• D A U N T L E S S
    •• • ••
    We believe that cowardice is to blame for the world’s injustices.
    We believe that peace is hard – won and that sometimes it is necessary to fight for peace.



    ––––––––––

    Binnen in de wereld van Divergent (© Veronica Roth) maken jongeren op zestien – jarige leeftijd een levensbepalende keuze ; de keuze in welke van de vijf verschillende facties zij thuis behoren.

    Dauntless is een van de voorgaande facties – welke is toegewijd aan moed, dapperheid en onverschrokkenheid. De oprichters van de factie beschuldigden de emoties angst en lafheid voor het starten van de vele problemen waarmee de samenleving de afgelopen decennia heeft moeten kampen – wat zij willen bevechten door het voorbereiden van de leden op het controleren van angst.

    Echter, is Dauntless voorbereid op de komst van de personen welke Divergent zijn – welke niet behoren tot slechts een bepaalde factie? Zijn zij bereid deze personen te elimineren – of zijn zij er bewust van dat deze personen juist hulp kunnen bieden?



          • V E R H A A L

    Eric – een van de meest gevreesde Dauntless leiders, zal zijn walging jegens de personen welke Divergent zijn nooit onder stoelen of banken steken. Naar zijn mening dient iedere personen welke Divergent is uitgeroeid te worden, waardoor zij geen bedreiging meer zullen vormen voor de gehele samenleving.
    Echter, binnen de afgelopen jaren zijn vele van zijn " aanhangers " bekeerd – hebben hun gedachtengang om laten draaien en staan volledig achter de personen welke Divergent zijn. Verschillende personen hebben hierdoor de dood gevonden, waardoor de overgebleven groep een kleine vorm van verzet is geworden – met als enige doel het redden van de soort van de Divergent.
    Inmiddels is de groep van verzet steeds groter en groter geworden – zijn er zelfs geruchten dat deze groep af willen rekenen met Eric en de gehele Dauntless factie naar eigen hand willen plaatsen. Echter, Eric en zijn overgebleven aanhangers zullen zich nooit of te nimmer genadeloos stellen zonder een gevecht – zal de groep van verzet het met nieuwe ingewijden voor elkaar krijgen om Eric van zijn troon te stoten en hiermee een grote massamoord op de Divergent voorkomen?



          • R O L L E N
          Rollen – story

    Invullijst
    Naam –
    Bijnaam (nieuwe factie – naam) –
    Leeftijd –
    Factie ; geboren –
    Loyaliteit (Eric/Divergent) –

    Karakter –
    Uiterlijk (faceclaims toegestaan) –

    Extra –
    Angsten –
    Specialiteit (eventueel) –
    Geschiedenis –

    Vanaf dit moment worden er voor onbepaalde tijd geen nieuwe rollen aangenomen.
    Zondag in de ochtend zal het eerste speeltopic worden geopend.


    Trainers
    Maximaal 1 Divergent

    Eric – aanhangers
          – Eric, voornamelijk gespeeld door: Stiff

    Divergent – aanhangers (verzet)
          – Gabriel " Gabe " Naveen Emerson • Stiff, 1,2 – Erudite born
          – Farrah Izabela Griffin • Natsukashii, 1.2 – Candor born
          – Isabelle " Belle " Amethyst Cunningham • Elvithien, 1,4 – Divergent


    Initiates – Dauntless born
    Maximaal 2 Divergent

    Eric – aanhangers
          – Casper " Cas " Jacobus Davidson • Kobain, 1,4
          – Kai Iver • Pedrad, 1,1


    Divergent – aanhangers (verzet)
          – Ameya Elizabeth Chase • Remarkable, N.A., 1,5 – Divergent
          – Raven Tyllaster • Nebraskae, N.A., 1,5 – Divergent
          – Maeve " Mae " Slayer • Pedrad, 1,3


    Initiates – Faction switchers
    Maximaal 2 Divergent

    Eric – aanhangers
          – Quintelia "Quinn" Heather Williams • Initiate, 1,7 – Divergent

    Divergent – aanhangers (verzet)
          – Milena " Mila " Athena Reylin • Misao, 1,3 – Erudite born
          – Rhozali " Ro " Eunice Ainsworth • Raging, 1,3 – Amity born – Divergent



          • R E G E L S
    Algemeen
          – Alleen ik (Mirte, Stiff) opent de nieuwe topics.
          – Username veranderingen worden doorgegeven binnen het praattopic/rollentopic.
          – Men gedraagt zich respectvol jegens andere personen binnen de RPG, zo niet – volgt een ban binnen de RPG.
          – Gelieve redelijk ervaren RPG'ers.
          – Deze RPG is geen sneltrein, daarom wordt er rekening gehouden met elkaar.

    Rollen
          – Reservaties en half gemaakte rollen blijven 48 uur beschikbaar.
          – Claims op namen en faceclaims mogen worden doorgegeven, maar blijven eveneens 48 uur beschikbaar.
          – De ratio mannen/vrouwen en Eric/Divergent – aanhangers blijft gelijk.
          – Men gaat geen perfecte rollen maken, delen van andere rollen kopiëren of rollen van Veronica Roth gebruiken.

    RPG
          – Per post worden er minimaal driehonderd woorden geschreven.
          – Binnen in de post wordt gelet op spelfouten en verdere grammatica.
          – Men gaat geen andere personages besturen/vermoorden/etc. in een eigen post – dit gebeurt alleen in duidelijk overleg.

    [ bericht aangepast op 12 april 2014 - 21:05 ]


    •

    Zeke schreef:
    Ik zou heeeeeeel graag een rol reserveren. Een vrouwelijke Dauntless born, graag. Die geen Eric aanhanger is, please (:


          Je mag een vrouwelijke rol hebben – wanneer er eerst een mannelijke rol bijkomt.
    En ik wil eigenlijk even de Eric aanhangers recht trekken, aangezien die in de minderheid zijn.


    •

    Natsukashii schreef:
    No offence, maar kunnen er niet beter wat mannen komen? Er is al een vrouwen overload...

    My opinion.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Stiff schreef:
    (...)

          Je mag een vrouwelijke rol hebben – wanneer er eerst een mannelijke rol bijkomt.
    En ik wil eigenlijk even de Eric aanhangers recht trekken, aangezien die in de minderheid zijn.


    Ik veronderstel dat ik ze dan niet allebei mag reserveren? Want ik ben niet zo heel in mannelijke rollen bespelen...

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 12:15 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zeke schreef:
    (...)

    Ik veronderstel dat ik ze dan niet allebei mag reserveren? Want ik ben niet zo heel in mannelijke rollen bespelen...


          Je mag altijd twee rollen reserveren – en deze ook spelen.
    Alleen, wanneer je zelf denkt niet goed te zijn in een mannelijke rol (je kan het natuurlijk altijd proberen en ervan leren) en denkt dat je deze rol gaat "verwaarlozen" – raad ik het sterk af. Dan zit er niets anders op dan wachten totdat er zich iemand heeft aangemeld met een mannelijke rol.


    •

    Zou ik één van de twee weggevallen rollen mogen hebben? Ik wil best een mannelijke rol spelen als het nodig is.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    Zou ik één van de twee weggevallen rollen mogen hebben? Ik wil best een mannelijke rol spelen als het nodig is.


          Je mag de mannelijke rol overnemen, maar dan wel een mannelijke Eric aanhanger – Dauntless born.
    Dat zou betekenen dat Zeke een vrouwelijke rol aan mag maken – dat mag een Divergant aanhanger zijn (Dauntless born) of een Eric aanhanger (faction switcher).


    •

    Stiff schreef:
    (...)

          Je mag de mannelijke rol overnemen, maar dan wel een mannelijke Eric aanhanger – Dauntless born.
    Dat zou betekenen dat Zeke een vrouwelijke rol aan mag maken – dat mag een Divergant aanhanger zijn (Dauntless born) of een Eric aanhanger (faction switcher).

    Ik wil dan wel graag een Divergent aanhanger (Dauntless born) aanmaken. Moet mijn personage dan ook Divergent zijn, omdat het een Divergent aanhanger is, of maakt dat niet uit?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Waarom wil je perse een Divergent aanhanger dan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hmpf, ik had eigenlijk graag de niet Eric-aanhanger gehad, dat had ik al gezegd. Is het mogelijk allebei een niet Eric-aanhanger te hebben of kan dat niet?

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 18:26 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jullie hebben de mogelijkheid de rollen te nemen die ik in mijn vorige post heb geopperd, anders helaas niet.


    •

    Dan bespreek ik dat wel even met Celebration, haha (: Ik wil niet dat ik gewoon die rol neem "omdat ik hem eerder gevraagd had". We zullen wel nog even izen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zeke schreef:
    Dan bespreek ik dat wel even met Celebration, haha (: Ik wil niet dat ik gewoon die rol neem "omdat ik hem eerder gevraagd had". We zullen wel nog even izen (:


    Jij had sowieso de mogelijkheid om een Divergent – aanhanger te maken.

    Ik snap trouwens niet wat er zo mis is aan een Eric – aanhanger, dat betekent niet dat je per definitie "slecht" bent?


    •

    Ik wil ook best een Eric-aanhanger hoor, het maakt mij niet uit.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Stiff schreef:
    (...)

    Jij had sowieso de mogelijkheid om een Divergent – aanhanger te maken.

    Ik snap trouwens niet wat er zo mis is aan een Eric – aanhanger, dat betekent niet dat je per definitie "slecht" bent?


    Neen, maar ik wist niet wat Celebration wilde en ik had geen idee of ik genoeg inlevingsvermogen zou hebben voor zo iemand (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat gaat 't nu worden dan? (:


    •