• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 14:52 ]


    Ah, Divergent was zo freakin' awesome! :3 Ik wil nog een keer! En de boeken ook nog eens lezen!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh great. Ook nog eens een onvoldoende op mijn Frans mondeling, dat kon er ook nog wel bij. Deze hele dag was toch al een grote kutzooi.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb net een kut week achter de rug, dus hou je gezever voor jezelf.


    kindness is never a burden.

    Fuu, rot op en ga pitten - a.u.b.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Realists.....

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 22:58 ]

    Okay, dan toch niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geen helix, maar tweede gaatje is ook leuk. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mweh, ik ben zo klaar met al dat gezeik. Ik krijg er serieus echt hoofdpijn van.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wauw okay, je kan dus niet een keer training afzeggen om met mij films te kijken terwijl we al ruim 5 jaar bevriend zijn, maar wel voor een jongen waar je nog maar net bevriend mee bent? Good to know.

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 0:55 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morticia schreef:
    (...)
    Van Rutger of Mitchell?
    Ik heb niks met de nieuwe mobiele website te maken. Ik heb alleen die app gemaakt, die nog steeds niet uitgebracht mag worden :Y)

    OT: Ik vond de film over Divergent best tegenvallen. Zoveel dingen weg gelaten, zoveel fouten. Echt jammer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)
    Ik heb niks met de nieuwe mobiele website te maken. Ik heb alleen die app gemaakt, die nog steeds niet uitgebracht mag worden :Y)

    OT: Ik vond de film over Divergent best tegenvallen. Zoveel dingen weg gelaten, zoveel fouten. Echt jammer.

    Daar zat ik dus over te twijfelen. :'D.
    Maar ik heb het gewoon ingesteld op de comp-versie, want die heb ik liever.

    Had je de boeken van Divergent allemaal gelezen, trouwens? Wat vond je ervan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Meh, het was een goede film, I'm crying.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Morticia schreef:
    (...)
    Had je de boeken van Divergent allemaal gelezen, trouwens? Wat vond je ervan?
    De eerste twee at the moment. Zoek nog een Nederlandse versie van boek 3. Tot nu toe vindt ik het heel erg leuk en interessant, hoewel boek 2 echt een hoop mindfuck is :'D

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 1:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leshley schreef:
    Meh, het was een goede film, I'm crying.

    Divergent, doll, of heb je het nu over een andere?

    Dauth schreef:
    (...)De eerste twee at the moment. Zoek nog een Nederlandse versie van boek 3. Tot nu toe vindt ik het heel erg leuk en interessant, hoewel boek 2 echt een hoop mindfuck is :'D

    Ik probeer het al zo lang in de bieb ergens te vinden, but nothing. Fuckers. I wanna read.
    En dat is een eis voor ik überhaupt aan de film begin.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik probeer het al zo lang in de bieb ergens te vinden, but nothing. Fuckers. I wanna read.
    En dat is een eis voor ik überhaupt aan de film begin.

    Ik heb de e-books van 1 en 2 in het Nederlands als je wilt.


    Your make-up is terrible