• Hallo, Leute!

    Er bestaan al andere topics over horror, maar die zijn alweer zo oud dat ik het wel tijd vond voor een nieuwe.
    Deel hier alles wat te maken heeft met het genre 'horror'.
    Van verhalen (denk aan Creepypasta - of je eigen) tot video's of afbeeldingen; alles is welkom.

    Oké, ergens zou ik het wel eens willen testen/meemaken... maar aan de andere kant ook weer niet. :'D
    Ik zou het dan wel willen proberen als er mensen bij me in de buurt zijn ofzo, idk... De gedachte is wel heel eng, maar ergens kick ik erop.

    Ik wil dat aan een kant wel proberen. Maar dan lees je die verhalen van demonen en dat ze niet kunnen bewegen. En dan ben ik echt van nee toch niet.
    Maar ik zou nooit een halfuur aan niks kunnen denken en op mijn rug blijven liggen.
    Ik ben nogal actief voor ik ga slapen en ik rol echt veel te veel xd


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik had dit laatst toen ik op de bank sliep. Ik dacht dat ik wakker was, maar alles was dus nog zwart. Ik dacht echt: DAFUQ? En toen begon ik dus te schokken en dacht echt dat mn zusje dat wel zou zien, niet dus. Brrr, ik hoorde dus ook stemmen enzo :+! Bleek ik dus gewoon te slapen :'). Ik schrok me echt kapot :+!

    Nyl schreef:
    Ik wil dat aan een kant wel proberen. Maar dan lees je die verhalen van demonen en dat ze niet kunnen bewegen. En dan ben ik echt van nee toch niet.
    Maar ik zou nooit een halfuur aan niks kunnen denken en op mijn rug blijven liggen.
    Ik ben nogal actief voor ik ga slapen en ik rol echt veel te veel xd

    Haha tja, het schrikt mij ook wel af. Maar waarschijnlijk ben ik te gek in m'n kop om het toch te willen proberen. :'D
    En ja dat actief zijn voor het slapen herken ik wel.

    Elvithien schreef:
    Ik had dit laatst toen ik op de bank sliep. Ik dacht dat ik wakker was, maar alles was dus nog zwart. Ik dacht echt: DAFUQ? En toen begon ik dus te schokken en dacht echt dat mn zusje dat wel zou zien, niet dus. Brrr, ik hoorde dus ook stemmen enzo :+! Bleek ik dus gewoon te slapen :'). Ik schrok me echt kapot :+!

    Lol, creepy. Maar je zusje heeft dus jou niet zo zien bewegen of iets dergelijks?
    Ik vraag me namelijk af of omstanders het in de gaten hebben wanneer iemand zoiets ervaart.

    Ik ben daar veel te ongeduldig voor.
    Sowieso kan ik niet aan niks denken :'D
    En jeuk kan ik echt niet negeren, haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Lol, creepy. Maar je zusje heeft dus jou niet zo zien bewegen of iets dergelijks?
    Ik vraag me namelijk af of omstanders het in de gaten hebben wanneer iemand zoiets ervaart.

    Of ze willen het bewust niet in de gaten hebben om een reden.


    Ik zou het ook best willen proberen maar ik weet nu al dat ik er spijt van ga krijgen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lukt het eigenlijk als je bijvoorbeeld in een tent ligt met nog een hoop andere mensen? Of gaat het enkel als je alleen ligt. ( Wanneer je het bewust doet. )


    made a list of my regrets and you were the first, love

    En hoe kom je er uit? O.o


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nyl schreef:
    En hoe kom je er uit? O.o
    Niet.
    Meestal is het gewoon toekijken.

    OF je moet je echt concentreren op één klein lichaamsdeel, om die te bewegen (Vinger, teen)
    OF je moet heel snel, zwaar of whatever gaan ademen. Dan word je wakker.
    OF je moet echt heel rustig blijven, blijven denken dat 't nep is. Dan ga je terug slapen.

    Maarja, note dat het heel moeilijk is om te bewegen en rustig te blijven (:

    [ bericht aangepast op 11 april 2014 - 18:26 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Niet.
    Meestal is het gewoon toekijken.

    OF je moet je echt concentreren op één klein lichaamsdeel, om die te bewegen (Vinger, teen)
    OF je moet heel snel, zwaar of whatever gaan ademen. Dan word je wakker.
    OF je moet echt heel rustig blijven, blijven denken dat 't nep is. Dan ga je terug slapen.

    Maarja, note dat het heel moeilijk is om te bewegen en rustig te blijven (:


    Als je je ogen open hebt, krijg je ze eigenlijk dan nog toe?
    Want met ogen open zou het mei serieus nooit lukken om rustig te blijven.

    Maaaann, ik vind dit zo creepyy allemaal. D:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nyl schreef:
    (...)

    Als je je ogen open hebt, krijg je ze eigenlijk dan nog toe?
    Want met ogen open zou het mei serieus nooit lukken om rustig te blijven.

    Maaaann, ik vind dit zo creepyy allemaal. D:
    Nope, die krijg je dan meestal niet meer dicht. Dus als je door hebt dat je in zo'n stage bent, (en je hoort enge geluiden). Hou je ogen dicht.

    Als je 't wilt zien, dan ogen open, haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Nope, die krijg je dan meestal niet meer dicht. Dus als je door hebt dat je in zo'n stage bent, (en je hoort enge geluiden). Hou je ogen dicht.

    Als je 't wilt zien, dan ogen open, haha.


    Hehe :') Ik denk dat ik wil zien hoe demonen op me zitten enzoo xd Iewlll..


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Hm. En wat als je dit overdag doet? Ofja, 's ochtends dan, wanneer het licht is in de ruimte. Is het dan nog even eng? :'D