• Hallo, Leute!

    Er bestaan al andere topics over horror, maar die zijn alweer zo oud dat ik het wel tijd vond voor een nieuwe.
    Deel hier alles wat te maken heeft met het genre 'horror'.
    Van verhalen (denk aan Creepypasta - of je eigen) tot video's of afbeeldingen; alles is welkom.

    Fafnir schreef:
    Mijn moeder heeft mij nadrukkelijk verboden om haar foto's op internet te zetten. :Y)
    :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Fafnir schreef:


    THE HORROR, THE HORROR!

    #ScarredForLife

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ik moest hier iets te hard om lachen. (cat)
    mission accomplished :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Rivaille schreef:
    Ik heb gisteren allemaal gekke shit gelezen over sleep paralysis/lucid dreaming. En dan niet de goeie vorm dat je je dromen kunt overnemen enzo.
    Mensen noemen 't een near death experience.

    Lees de comments http://9gag.com/gag/aVOBPwd?ref=fsidebar

    Overdag werkt je brein maar 20% en je lichaam 80%. Als je slaapt is 't andersom. Als je dit meemaakt, slaapt je lichaam, maar je brein niet. Je kunt NIET bewegen. Je brein is wakker en probeert contact te maken met je lichaam. Daardoor ga je hallucineren. Je hoort (als het fout gaat) mensen schreeuwen, fluisteren, praten, rare geluiden. Je ziet enge dingen die er niet zijn. Demonen, mensen, schimmen. Als je echt pech hebt VOEL je ook dingen. Mensen voelden dat ze werden gebeten, gekrabt, gelikt, UIT BED WERDEN GETROKKEN. Ze zagen demonen op hun borst zitten, kregen daardoor geen adem. etc

    Lees de verhalen in de comments, super interessant. Kan je wel laten schrikken, tho.

    Doe dit alsjeblieft NIET. Ik denk dat ik dit heb meegemaakt toen ik klein was, heb er nog steeds trauma's van (:

    Dat ken ik ja, zelf nog nooit meegemaakt GODZIJDANK.
    Ik weet nog wel dat ik voor het eerst hoorde over lucide dromen. En ik dacht; omg dat moet ik proberen.
    Ja, mooi dat ik het niet gedaan heb want mijn fantasy is iets te groot hiervoor. Ik moet er niet aan denken om dan wakker te worden en al die shit mee te maken. Ik zou echt nooit meer willen slapen. :'D


    Oke, dan maar even serieus :P
    Ghost caught on tape ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Rivaille schreef:
    Ik heb gisteren allemaal gekke shit gelezen over sleep paralysis/lucid dreaming. En dan niet de goeie vorm dat je je dromen kunt overnemen enzo.
    Mensen noemen 't een near death experience.

    Lees de comments http://9gag.com/gag/aVOBPwd?ref=fsidebar

    Overdag werkt je brein maar 20% en je lichaam 80%. Als je slaapt is 't andersom. Als je dit meemaakt, slaapt je lichaam, maar je brein niet. Je kunt NIET bewegen. Je brein is wakker en probeert contact te maken met je lichaam. Daardoor ga je hallucineren. Je hoort (als het fout gaat) mensen schreeuwen, fluisteren, praten, rare geluiden. Je ziet enge dingen die er niet zijn. Demonen, mensen, schimmen. Als je echt pech hebt VOEL je ook dingen. Mensen voelden dat ze werden gebeten, gekrabt, gelikt, UIT BED WERDEN GETROKKEN. Ze zagen demonen op hun borst zitten, kregen daardoor geen adem. etc

    Lees de verhalen in de comments, super interessant. Kan je wel laten schrikken, tho.

    Doe dit alsjeblieft NIET. Ik denk dat ik dit heb meegemaakt toen ik klein was, heb er nog steeds trauma's van (:

    Ik heb dit een keer geprobeerd en voelde inderdaad een druk op mijn borstkas, werd lastiger om te ademen. Vreemde geluidjes en schaduwen en shit, maar het was wel awesome. Haha. Ik had zoiets van 'wtf is dit' en dat maakte me wakker.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Omygosh, my topics


    Some people are art and do art at the same time

    Elvenking schreef:
    (...)
    Echt hè, maar wel lekker origineel. Ik houd van dat soort verhalen. Maar alsnog... bij deze was ik wel de hele ochtend gewoon in shock eigenlijk. Omdat ik gisteravond ook al de hele tijd horror zat te lezen/kijken. :'D

    Lol ik voor het slapen, dom. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    (...)
    Ik heb dit een keer geprobeerd en voelde inderdaad een druk op mijn borstkas, werd lastiger om te ademen. Vreemde geluidjes en schaduwen en shit, maar het was wel awesome. Haha. Ik had zoiets van 'wtf is dit' en dat maakte me wakker.

    Dus op je rug liggen en ogen open doen.. brr.


    Some people are art and do art at the same time

    <3




    You can't touch music but music touch you

    Paenitet schreef:
    (...)
    Dus op je rug liggen en ogen open doen.. brr.

    Nooit je ogen open doen als je door hebt wat er aan de hand is. Maakt het alleen maar erger :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Occult schreef:
    (...)
    Ik heb dit een keer geprobeerd en voelde inderdaad een druk op mijn borstkas, werd lastiger om te ademen. Vreemde geluidjes en schaduwen en shit, maar het was wel awesome. Haha. Ik had zoiets van 'wtf is dit' en dat maakte me wakker.
    Lucky dat het niet erger werd :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Occult schreef:
    (...)
    Ik heb dit een keer geprobeerd en voelde inderdaad een druk op mijn borstkas, werd lastiger om te ademen. Vreemde geluidjes en schaduwen en shit, maar het was wel awesome. Haha. Ik had zoiets van 'wtf is dit' en dat maakte me wakker.

    Ik ga dit dus echt nooit proberen. Dat gaat over mijn eigen grenzen. :'D

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ik ga dit dus echt nooit proberen. Dat gaat over mijn eigen grenzen. :'D
    Me neither, als 't echt waar is dat ik dit al een keer heb meegemaakt. (En toen voelde ik maar 1 ding) En ik dit nog eens doe, dan slaap ik echt nooit meer, lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Occult schreef:
    (...)
    Lol ik voor het slapen, dom. :'D

    Ik keek gisterochtend om 3 uur naar een documentaire over een kannibaal. Fucked up, omdat het echt een creepy ventje was en hij alles emotieloos vertelde. En de illustraties/echte foto's erbij maakte het alleen maar enger. :'D