• Hallo, Leute!

    Er bestaan al andere topics over horror, maar die zijn alweer zo oud dat ik het wel tijd vond voor een nieuwe.
    Deel hier alles wat te maken heeft met het genre 'horror'.
    Van verhalen (denk aan Creepypasta - of je eigen) tot video's of afbeeldingen; alles is welkom.

    Niet spoilen waar het over gaat hoor, ik moet het nog kijken. Al duurt dat vast een tijdje want deze laptop wil geen series afspelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Occult schreef:
    (...)
    Awh, episode 10 is écht hilarisch. Ik ging dood van het lachen, lol.

    Ah en ik moet nu eerst huiswerk maken. :c
    Oké, ik ga gewoon snel doorwerken zodat ik weer verder kan kijken. :3

    Morticia schreef:
    Niet spoilen waar het over gaat hoor, ik moet het nog kijken. Al duurt dat vast een tijdje want deze laptop wil geen series afspelen.

    No, we won't. ^^
    Zo gemeen zijn we niet. Denk ik haha.

    Ok. Time for horror.

    Nee, oké, want als jullie zouden spoilen zou het wel een kut-actie zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Op Discovery Channel is er nu een programma op, wel interessant. Dit keer gaat het over dat slaap-gedoe waar we het in dit topic over hadden. Mensen die dat hebben, en denken dat ze ontvoerd zijn door aliens (kuch - Amerika) lolol.

    Elvenking schreef:
    Op Discovery Channel is er nu een programma op, wel interessant. Dit keer gaat het over dat slaap-gedoe waar we het in dit topic over hadden. Mensen die dat hebben, en denken dat ze ontvoerd zijn door aliens (kuch - Amerika) lolol.


    Hoe heet dat programma?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga zaterdag met een groepje vrienden horrorfilms kijken en ik zoek nog hele enge, echt enge, films. Wat vonden jullie een hele enge film? <:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    @ Wazowski: Er zijn niet echt films die snel eng voor mij zijn, maar in 100 feet zit er een stukje die ik redelijk goor vind. Verder is er volgens mij een topic [van Assassin] vol met horrorfilms.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb ze zelf niet gezien, maar misschien The Conjuring of The Occult?

    Ik ben trouwens nu het idee aan het uitwerken. :Y)



    'I'm Scared To Sleep Sometimes.'



    'I Don't know what's happening with me.'




    'Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.'
    - Stephen King

    WhoepWhoep*O**O*

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 20:18 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Weet niet zeker of de gifs het ook doen, dus heb ze even onder spoiler gezet.
    Dit zijn plaatjes van films die ik opzich best creepy vond en waarvan ik af en toe kippenvel kreeg.














    Sometimes it's best not to care.

    220912 schreef:
    (...)

    Hoe heet dat programma?

    Sorry, late reactie. Het programma heet "Weird or what?" (:

    Het stomme is dat dit soort dingen me fascineren, terwijl ik er bang van word.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Western schreef:
    Weet niet zeker of de gifs het ook doen, dus heb ze even onder spoiler gezet.
    Dit zijn plaatjes van films die ik opzich best creepy vond en waarvan ik af en toe kippenvel kreeg.














    Ik kijk af en toe in dit topic en ik zag dat gifje onder de eerste spoiler, en ik was nieuwsgierig waar die vandaan kwam. Ik zocht met de afbeelding op google, krijg ik dit:


    :')

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 15:04 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mercedene schreef:
    (...)
    Ik kijk af en toe in dit topic en ik zag dat gifje onder de eerste spoiler, en ik was nieuwsgierig waar die vandaan kwam. Ik zocht met de afbeelding op google, krijg ik dit:


    :')


    AHAHHA, omg ik ga plat :')


    made a list of my regrets and you were the first, love