• Hallo, Leute!

    Er bestaan al andere topics over horror, maar die zijn alweer zo oud dat ik het wel tijd vond voor een nieuwe.
    Deel hier alles wat te maken heeft met het genre 'horror'.
    Van verhalen (denk aan Creepypasta - of je eigen) tot video's of afbeeldingen; alles is welkom.

    Paenitet schreef:
    (...)
    Dus op je rug liggen en ogen open doen.. brr.

    Op je rug liggen, ogen open houden, helemaal niet bewegen (het liefst ook niet knipperen. Ook niet krabben als je jeuk hebt, dat zijn 'signalen' van je lichaam om te weten dat je klaar bent op te slapen, als je snapt wat ik bedoel.) Focus je op je ademhaling, het tikken van een klok o.i.d. Probeer je gedachten leeg te houden en dit zo'n 20-30 minuten volhouden - na die tijd begin je kleine dingetjes te horen (stemmen, gefluister, ik hoorde telkens piepjes en dierengeluiden :'D)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb dit ook meegemaakt, maar toen wist ik het nog niet. En ik was toen klein. Ik zag schaduwen achter de gordijnen en al die shit en het werd zelfs lastiger te bewegen..

    Brr, ik ga het niet nogmaals doen.

    [ bericht aangepast op 10 april 2014 - 20:11 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Occult schreef:
    (...)
    Op je rug liggen, ogen open houden, helemaal niet bewegen (het liefst ook niet knipperen. Ook niet krabben als je jeuk hebt, dat zijn 'signalen' van je lichaam om te weten dat je klaar bent op te slapen, als je snapt wat ik bedoel.) Focus je op je ademhaling, het tikken van een klok o.i.d. Probeer je gedachten leeg te houden en dit zo'n 20-30 minuten volhouden - na die tijd begin je kleine dingetjes te horen (stemmen, gefluister, ik hoorde telkens piepjes en dierengeluiden :'D)


    Oké, dat is echt wel creepy.

    Rivaille schreef:
    (...)Lucky dat het niet erger werd :'D

    Haha, nja, ik vind dat soort dingen wel vet. Het is niet echt, I mean, je verbeeldingen kunnen je niet vermoorden. :'D Ik vind het wel gaaf om te 'experimenteren' met dat soort dingen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caille schreef:
    (...)

    Oké, dat is echt wel creepy.

    It is. Één keer heb ik dit ook gehad, zonder dat het mijn bedoeling was, haha. Ik zag OVERAL insecten, omg. Op de muur, in de lucht, op mijn bed - spinnen, gigantische vliegen. Blegh. Ik dacht dat het echt was en rende naar mijn ouders, roepend dat er allemaal beesten in mijn kamer waren. Jep.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    (...)
    Haha, nja, ik vind dat soort dingen wel vet. Het is niet echt, I mean, je verbeeldingen kunnen je niet vermoorden. :'D Ik vind het wel gaaf om te 'experimenteren' met dat soort dingen.

    Wacht is even, je vindt het niet eng? o-o


    Some people are art and do art at the same time

    Occult schreef:
    (...)
    Haha, nja, ik vind dat soort dingen wel vet. Het is niet echt, I mean, je verbeeldingen kunnen je niet vermoorden. :'D Ik vind het wel gaaf om te 'experimenteren' met dat soort dingen.
    Hm, ja. Maar als je die dingen meemaakt wat ik gisteren heb gelezen, laat dat echt wel een mentaal litteken achter :')

    Die demonen kwamen steeds dichterbij, keken hun aan, schreeuwen voor een eeuwigheid in hun oren, beten hun, sommige werden verkracht etc etc
    ):

    [ bericht aangepast op 10 april 2014 - 20:14 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Oeeh, dit topic komt tussen mijn topics te staan! :9~


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Occult schreef:
    (...)
    It is. Één keer heb ik dit ook gehad, zonder dat het mijn bedoeling was, haha. Ik zag OVERAL insecten, omg. Op de muur, in de lucht, op mijn bed - spinnen, gigantische vliegen. Blegh. Ik dacht dat het echt was en rende naar mijn ouders, roepend dat er allemaal beesten in mijn kamer waren. Jep.


    Oh, ik denk dat ik het vroeger ook een keertje heb gehad. Maar is het niet zo dat als je gewoon met je ogen open blijft liggen en je er helemaal niet concentreert ook dingen gebeuren? Dus als je helemaal niet wilt dat het gebeurd?

    [ bericht aangepast op 10 april 2014 - 20:16 ]

    Paenitet schreef:
    (...)
    Wacht is even, je vindt het niet eng? o-o

    Jawel. :'D Maar ik ben soms behoorlijk ziek en come on, bij mij heeft het dezelfde reden waarom mensen horrorfilms kijken. Daarbij, ik vind het best interessant hoe je brein met je kan fucken, haha.

    Rivaille schreef:
    (...)Hm, ja. Maar als je die dingen meemaakt wat ik gisteren heb gelezen, laat dat echt wel een mentaal litteken achter :')

    Die demonen kwamen steeds dichterbij, keken hun aan, schreeuwen voor een eeuwigheid in hun oren, beten hun, sommige werden verkracht etc etc
    ):

    Ah ja, dat is wel fucked up. :W Vooral dat laatste, brr.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oke, ik ga vannacht gewoon heerlijk slapen en aan Frankrijk denken waar we dit weekend naartoe gaan. <3


    Some people are art and do art at the same time

    Caille schreef:
    (...)

    Oh, ik denk dat ik het vroeger ook een keertje heb gehad. Maar is het niet zo dat als je gewoon met je ogen open blijft liggen en je er helemaal niet concentreert ook dingen gebeuren? Dus als je helemaal niet wilt dat het gebeurd?

    Zal vast wel, met die insecten zat ik in een soort half slapende, half wakkere staat, zeg maar. :'D Als je je gedachten gewoon op nul zet, kan je dat soort dingen vrij makkelijk meemaken, denk ik. Maar goed, de truc is natuurlijk om nergens aan te denken, wat verdomd lastig kan zijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ik heb dat soort dingen vroeger ook gehad....
    zag een skelet hoofd toen bij me bed en een man in schaduw vorm bij me deur staan in de opening schrok toen zo erg rende naar me lichtknop en deed me licht aan....
    Was toen klein nu heb ik het al niet meer...


    You can't touch music but music touch you

    Paenitet schreef:
    Oke, ik ga vannacht gewoon heerlijk slapen en aan Frankrijk denken waar we dit weekend naartoe gaan. <3


    Goed idee, ik ga er alles voor doen om te zorgen dat mijn brein niet met me gaat fucken. :')

    Trouwens, als je er in oefent, kan je het lucide dromen ook beheersen, zeg maar. Dan kan je zelf bepalen wat je doet in die droom, waar je heen gaat etc. Vergt gewoon heel veel oefening :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''