• Gossip Girl here. Your one and only source into the scandalous lives of Manhattan's elite.

    Terwijl rijke jongeren op het punt staan naar de meest belangrijke universiteiten te gaan, gebeuren er allerlei dingen onderling. De grote vragen zijn niet: wie studeert af met het beste cijfer. Maar eerder: Wie heeft het meeste geld, wie doet het met wie, wie is de Queen Bee van het Constance Billard en natuurlijk, wie gaat met wie naar het Prom? En wie kan je beter inlichten over iedereen die er toe doet dan Gossip Girl?
    Gossip Girl heeft een website en weet élk schandaal van íedereen die er toe doet. Ook stuurt ze smsjes met de nieuwste roddels. Hierdoor weet iedereen op het Constance Billard al snel dat je met iemand hebt, of dronken was of iets anders.

    We beginnen op het moment dat de leerlingen weer naar school gaan, na de zomervakantie. Ze kennen elkaar al, want ze zitten als een paar jaar met elkaar op school. Hoe gaat de eerste schooldag? Volgt iedereen de lessen? Beginnen de leerlingen gelijk weer met hen normale leven? Verandert er iets?

    Deze rpg is gebaseerd op de serie 'Gossip Girl'. Deze serie hoef je niet te kijken/ gekeken hebben. Het is wel handig als je begrijpt hoe het een beetje gaat en in elkaar zit.


    Regels van dit rpg:
    - De rpg regels van Quizlet gelden ook gewoon in deze rpg.
    - 200+ woorden per post
    - 16+ mag, maar liever in een spoiler voor mensen die het niet willen lezen.
    - Post zeker 1 keer per week in de speeltopic
    - Gebruik de normale schrijfregels zoals ' en .


    Rollen:
    - Scarlette Amy Prescott ~ the dirty girl ~ Confiance {Upper East Side}
    - Nicoletta Roselyn Fox ~ Queen Bee ~ Benzema {Upper East Side}
    - Eleanora Julliette Zegers ~ The silent secretly flirty one Pebble {Upper East Side}
    - Taylor Faith Sullivan ~ Jingles
    - Joëlla-Lysanne "Joël" Charley Simons ~ Hiphop- / Streetgirl ~ Whisperings

    - Rosemary Katherinna Zoella blutree ~ stille / mysterieus ~ Katherine160 {Upper East Side}
    - Daniel “Dan” Harris ~ Aanvoerder van het sportteam ~ mamo {Upper East Side}
    - Edward Jeremiah Gauchet ~ de ultieme foute jongen ~ Milicevic {Upper East Side}
    - Sempra
    - Xavier Rossaro ~ zwijgzaam en mysterieus ~ Sempre {Upper East Side}
    - Chase Matthew Jaspers ~ the funny Guy ~ Eruditie
    - Vincent ‘’Vinny’’ Mallmore ~ SkaterTootles
    {Upper East Side}


    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd:
    Ouders/ afkomst:
    Type [Queen Bee, Player, Dealer enz.]:
    Relaties [Familie, vrienden, liefde]:
    Uiterlijk
    Innerlijk:
    Mag jouw personage gossip girl zijn?:

    And who am I? That's one secret I'll never tell. You know you love me. Xoxo, GossipGirl

    Rollentopic
    Praattopic
    Speeltopic
    Story

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 21:09 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman



    Naam:
    Nicoletta Roselyn Fox.
    Haar naam wordt door iedereen afgekort naar Nicole.
    Leeftijd:
    18.
    Ouders/ afkomst:
    Nicoletta's familie staat voor de meeste mensen bekend als een van de grootste geheimen van dit meisje. De familie van Nicoletta staat aan de top van een criminele organisatie. Maar omdat Nicoletta er nooit veel over los laat, weten de meeste mensen alleen dat haar familie invloedrijk en gevaarlijk is. Dit is de voornaamste reden dat zowat niemand Nicoletta te boos maakt. Het is namelijk bekend dat ze met een vingerknip een hele groep van die gevaarlijke gasten op je af kan sturen.
    Type [Queen Bee, Player, Dealer enz.]:
    Queen Bee.
    Relaties [Familie, vrienden, liefde]:
    Wie durft?
    Uiterlijk
    Nicoletta heeft een volle bos zwarte haren die meestal met een slag over haar rug hangen. Soms stijlt ze het. Aan echte krullen heeft ze echter een hekel, bij zichzelf dan. Soms gooit ze een vlecht of een staart erin, maar dat is meestal alleen als ze gaat sporten. Nicoletta heeft bruine ogen met hier en daar wat lichtgroene stipjes, deze laat ze altijd mooi uitkomen met make up. Nicoletta gebruikt overigens niet veel make up. Ze gebruikt nooit foundation, want ze vind dat je daar alleen maar een "cake-face" van krijgt. Ze heeft het overigens ook niet nodig, want ze is gezegend met een egale huid. Nicoletta gebruikt meestal alleen mascara, oogpotlood en eyeliner. Als ze er een keer zin in heeft doet ze ook rode lippenstift op. Nicoletta heeft een dure, luxe smaak qua kleding. Haar outfits lopen meestal op tot in de duizenden euro's,ze haat goedkope kleding. Nicoletta houdt van kleding die haar figuur goed showen, maar ze maakt het nooit sletterig. De ene keer is het een skinny jeans met een mooi topje om haar curves te showen. De andere keer een jurkje die haar lange, slanke benen mooi laten zien. Nicoletta zal je zowat nooit op platte schoenen zien, behalve als ze gaat sporten.
    Innerlijk:

    Mag jouw personage gossip girl zijn?:
    Nee.

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 18:44 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Leuk idee alleen weet ik niet helemaal uit wat voor soort personages je kunt kiezen. Kan iemand het me uitleggen want het lijkt me een hele leuke RPG.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jingles schreef:
    Leuk idee alleen weet ik niet helemaal uit wat voor soort personages je kunt kiezen. Kan iemand het me uitleggen want het lijkt me een hele leuke RPG.


    Het gaat voornamelijk over de rijke mensen in new york (upper east side). Je kunt personages kiezen die een tikje (of heel erg) verwend zijn. Als je liever iemand wil uit Brooklyn, kan dat.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Benzema schreef:



    Naam:
    Nicoletta Roselyn Fox.
    Haar naam wordt door iedereen afgekort naar Nicole.
    Leeftijd:
    18.
    Ouders/ afkomst:
    Nicoletta's familie staat voor de meeste mensen bekend als een van de grootste geheimen van dit meisje. De familie van Nicoletta staat aan de top van een criminele organisatie. Maar omdat Nicoletta er nooit veel over los laat, weten de meeste mensen alleen dat haar familie invloedrijk en gevaarlijk is. Dit is de voornaamste reden dat zowat niemand Nicoletta te boos maakt. Het is namelijk bekend dat ze met een vingerknip een hele groep van die gevaarlijke gasten op je af kan sturen.
    Type [Queen Bee, Player, Dealer enz.]:
    Queen Bee.
    Relaties [Familie, vrienden, liefde]:
    Wie durft?
    Uiterlijk

    Innerlijk:

    Mag jouw personage gossip girl is?:

    Wat bedoel je met het laatste?


    En wie kan je beter inlichten over iedereen die er toe doet dan Gossip Girl?
    Gossip Girl heeft een website en weet élk schandaal van íedereen die er toe doet. Ook stuurt ze smsjes met de nieuwste roddels. Hierdoor weet iedereen op het Constance Billard al snel dat je met iemand hebt, of dronken was of iets anders.

    Gossip girl is (waarschijnlijk een meisje) iemand die alles over iedereen weet. De nieuwtjes zoekt ze zelf uit, maar vaak krijgt ze ook smsjes met 'gossips' (roddels). Die post ze dan op haar website en verstuurt ze via whatsapp naar iedereen op school.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Naam: Eleanora Julliette Zegers. Haar naam wordt meestal afgekort naar Nora.
    Leeftijd: 18 jaar. Ze is jarig op een warme dag in mei.
    Ouders/ afkomst: Haar ouders zijn eigenaren van vijf-sterrenhotels over de hele wereld, waardoor Nora heel erg rijk en verwent is.
    Type [Queen Bee, Player, Dealer enz.]: The Silent Secretly Flirty One.
    Relaties [Familie, vrienden, liefde]: Wie wilt?
    Uiterlijk Komt. FC: AnnaSophia Robb
    Innerlijk: Komt.
    Mag jouw personage gossip girl zijn?: Liever niet.

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 22:55 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik ook een queen bee of is daar maar één van?

    Hier is een deel van de personage die ik al had gemaakt en toen dacht ik:'Fuck, ik moet het eerst vragen.'

    Naam:Taylor Faith Sullivan, veel mensen noemen haar Tay.
    Leeftijd: 18.
    Ouders/ afkomst: Taylor is als meisje van twee uit China geadopteerd. Ze had het geluk dat ze in zo'n rijke familie terecht kwam. Van haar biologische ouders ontbreekt elk spoor. Haar adoptieouders zijn allebei Amerikaans.
    Type [Queen Bee, Player, Dealer enz.]: Komt.
    Relaties [Familie, vrienden, liefde]: Wie durft?
    Uiterlijk Taylor Faith Sullivan is een Chinees meisje. Ze heeft golvend, donker haar wat ze goed verzorgd. Haar haardos is dan ook haar trots. Ze heeft een blanke huid maar de ondertoon van haar huidskleur is toch lichtbruin. Al neigt haar oogkleur veel meer naar bruin, er zit toch -als je goed kijkt- een groene gloed overheen, alleen niemand ziet dat dus Taylor laat het maar bij gewoon bruin. Taylor heeft een kleine neus en volle lippen. Haar oren verstopt ze het liefst. ''Ielg, het zijn net oren van elven!' aldus Taylor. Ze is klein van stuk met haar 164 cm.


    Innerlijk: Komt.
    Mag jouw personage gossip girl zijn?: Het mag wel maar liever niet.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    @Confiance Ja graag! Ik ga proberen om mijn personage vanavond uit te schrijven.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Oh I love Gossip Girl!
    Leuk idee, al twijfel ik, omdat ik niet veel tijd heb en nog nooit aan een rpg heb meegedaan.


    Tell me about it, stud.

    Milicevic schreef:
    Oh I love Gossip Girl!
    Leuk idee, al twijfel ik, omdat ik niet veel tijd heb en nog nooit aan een rpg heb meegedaan.


    Maakt niet uit, iedereen is ooit begonnen (;


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Oké! Ik zal kijken en anders vul ik een jongen à la Chuck Bass in! :')

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 15:53 ]


    Tell me about it, stud.

    Milicevic schreef:
    Oké! Ik zal kijken en anders vul ik een jongen à la Chuck Bass in! :')


    Oehh leuk! Mijn personage is gebaseerd op Georgina (;


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik schrijf me uit. Mijn excuses daarvoor. Nog veel plezier met de roleplaygame.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jingles schreef:
    Mag ik ook een queen bee of is daar maar één van?



    Dat moet je even overleggen met Benzema. Je kunt ze vrienden maken, of elkaar laten haten, of net als in Gossip Girl; de ene ging een jaar weg en de andere werd populair. De ene kwam weer terug, maar de andere was nu populair. (eerst waren ze vrienden, maar daarna is het een beetje een vrienden-haters verhouding)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Nightingalex schreef:
    Ik schrijf me uit. Mijn excuses daarvoor. Nog veel plezier met de roleplaygame.


    Jammer.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Naam: Edward Jeremiah Gauchet
    Leeftijd: Edward is 18 jaar.
    Ouders/ afkomst: Edwards familie stamt uit het zonnige Bordeaux in Frankrijk. Generaties terug zijn zij naar New York City gekomen om daar de Franse luxe in Amerika te verkopen. Ze handelen in de beroemde Franse wijnen uit Bordeaux, allerlei Franse lekkernijen en hebben verschillende hotels in Amerika, die helemaal naar de Franse cultuur zijn gericht. Zodat ook Amerikanen zich eens kunnen wenden in de Franse heerlijkheid, zonder daarvoor daadwerkelijk naar Frankrijk te hoeven vliegen. Deze zaken zijn een groot succes en de familie is er miljonair door geworden. Momenteel woont Edward in een penthouse in een van zijn ouders hotels in Manhattan aan de UES, zonder zijn ouders. Toch is hij er bijna nooit alleen.
    Type [Queen Bee, Player, Dealer enz.]: Player, dealer, spoiled rich kid etc. Hij is gewoon de ultieme foute jongen.
    Relaties [Familie, vrienden, liefde]: Anyone?
    Uiterlijk:



    Shiloh Fernandez
    Edward is niet een standaard knappe jongen, maar hij heeft iets mysterieus over zich heen hangen wat veel mensen toch tot hem aantrekt. Hij loopt altijd in pak en is niet bang om uit te pakken met zijn kleding. Gewone, goedkope kleding is er niet bij, alles is design en lijkt zo straight from the catwalk te zijn gekomen. Hij heeft bruine ogen en bruin haar, wat altijd perfect in model zit. Edward vindt zijn uiterlijk belangrijk en is altijd op en top verzorgd.
    Innerlijk: Edward is de ultieme bad boy. Alles wat fout is, trekt hem aan. Je kan wel zeggen dat zijn leven bestaat uit drank, drugs, meisjes en geld. Heel veel geld! Edward is ontzettend materialistisch ingesteld en haalt zijn geluk dat ook uit alles dat blinkt. Echte liefde met mensen kent hij niet. Zijn ouders kijken niet naar hem om en echte vrienden waarmee hij alles kan delen heeft hij niet. Het zijn vooral jongens die met hem omgaan wegens zijn geld en roem en meisjes die hem achterna zitten om precies dezelfde reden. Edward weet dat ze hem vaak gebruiken, maar hij doet dan ook precies hetzelfde terug. De gekste jongens uit Manhattan neemt hij mee opstap en hij is niet vies van een one night stand hier en daar, terwijl hij er eerst voor gezorgd heeft dat dat meisje als een blok voor hem gevallen is. Oh, wat vindt hij het geweldig om die hartjes te breken. Hoewel Edward zeker voor een groot deel echt zo evil is, is het ook zeker een masker. Door het gebrek aan liefde van zijn familie etc. is hij voor een groot deel ook gekweld en breekt hij andermans harten, zodat die van hem niet gebroken kan worden. Zijn ouders weten verder niet van Edwards foute gedrag, maar weten wel dat het een harde jongen is. Hij staat dan ook bekend om zijn donkere humor, sarcastische opmerkingen en cynisme. Narcisme is ook een woord dat goed bij hem past. Verder is Edward ontzettend lui. Alles komt het aanwaaien, dus echt zijn best doen voor iets is er bijna niet bij. Een goede toekomst is door zijn titel als erfgenaam van de Gauchet's eigenlijk al gegarandeerd. Waarom dan hard zwoegen, als je ook slapend rijk kan worden?
    Mag jouw personage gossip girl is?: Nee

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 9:05 ]


    Tell me about it, stud.