we weer kusten en ik Anna speels in haar kont kneep, ik kende haar, ik wist hoever ik kon gaan zonder een tand te verliezen en een opgezwollen wang te krijgen door een kaakslag.

    ( hahaha ik bedenk me net, hoe funny zou het zijn als Gregory gewoon werkelijk een bord spaghetti voor Anna klaarzet? Haahahaahhahahaha kga plat jonge XD)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Wahah, inderdaad! Lol.]
    Anna Sharp
    Gregor kneep even in mijn kont en ik beet verleidelijk op mijn lip. Damnit Gregor, waarom moest je nu zo hot zijn? 'Dus?' vroeg ik hem verleidelijk. 'Gaan we nog naar boven?' Met nadruk had ik het niet over bed, maar over boven, want bed zou slapen impliceren en wie weet wat Gregor van plan was. Ineens was ik weer helemaal wakker. Wat hij toch met me deed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ( weet je, we doen dat gewoon en we laten hem de saus meememen )

    Gregory McEwan
    Ik grijnsde en warmde een bord spaghetti op toen Anna haar controle was gaan doen, ik nam het bord en een kaarsje mee naar boven en maakte het wat romantisch.
    Ik had de sambal ook meegenomen, Anna kon dus kiezen wat ze wilde.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Zacht ging ik langs alle kamers en toen ik merkte dat iedereen er was, of althans het aantal personen klopte -ik kon nooit weten of er iemand vervangen was-. Ik ging naar onderen, sloot de deuren en deed de lichten uit. Toen ging ik naar boven waar Gregor als was met een kaarsje en spaghetti sambal. Ik moest lachen toen ik hem zo zag zitten. Ja, dat was Gregor, maar dat vond ik ook leuk aan hem. Mijn oog viel al gauw op de sambal en ik was al niet meer te houden. Ik ging op het bed zitten zodat het bord tussen ons in stond. 'Heb je bestek bij je?' vroeg ik hem toen lachend.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Zut, dat ben ik vergeten!" riep ik uit, en sloeg mezelf tegen mn voorhoofd.
    "Ik zal er gauw om gaan, ben zo terug. " ik kuste haar op haar lippen,
    "Blijf jij nou maar zo mooi als je bent, " grijnsde ik haar nog toe, voor ik naar beneden wilde lopen voor bestek.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    O nee, nu moet hij naar onderen gaan! Hij kuste me op mijn lippen en ik grijnsde bij zijn opmerking. 'Ik zal mijn best doen,' riep ik hem nog na en stil bleef ik zitten terwijl hij het bestek ging halen. Het was zo'n turbulente dag vandaag!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (woops, ik heb even de tijd uit het ook verloren hier. Examens -_- i hate those bastards)

    Finn Connor Reese.

    Op mijn gemakje volg ik Delilah naar de nogal drukbevolkte keuken. Een paar mensen stellen zich voor en het 'vriendelijke meisje' van even geleden was er ook. Als Delilah vraagt of ze iets voor me moet inschenken, schudt ik mijn hoofd. 'Nee dankjewel.' zeg ik met een glimlach en kijk rustig rond.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    James Flanagan
    "Nou, volgende keer beter." zei ik tegen hem, waarna ik tegelijk met hem opstond, minder bruusk. Ik liep achter hem aan en stak ook een sigaretje op, terwijl hij dat ook deed. Mopperend zei ik tegen hem: "Hoe moet ik ook kunnen stoppen met roken als jij om de haverklap eentje moet roken?"


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Delilah Gerson
    Ik knik en haal mijn schouders op.
    "Nou goed dan. " zeg ik, en neem nog een slokje,
    "Goed, laten we verder gaan, " ik loop naar het zwembad, " dit is echt heerlijk." zeg ik lachend , en wijs naar het koele blauwe water.
    "Moet je proberen als je zin hebt. " zeg ik lachend.

    Gregory McEwan
    Ik sloop naar de keuken en graaide bestek mee. Like a ninja gheheh :3
    Daarna liep ik al even geruisloos naar boven en plofte weer bij Anna neer.
    " Hallo schoonheid, missed me? " vraag ik dan.

    Damien Morisson
    "Sorry gast, ik heb er gewoon nood aan momenteel" mompel ik, na deze turbulente dag en de verwerking van mijn 'iedereen verlaat me ' realisatie zou ik wel proberen stoppen.
    Naaah waarschijnlijk toch niet, voor wie zou ik ook?

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 19:42 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Finn Connor Reese
    We lopen verder naar het zwembad terwijl ze een slokje nipt van haar drinken. "Goed, laten we verder gaan, " zegt ze en loopt voor me uit ergens een deur binnen, " dit is echt heerlijk." zegt ze lachend , en wijst naar het blauwe water. "Moet je proberen als je zin hebt. " Lacht ze. Haar glimlach is aanstekelijk en ik knik. "Zal ik zeker onthouden, ik hou van zwemmen," zeg ik grijnzend. "Wat is er nog allemaal te bespeuren?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque