• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 14:52 ]


    Assassin schreef:
    (...)
    Ik heb de e-books van 1 en 2 in het Nederlands als je wilt.

    Wil ik op zich wel, alleen ik weet niet of deze laptop die ik momenteel heb dat überhaupt aankan. Het is namelijk zo'n oud, crappy ding.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Wil ik op zich wel, alleen ik weet niet of deze laptop die ik momenteel heb dat überhaupt aankan. Het is namelijk zo'n oud, crappy ding.


    Denk het wel, mijn oude laptop (was 6 jaar oud) kon het ook aan, op windows xp. Het programma opstarten duurt alleen lang, maar op mijn nieuwe duurt het ook lang. Het is geen zwaar programma.
    Adobe digital blabla installeren om mee te lezen.
    Deel 1
    Deel 2

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 1:28 ]


    Your make-up is terrible

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik probeer het al zo lang in de bieb ergens te vinden, but nothing. Fuckers. I wanna read.
    En dat is een eis voor ik überhaupt aan de film begin.


    Ik heb het over een ander, darling, ik heb zojuist 'A walk to remember' gekeken, alleen het is gewoon eng hoe erg ik me met het meisje kan identificeren. En nu ga ik maar eens slapen, welterusten <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    De actrice die Cersei speelt in GoT kan echt niet acteren. Altijd hetzelfde irritante gezicht met haar wenkbrauw omhoog en haar moeilijke uitdrukken. En dan niet alleen bij GoT maar ook in 300. Is er dan niemand die tegen haar zegt dat ze eens een keer in de spiegel moet kijken...

    Asldkfjds ik kan er niet tegen. ><

    Normaal laat je van alles van je horen in het LJH – topic, maar nu heb ik een nieuw topic gemaakt en je bent plotseling verdwenen. Echt, m'n respect voor je is zo'n beetje onder het nulpunt gezakt.

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 8:58 ]


    Ik heb serieus een hekel aan deze dag. Al die mensen vrolijk op facebook plaatsen dat ze onderweg zijn terwijl ik daar ook hoor te zijn. It's so mean. Dit zou mijn jaar geweest zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ook al geen kaartjes voor dat concert. Ugh, ik heb echt zin om gewoon om onder mijn dekens te kruipen en er voorlopig niet meer onderuit te komen. Fuck alles.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Don't be so annoying.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    En dan heb je van die kutmongolen die alleen kaarten kopen om ze op marktplaats weer te verkopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga dadelijk al niet meer mee met jullie belachelijk familie dag. Deze dag is voor mij al een hel en met dat gezeik erbij maakt het er niet beter op. Zoek.het toch lekker uit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wut, ik mag niet aan mijn werkstuk voor maatschappijleer werken omdat ik mijn broer moet helpen met zijn klusjes?! What the fuck bitch, ouders zijn echt te idioot voor woorden tegenwoordig...

    Buh, het is niet leuk om ziek te zijn als het net vakantie is. )):


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Autorijden ging goed... behalve dat ik mij rijinstructrice steeds minder mag. Zo'n schelle stem die in je oor blèrt is ook niet fijn op de ochtend.

    Mertin schreef:
    Buh, het is niet leuk om ziek te zijn als het net vakantie is. )):


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Net terug uit Berlijn! :3


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.