• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 14:52 ]


    Audacity schreef:
    No idea what I'm doing :3
    Ben benieuwd wat er van vanavond gaat komen.
    Date? In ieder geval succes ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fijn dat instagram bestaat, want op Facebook worden m'n foto's toch niet altijd gewaardeerd...


    26 - 02 - '16

    Omfg ik hou nu echt van MTV.


    :)

    Wtf. Ik heb in mijn leven nog nóóit iets gewonnen, krijg ik net en berichtje dat ik twee kaartjes voor een concert heb gewonnen (morgen, in Amsterdam, wat ver weg is, en ik kan niet). Helemaal blij (ook al weet ik dat ik niet kan, gaat om het idee). Drie minuten later krijg ik nóg een berichtje: Heb ik ook een shirt en een gesigneerde cd gewonnen van een band die ik (nog) niet ken, wat. Hoe. Hoe kan ik opeens twee keer iets winnen?

    Libera schreef:
    Omfg ik hou nu echt van MTV.

    Hoezo? :p


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mertin schreef:
    (...)
    Hoezo? :p

    Ik was al blij met het MTV album van Nirvana (Unplugged in New York), en op het moment zendt MTV een concert van Imagine Dragons uit. :3

    Edit: Wacht, nu is het niet meer Imagine Dragons. Ah well, ik heb drie nummers kunnen luisteren/zien. :'D

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 19:38 ]


    :)

    Montrose schreef:
    Wtf. Ik heb in mijn leven nog nóóit iets gewonnen, krijg ik net en berichtje dat ik twee kaartjes voor een concert heb gewonnen (morgen, in Amsterdam, wat ver weg is, en ik kan niet). Helemaal blij (ook al weet ik dat ik niet kan, gaat om het idee). Drie minuten later krijg ik nóg een berichtje: Heb ik ook een shirt en een gesigneerde cd gewonnen van een band die ik (nog) niet ken, wat. Hoe. Hoe kan ik opeens twee keer iets winnen?


    Het leven is met je, Ellen! c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Montrose schreef:
    Wtf. Ik heb in mijn leven nog nóóit iets gewonnen, krijg ik net en berichtje dat ik twee kaartjes voor een concert heb gewonnen (morgen, in Amsterdam, wat ver weg is, en ik kan niet). Helemaal blij (ook al weet ik dat ik niet kan, gaat om het idee). Drie minuten later krijg ik nóg een berichtje: Heb ik ook een shirt en een gesigneerde cd gewonnen van een band die ik (nog) niet ken, wat. Hoe. Hoe kan ik opeens twee keer iets winnen?
    Wauw. Gefeliciteeeeerd!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leshley schreef:
    (...)

    Het leven is met je, Ellen! c:


    .. En toen kwam ik er dus achter dat die band die ik nog niet kende bij mij uit de buurt komt ._.

    Montrose schreef:
    (...)

    .. En toen kwam ik er dus achter dat die band die ik nog niet kende bij mij uit de buurt komt ._.
    Gaat lekker of niet? :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wtf is er met Q gebeurd?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I shouldn't have done that :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Morticia schreef:
    Wtf is er met Q gebeurd?


    Dat komt door je mobiel - als je op mobiel zit tenminste - :')
    De mobiele versie is er eindelijk namelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Natsukashii schreef:
    (...)
    Dat komt door je mobiel - als je op mobiel zit tenminste - :')
    De mobiele versie is er eindelijk namelijk.

    Van Rutger of Mitchell?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Van Rutger of Mitchell?


    Géén idee :'x

    +

    Ugggh. Leuk dat je gelijk zo doet.

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 21:29 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered