• Hallo, Leute!

    Er bestaan al andere topics over horror, maar die zijn alweer zo oud dat ik het wel tijd vond voor een nieuwe.
    Deel hier alles wat te maken heeft met het genre 'horror'.
    Van verhalen (denk aan Creepypasta - of je eigen) tot video's of afbeeldingen; alles is welkom.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ah veel plezier! Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk, heb 'm nog niet gezien.

    Ik heb hem vorige week ook gezien en hij is echt héél tof. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Even een bumpje, omdat ik hier weer leven in wil hebben. Ga zelf snel wat foto's en filmpjes posten die ik in de tussentijd ben tegengekomen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben gek op horror, maar eigenlijk kan ik er niet tegen.

    :')


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Nori schreef:
    Ik ben gek op horror, maar eigenlijk kan ik er niet tegen.

    :')


    Ik eigenlijk ook niet hoor. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Rivaille schreef:
    Ik heb gisteren allemaal gekke shit gelezen over sleep paralysis/lucid dreaming. En dan niet de goeie vorm dat je je dromen kunt overnemen enzo.
    Mensen noemen 't een near death experience.

    Lees de comments http://9gag.com/gag/aVOBPwd?ref=fsidebar

    Overdag werkt je brein maar 20% en je lichaam 80%. Als je slaapt is 't andersom. Als je dit meemaakt, slaapt je lichaam, maar je brein niet. Je kunt NIET bewegen. Je brein is wakker en probeert contact te maken met je lichaam. Daardoor ga je hallucineren. Je hoort (als het fout gaat) mensen schreeuwen, fluisteren, praten, rare geluiden. Je ziet enge dingen die er niet zijn. Demonen, mensen, schimmen. Als je echt pech hebt VOEL je ook dingen. Mensen voelden dat ze werden gebeten, gekrabt, gelikt, UIT BED WERDEN GETROKKEN. Ze zagen demonen op hun borst zitten, kregen daardoor geen adem. etc

    Lees de verhalen in de comments, super interessant. Kan je wel laten schrikken, tho.

    Doe dit alsjeblieft NIET. Ik denk dat ik dit heb meegemaakt toen ik klein was, heb er nog steeds trauma's van (:


    Ik heb die slaapverlamming één keer meegemaakt. Gelukkig wist ik al wel wat het was, anders was ik 'm waarschijnlijk helemaal geflipt. Het duurde niet heel erg lang en ik hield mijn ogen stijf dicht en ondertussen geprobeerd tenen of vingers te bewegen. Ik hoorde en zag niks, maar voelde wel dat er ''iets'' was. Iets fouts, iets bedreigends of zo. En zo'n gevoel dat ik absoluut niet mijn ogen open moest doen want dan zou ik het zien. Needless to say, ik was daarna meteen goed wakker :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Valerious schreef:

    Oke, dan maar even serieus :P
    Ghost caught on tape ^^

    Haha
    en MT =)

    Fantasyl schreef:
    Ik wil dat aan een kant wel proberen. Maar dan lees je die verhalen van demonen en dat ze niet kunnen bewegen. En dan ben ik echt van nee toch niet.
    Maar ik zou nooit een halfuur aan niks kunnen denken en op mijn rug blijven liggen.
    Ik ben nogal actief voor ik ga slapen en ik rol echt veel te veel xd

    Idem dito, ik beweeg te veel om er zelf maar aan te beginnen als ik het zou willen doen

    MarkOfCain schreef:
    (...)
    Idem dito, ik beweeg te veel om er zelf maar aan te beginnen als ik het zou willen doen


    Als ik ook naar vijf minuten op mijn rug lig, krijg ik al gelijk rillingen over mijn hele lichaam heen. En niet één, maar heel verl achter elkaar aan. Dus ik probeer het niet eens. (':


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Macabre schreef:
    Ik hou van AHS. <3

    Ik ben beginnen kijken en My God, ik ben verslaafd . Nog 2 afl en dan ben ik klaar met seizoen 1. (: