• Wereldoorlog IV ligt achter ons. De wereld is één grote puinhoop; corrupte regering, verwoeste steden, bijna geen vegetatie meer door de biowapens en alles wat nog maar naar verzet ruikt, wordt met harde hand in de kiem gesmoord. Het leven is hard, voor iedereen. Wat heb je aan geld als je er geen eten is om te kopen? Kleine organisaties bestaan maar ze zijn niet met velen. Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden. Het project bestaat al jaren en bevindt zich volledig onder de radar dankzij hoofdtrainster Valerie en haar rechterhand, die enkel bekend staat als "de technicus". Dit jaar gaat fase drie in. Fase drie is de belangrijkste fase van het project; hierin worden de jongeren overgebracht.



    Invulformulier:

    Volledige naam:
    rol:
    Leeftijd:
    afkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Liefdesstatus:
    Verleden:
    Machten:
    Overig:



    Beschikbare machten:
    Helende krachten, onzichtbaarheid , telepathie, manipulatie van de 4 elementen, etc

    _____________________________
    Regels voor de rollen:
    - Geen perfecte personages.
    - Geen superkrachtige personages
    - Iedere jongere bezit maar 1 kracht
    - Alle trainers bezitten alle krachten maar niet in dezelfde mate als de jongeren zelf. Slechts één kracht is goed ontwikkeld bij hen.
    - 2 tot 3 personages per persoon.



    2 Trainers en 1 hoofdtrainer
    Tolstoy - Valerie Savarin (hoofdtrainster en oprichter van Project Morbid) [1,9]
    Stiff - Noel "No" Cadence Hamish [1,3]
    Haunter - Andrew Nightingale [1,8]

    Vrij personage - (Aleksandr Andreyevich Potemkin-Tavricheski) "De Technicus" [1,9]

    Jongeren.


    JamesPotter - Maureo Pepe Riveros - Teleportatie [1,1]
    CrazyGirlxx - Isabella ''Bella, Bells'' Marie Swan. - Snelheid [1,1]
    Ninuturu - Ryan Wing - Elektriciteit [1,2]
    xxjiggerxx - Melody Kapel - Helende krachten [1,2]
    Jafar - Lilliam Sophia O’Dair - Snelheid van de moleculen beïnvloeden [1,2]
    Jafar - Daelan Jeremiah Galloway - Psychometrie [1,2]
    Linkin - Rin Takashita - Telekinese [1,3]
    Medousa - Jess(ica) Alexis Lane - Helende krachten [1,4]
    Genest - Lilith [Ghost, Night monster] Ophelia Blackthorn.- Duisternis [1,5]
    Curuxa - Fria Yune Meadow Jones - Ijs [1,7]
    Dauntlessone - Sebastian (Bastian) Oliver Brinston - Gedaanteverwisseling [1,8]

    Geen jongeren meer, enkel nog trainers.




    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 21:04 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Linkin schreef:
    Ja. Ik zal mijn mening wel niet meer geven eh. Pff. Waar mensen zich niet druk om kunnen maken. Serieus. Ik had het niet tegen jou, maar jij bemoeit je ermee. Dus als er een iemand iets voor zich moet houden ben jij dat, want als ik het tegen jou zou hebben. Ja, dan reageer je.
    Jezus hey. Ik heb er zo helemaal geen zin meer in. Ik dacht; Oh, na een tijdje weer met rpgen beginnen, leuk. Maar nee, een mening geven wordt dezer tijd niet meer gewaardeerd, want oh oh als iemand iets verkeerd meent, dan vliegen de pannen meteem van het dak.
    Waar gaat de mensheid toch heen zeg.


    Overdrijven is ook een vak.


    Ga niet meer ruzie zitten maken. Als jullie het toch doen ga dan lekker via pb ruzie maken want. Volgens mij is een rpg bedoeld om plezier te beleven en niet om ruzie te maken.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:07 ]

    Weet je. Stik er toch in. Ik ben hier weg. Veel-ahum-plezier eh. :@

    En oh, overdrijven? Pff, nou nee. Ik zeg waar het op dit moment voor staat. Een MENING wordt dat genoemd. En opnieuw wordt het niet gewaardeerd. ;)

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu het drama over is – met welke reden worden de jongeren naar het eiland gestuurd, voor hen dan – aangezien ze niet weten dat ze " speciaal " zijn?


    Je gaat toch niet weg omdat je je mening gaf en de rest er niet op reageerde zoals jij dacht. Andere mensen hebben een ANDERE mening. Daar al over nagedacht. Niet iedereen denkt hetzelfde en we hoeven er geen groot probleem van te maken. Blijf gewoon en vergeet dit alles.

    xxjiggerxx schreef:
    Je gaat toch niet weg omdat je je mening gaf en de rest er niet op reageerde zoals jij dacht. Andere mensen hebben een ANDERE mening. Daar al over nagedacht. Niet iedereen denkt hetzelfde en we hoeven er geen groot probleem van te maken. Blijf gewoon en vergeet dit alles.

    Best. Ik blijf. Maar nog een kutopmerking en ik ben weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke, we vergeten dit alles gewoon en laten alles achter ons

    Volledige naam: Fria (koud in het Spaans) Yune Meadow Jones. Door haar vrienden wordt ze ook wel Fri genoemd.

    Rol: Fria is één van de jongeren met de kracht van het ijs en de sneeuw.

    Leeftijd: Fri is zeventien jaartjes jong. Ze verjaart op de achtentwintigste van juni, vandaar haar tweede naam.

    Afkomst: Fria is voor vijfentwintig procent Portugese, voor vijfentwintig procent Brits en voor vijftig procent Spaanse.

    Karakter: Fria is een hard meisje met een groot doorzettingsvermogen. Ze is dapper en sterk, maar achter dit masker draagt ze ook een hele gevoelige kant. Deze krijgen echter maar weinig mensen te zien, alleen degenen die ze echt vertrouwt. Ze zou nooit toegeven dat ze iets niet durft of kan, ze wil alles proberen en zichzelf altijd bewijzen. Fri denkt vaak niet goed na voor ze iets doet en zegt vaak dingen op het verkeerde moment. Ze heeft ADD (Attention Deficit Disorder) wat haar erg dromerig en ongeconcentreerd maakt. Ze dagdroomt veel en heeft een hoofd vol gedachten, waar ze soms helemaal gek van wordt.

    Ze is een echte "nerd" en zit graag met haar neus in de boeken, maakt niet uit wat voor één. Ze werkt snel, maar kan dan ook echt niet langer hard werken dan twintig minuten. Dan dwaalt ze af en kan ze zich echt niet meer concentreren.
    Fria is geboren en getogen in de natuur en beschermt het liefst alles wat daarmee te maken heeft. Ze zou nóóit iets weggooien zonder prullenbak, nooit een dier iets voeren als het slecht voor hem is. Ze vindt het vreselijk dat alle flora en fauna door de oorlog verdwenen is uit het land. Haar katje Clio is gestorven in de oorlog; ze hadden geen geld voor eten voor hem en ze moesten hem vrijlaten. Vanwege het schaarse voedsel is hij een paar straten verderop opgepakt en opgegeten.

    Uiterlijk:




    01, 02, 03
    Fria heeft lang donkerbruin haar met een beetje slag dat bij de punten een klein beetje roodbruin kleurt. Het is best lang en hangt tot onder haar schouders. Ze heeft grijsgroene ogen, omrand door donkere en lange wimpers. Ze is rond de 1.66 en zou mogelijk ook niet meer groeien. Fria vindt het jammer dat ze zo klein is, maar ziet daar wel de voordelen van in. Ze draagt meestal gympies in maat 40. Ze draagt graag korte broeken, rokjes en losse shirtjes, maar als het weer niet meezit neemt ze ook genoegen met een trui boven een lange broek of legging.

    Liefdesstatus: Fria is heteroseksueel en single. Ze heeft één keer eerder een vriendje gehad, daar had ze anderhalf jaar mee, toen betrapte ze hem kussend met een ander meisje en heeft ze het uitgemaakt.

    Verleden: Fria's grootouders van haar vaders kant komen beide uit Spanje, uit Madrid. Haar oma van haar moeders kant is Portugese en de vader van haar moeder komt uit Groot-Brittanië. Ze werd geboren in Portugal, in een klein dorpje genaamd Terena. Daar woont ze sinds haar geboorte samen met haar familie in een klein huis. In de oorlog heeft ze daar de hele tijd in de kelder gezeten en s'nachts, als de schoten stopten, ging ze even naar buiten om de buitenlucht op te snuiven. Toen haar vader daarachter kwam was hij woedend; ze had wel doodgeschoten kunnen worden. Hij bond haar vast met haar pols aan de zijne zodat ze s'nachts niet weg zou lopen. Fria heeft, zoals zichtbaar, de oorlog overleefd maar heeft wel een brandwondlitteken op haar hand van een brandbom die hun huis in de fik stak.

    Machten: Fria kan water bevriezen en ook allerlei dingen van ijs maken, alhoewel ze dit nog niet helemaal onder de knie heeft. Ze kan kleine dingen maken, zoals een ketting of een vis, maar dingen als een muur of ingewikkelde wapens kan ze nog niet maken met haar ijskoude kracht.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 22:40 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Zou ik nog mee kunnen/mogen doen als jongere?

    Ik heb bijna de neiging om mijn jongere op te geven en te veranderen in een trainer, omdat er zoveel meisjes/jongeren worden aangemaakt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    Ik heb bijna de neiging om mijn jongere op te geven en te veranderen in een trainer, omdat er zoveel meisjes/jongeren worden aangemaakt.

    Precies. Het is zo ergerlijk.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 14:30 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Medousa schreef:
    Ik heb bijna de neiging om mijn jongere op te geven en te veranderen in een trainer, omdat er zoveel meisjes/jongeren worden aangemaakt.


    Als ik nog mee mag doen, speel ik sowieso wel een jongen ;)

    Dauntlessone schreef:
    (...)
    Als ik nog mee mag doen, speel ik sowieso wel een jongen ;)

    Ik heb het over het algemeen. ;)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Genest schreef:
    (...)
    Precies. Het is zo ergerlijk.

    Maar als ze onbeperkt zijn, en er liever jongeren aangemaakt worden is dat toch oké?

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 15:20 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Curuxa schreef:
    (...)
    Maar als ze onbeperkt zijn, en er liever jongeren aangemaakt worden is dat toch oké?

    Ze heeft al enkele keren vermeldt dat de trainers in de minderheid zijn. Ja, alle gekheid op een stokje, die zijn ook nodig voor de roleplay. Momenteel zijn er twee trainers en jongeren in overvloed, die ook nog in groepen opgedeeld moeten worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.