• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 14:52 ]


    The fuck, sinds wanneer lopen meisjes van negen jaar geschminkt als een barbiepop naar school met een sigaret in hun mond en hebben ze zogenaamd heel serieuze relaties waarbij ze al zitten te tongzoenen. Nee, gewoon nee. ><


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Heb de beoordeling voor de zorgaanvraag eindelijk binnen ! :') Ik word onder 24 uurszorg geplaatst in Kentalis. Ben er erg blij mee want thuis trek ik het niet meer.


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Dauth schreef:
    (...)Date? In ieder geval succes ;p


    Ben ik zo voorspelbaar? x'D Hehe dankje. Nou, alles wat ik ervan verwachten kon gebeurde ook, so I guess you could say it went well.


    i put the fun in funeral

    Nee fuck shit verdomme gadver D:

    Ik wil vanavond niet naar dat stomme feest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Your Loss.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Audacity schreef:
    (...)

    Ben ik zo voorspelbaar? x'D Hehe dankje. Nou, alles wat ik ervan verwachten kon gebeurde ook, so I guess you could say it went well.
    Jep. Heel erg zelfs. Nouja leuk dat het goed/redelijk ging. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pfft, ik hoop dat je niemand meer vindt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I'm not down with that. Don't try it again


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ik zeg ook een keer dat een meisje wat research moet doen naar seks, aangezien een jongen niet kan doorduwen tot hij het maagdenvlies voelt, krijg je dit:


    Ja, heel onvolwassen van mij dat ik het hier plaats, maar dit is zo belachelijk en ik kan dat op geen andere manier sturen. :')

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 16:32 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bloodraven schreef:
    Ik zeg ook een keer dat een meisje wat research moet doen naar seks, aangezien een jongen niet kan doorduwen tot hij het maagdenvlies voelt, krijg je dit:


    Ja, heel onvolwassen van mij dat ik het hier plaats, maar dit is zo belachelijk en ik kan dat op geen andere manier sturen. :')
    Nou ik ben het met je eens. Je kunt toch niet verwachten dat iemand geen commentaar geeft als er iets verkeerd is lol. Wat een irritant mens zeg.
    Daarbij wat wil ze melden? Dat iemand haar probeert te helpen? Echt, ik verwacht niks anders van de meeste 1D fans.

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 16:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I thought re-reading everything once said would brighten things up.. instead I end up even more confused and broken.. ugh.
    Waarom moet alles zo moeilijk zijn !?

    Nobody thinks or act like themselves anymore. wtf is happening?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    I miss the feeling of being in love quite terribly


    kindness is never a burden.

    Hallelujah.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb echt een insane grote crush op de Winter Soldier. Best wel triest eigenlijk. :')