• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 14:52 ]


    Ik kan gewoon niet slapen door het idee dat ik straks een prik moet halen. Man, ik haat naalden.

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 5:06 ]


    26 - 02 - '16

    Ik mis dus een heel stuk huid van mn been

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 8:23 ]

    Zo'n leuke dag vandaaaag. Eerst naar Nikki, daarna naar Volendam om skeelers te kopen en 's avonds naar Divergent.
    En morgen wordt het ook leuk, want dan is Nikki's zusje jarig en gaan we met z'n allen veel zuipen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I feel horrible. Het is volgende week. Over een week. Zeven dagen. Fuck fuck fuck.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dauth schreef:
    Zo'n leuke dag vandaaaag. Eerst naar Nikki, daarna naar Volendam om skeelers te kopen en 's avonds naar Divergent.
    En morgen wordt het ook leuk, want dan is Nikki's zusje jarig en gaan we met z'n allen veel zuipen :Y)


    Have fun!

    Weet je al wat voor soort skeelers je wilt? (qua wielen enzo)


    26 - 02 - '16

    Natuurlijk ben ik uitgerekend vandaag ziek. -.-


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Natuurlijk ben ik uitgerekend vandaag ziek. -.-


    :c

    Beterschap!


    26 - 02 - '16

    I just don't want to be here anymore, ugh


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    World Vision verklaarde onlangs getrouwde homo's toe te laten als medewerker. Veel christenen in Amerika trokken meteen hun steun in, waardoor duizenden kinderen zonder sponsor kwamen te zitten. Kort daarop trok World Vision haar standpunt weer in om haar sponsors terug te winnen.


    What the fuck.


    26 - 02 - '16

    Ingeleverd. There is no way back.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wauw, het verbaast me hoe simpel ik hiermee om kan gaan. Not good, not good.

    Nu heb ik wel echt zo'n gevoel van, waar doe ik het toch in hemelsnaam voor? Ik zeg dan zelf wel altijd dat je voor jezelf schrijft en voor niemand anders, maar op het moment dat je weer lezers verliest, terwijl je er toch al zo weinig hebt, begin je je toch wel af te vragen wat je dan verkeerd doet in je schrijven. Maar ja, in plaats van dat mensen dat zeggen verwijderen ze gewoon hun abo. Toch jammer, want nu weet ik niet wat ik moet verbeteren en voel ik me er alleen maar ellendig over.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb totaal geen zin om met jullie de stad in te gaan als het zo blijft gaan. Ik ga nog liever alleen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik haat handen! Waarom zijn ze zo moeilijk om te tekenen O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik kan er zo slecht tegen wanneer mensen zo hypocriet zijn. Houd je fucking bek dicht, idiot.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.