• Hallo, Leute!

    Er bestaan al andere topics over horror, maar die zijn alweer zo oud dat ik het wel tijd vond voor een nieuwe.
    Deel hier alles wat te maken heeft met het genre 'horror'.
    Van verhalen (denk aan Creepypasta - of je eigen) tot video's of afbeeldingen; alles is welkom.

    Morticia schreef:
    Waarvan zijn die gave GIFS? ;o.

    American Horror Story!

    Fuuu. Ooit moet ik dat nog eens gaan kijken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.




    You can't touch music but music touch you

    Morticia schreef:
    Fuuu. Ooit moet ik dat nog eens gaan kijken.

    Het is best wel een rare serie eigenlijk. :'D
    Maar het is wel leuk om te kijken.

    Ik hou van AHS. <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    Ik hou van AHS. <3

    Loop jij helemaal bij?
    Ik ben pas bij season 2. Had met season 1 eerst een tijdje een pauze genomen, geen idee waarom eigenlijk want het is best wel awesome.

    Morticia schreef:
    Geloven jullie dat je als geest rond dwaalt op aarde, nadat je overleden bent?

    Ik geloof dat je terug komt als geest om iemand te beschermen. Als degene is overleden dan kom je terug in een nieuw lichaam.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Elvenking schreef:
    (...)

    Loop jij helemaal bij?
    Ik ben pas bij season 2. Had met season 1 eerst een tijdje een pauze genomen, geen idee waarom eigenlijk want het is best wel awesome.

    TAAAATE adfghjkl

    En nee, ik ben ook pas bij season 2. :'D Ik heb niet zo veel tijd en kijk het ook echt op mijn gemakje, haha. Maar ik ben bijna bij 3. :3

    Ze komen overigens met season 4, freakshoooow. How epic.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    (...)
    TAAAATE adfghjkl

    En nee, ik ben ook pas bij season 2. :'D Ik heb niet zo veel tijd en kijk het ook echt op mijn gemakje, haha. Maar ik ben bijna bij 3. :3

    Ze komen overigens met season 4, freakshoooow. How epic.

    Ah oké. ^^
    Jaa, omg ik vind het zo awesome dat het nog niet afgelopen is. Ik moest wel even wennen dat het eigenlijk een compleet ander verhaal is opeens bij season 2. Ik had verwacht dat het door zou lopen. Vond het einde van season 1 ook niet zo heel geweldig.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ah oké. ^^
    Jaa, omg ik vind het zo awesome dat het nog niet afgelopen is. Ik moest wel even wennen dat het eigenlijk een compleet ander verhaal is opeens bij season 2. Ik had verwacht dat het door zou lopen. Vond het einde van season 1 ook niet zo heel geweldig.

    Ja in het begin vond ik dat écht verschrikkelijk, maar op die manier wordt het niet langdradig. Als je er aan went, is het uiteindelijk wel leuk. Ik hou van Asylums en zo, hahaha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    (...)
    Ja in het begin vond ik dat écht verschrikkelijk, maar op die manier wordt het niet langdradig. Als je er aan went, is het uiteindelijk wel leuk. Ik hou van Asylums en zo, hahaha.

    Ik vond "Tate's" kapsel in het begin echt niet leuk haha. :'D
    Maar inderdaad, ik vind dit ook wel een heel leuk verhaal. En asylums zijn creepy maar echt heel interessant. :3

    Heb al zoveel over AHS gehoord, maar er eigenlijk nauwelijks wat van gezien. Zou 't ook eens moeten beginnen kijken.

    [M.T.]


    A girl who wonders.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ik vond "Tate's" kapsel in het begin echt niet leuk haha. :'D
    Maar inderdaad, ik vind dit ook wel een heel leuk verhaal. En asylums zijn creepy maar echt heel interessant. :3

    Hahaha ik vind Tate echt geweldig. Bij welke episode ben je nu?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    (...)
    Hahaha ik vind Tate echt geweldig. Bij welke episode ben je nu?

    3 of 4 haha. :'D Niet zo ver dus.

    Elvenking schreef:
    (...)
    3 of 4 haha. :'D Niet zo ver dus.

    Awh, episode 10 is écht hilarisch. Ik ging dood van het lachen, lol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''