• Wie van jullie heeft er vandaag allemaal gestemd bij de gemeenteraadsverkiezingen? Als je gestemd hebt, op welke partij?
    Ik heb vandaag wel gestemd op D66. ;)

    De opkomst is lager dan verwacht, maar juist bij de gemeente heb je meer invloed dan landelijk naar mijn idee. Daarbij wil ik gebruik maken van het recht dat ik mag stemmen.


    Caim heeft naar aanleiding van dit topic en de verkiezingen een poll gemaakt over op welke partij jij gestemd hebt. Deze kun je uiteraard ook invullen als je niet mag stemmen, maar wel een idee hebt op wie je zou stemmen als je dat mocht.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 18:18 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    GroenLinks.


    Aan niets denken is ook denken.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dan woon jij vast in de buurt van Alkmaar :P

    Inderdaad. :'D Heel Alkmaar is verkiezingsloos en zodra je Bergen binnenkomt, word je overladen met posters en borden. Wel een grappig gezicht. (krul)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 18:29 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kijk eventjes naar de beginpost in het topic, daar staat namelijk een poll. ;)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 18:17 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb VVD gestemd, omdat de lijsttrekker daarvan (woont bij mij in de straat) zich de afgelopen jaren erg veel bezig heeft gehouden en in heeft gezet voor de sport hier in de buurt en heel wat goede dingen voor elkaar heeft gekregen. En dat hopelijk ook voort gaat zetten (:

    Ik ben minderjarig, helaas, maar als ik mocht stemmen zou ik geen idee hebben op wat. Ik denk gewoon SP of D66. (':


    Some people are art and do art at the same time

    Wiarda schreef:
    (...)
    Inderdaad. :'D Heel Alkmaar is verkiezingsloos en zodra je Bergen binnenkomt, word je overladen met posters en borden. Wel een grappig gezicht. (krul)


    You live so close to me *creepy face

    Het is idd heel erg in Bergen, oons dorp doet ook niet mee wegens dezelfde reden. Alles hier is leeg, was zaterdag in Amsterdam, alles vol gebombardeerd.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Menzel schreef:
    Ik vind dat als je stemrecht hebt, je ook moet stemmen en anders mag je niet zeuren over dit land. Ik heb ook voor het eerst gestemd. (:


    Dit. Ik heb op het CDA gestemd en ze zijn de grootste geworden. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bij mij in Hasselt (Nederland) wordt is alle reclame enkel van de SGP en de CU. Als ik daarop moet stemmen, stem ik liever niet. Sorry hoor.


    26 - 02 - '16

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik heb op het CDA gestemd en ze zijn de grootste geworden. :Y)


    Same here.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 9:17 ]


    Tell me about it, stud.

    Florentina schreef:
    GroenLinks.

    Bij ons zie je de hele tijd posters van Partij van de Eenheid en Islam Democraten..


    Some people are art and do art at the same time

    Ik mag nog niet stemmen, dus heeft mijn pa voor mij gestemd :Y) En ik heb hem lokaal laten stemmen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.