• Hallo, Leute!

    Er bestaan al andere topics over horror, maar die zijn alweer zo oud dat ik het wel tijd vond voor een nieuwe.
    Deel hier alles wat te maken heeft met het genre 'horror'.
    Van verhalen (denk aan Creepypasta - of je eigen) tot video's of afbeeldingen; alles is welkom.

    Occult schreef:
    Trouwens, als je er in oefent, kan je het lucide dromen ook beheersen, zeg maar. Dan kan je zelf bepalen wat je doet in die droom, waar je heen gaat etc. Vergt gewoon heel veel oefening :3


    Dat lijkt me wel heel vet. Alleen maak ik het liever gewoon niet mee. :'D

    Occult schreef:
    Trouwens, als je er in oefent, kan je het lucide dromen ook beheersen, zeg maar. Dan kan je zelf bepalen wat je doet in die droom, waar je heen gaat etc. Vergt gewoon heel veel oefening :3

    Oftewel; eerst een paar keer een hartaanval krijgen door alle shit die je te zien krijgt, en daarna kan je happy rainbow unicorns in je kamer laten stuiteren. 8D
    Sounds like fun.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Oftewel; eerst een paar keer een hartaanval krijgen door alle shit die je te zien krijgt, en daarna kan je happy rainbow unicorns in je kamer laten stuiteren. 8D
    Sounds like fun.


    Oeh. :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Mijn topics, al ben ik bang voor horrorfilms (:

    Ik heb het idee dat ik ook een keer zo iets heb meegemaakt, ik voelde een hand op mijn rug en daarna werd ik meteen wakker. Als kon het ook zijn dat het mijn eigen hand was :')

    Goooood Lord, ik ga vanavond niet meer slapen. Ik zit mezelf echt op te fokken met allerlei horror-gerelateerde dingen. :'D

    Weet je wat ook freaky is :P Als je op je eigen hand hebt gelegen en hij helemaal koud en gevoelloos is. Ik kan hem dan zelfs niet meer bewegen.
    De reden waarom ik hier helemaal over freak is omdat ik sowieso al uitvalaanvallen heb aan mijn rechterzijde van mijn lijf. Ben dan zo bang dat het ineens permanent is ofzo.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mijn topica.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fafnir schreef:
    Weet je wat ook freaky is :P Als je op je eigen hand hebt gelegen en hij helemaal koud en gevoelloos is. Ik kan hem dan zelfs niet meer bewegen.
    De reden waarom ik hier helemaal over freak is omdat ik sowieso al uitvalaanvallen heb aan mijn rechterzijde van mijn lijf. Ben dan zo bang dat het ineens permanent is ofzo.

    Oh dat vind ik wel grappig, totdat het begint te prikken. Dan ga ik echt dood. :'D
    Dang, dan is het wel begrijpelijk dat je ervan schrikt...

    Elvenking schreef:
    (...)
    Oh dat vind ik wel grappig, totdat het begint te prikken. Dan ga ik echt dood. :'D
    Dang, dan is het wel begrijpelijk dat je ervan schrikt...
    De vorige keer was mijn vriend niet thuis en moest ik mijn arm letterlijk optillen en op mijn buik leggen. Echt ik zweerde dat mijn arm het leven had gelaten en ik voortaan met 1 arm door het leven zou moeten =')


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Fafnir schreef:
    (...)De vorige keer was mijn vriend niet thuis en moest ik mijn arm letterlijk optillen en op mijn buik leggen. Echt ik zweerde dat mijn arm het leven had gelaten en ik voortaan met 1 arm door het leven zou moeten =')

    Whut o.o
    Dat is echt scary.

    Laatst waren we op trainingsstage en we waren de hele tijd slenderman aan het spelen. Toen gingen we slapen en zagen we dit opeens achter het gordijn.



    Uiteindelijk bleek er een gordijn achter te zitten die raar hing.

    [ bericht aangepast op 10 april 2014 - 22:08 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Occult schreef:
    (...)
    Op je rug liggen, ogen open houden, helemaal niet bewegen (het liefst ook niet knipperen. Ook niet krabben als je jeuk hebt, dat zijn 'signalen' van je lichaam om te weten dat je klaar bent op te slapen, als je snapt wat ik bedoel.) Focus je op je ademhaling, het tikken van een klok o.i.d. Probeer je gedachten leeg te houden en dit zo'n 20-30 minuten volhouden - na die tijd begin je kleine dingetjes te horen (stemmen, gefluister, ik hoorde telkens piepjes en dierengeluiden :'D)


    Dit maakt mij echt heel bang.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als ik 's avonds ook maar vijf-tien minuten op mijn rug lig, dan krijg ik altijd enorme rillingen over mijn hele lichaam/rug heen en ik heb het gevoel alsof iemand op me ademt. Zou het daar mee te maken kunnen hebben? I dunno, maar het freaks me out en dus lig ik nooit op mijn rug te slapen. Het klinkt wel als een vet idee voor een verhaallijn. *krijgt idee*

    [ bericht aangepast op 11 april 2014 - 9:28 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb werkelijk geen idee, want voor zover ik weet krijg ik dat niet. Maar goed, ik ben ook veel te opgefokt daarvoor.


    Mijn topics.


    Don't walk. Run, you sheep, run.