• Gossip Girl here. Your one and only source into the scandalous lives of Manhattan's elite.

    Terwijl rijke jongeren op het punt staan naar de meest belangrijke universiteiten te gaan, gebeuren er allerlei dingen onderling. De grote vragen zijn niet: wie studeert af met het beste cijfer. Maar eerder: Wie heeft het meeste geld, wie doet het met wie, wie is de Queen Bee van het Constance Billard en natuurlijk, wie gaat met wie naar het Prom? En wie kan je beter inlichten over iedereen die er toe doet dan Gossip Girl?
    Gossip Girl heeft een website en weet élk schandaal van íedereen die er toe doet. Ook stuurt ze smsjes met de nieuwste roddels. Hierdoor weet iedereen op het Constance Billard al snel dat je met iemand hebt, of dronken was of iets anders.

    We beginnen op het moment dat de leerlingen weer naar school gaan, na de zomervakantie. Ze kennen elkaar al, want ze zitten als een paar jaar met elkaar op school. Hoe gaat de eerste schooldag? Volgt iedereen de lessen? Beginnen de leerlingen gelijk weer met hen normale leven? Verandert er iets?

    Deze rpg is gebaseerd op de serie 'Gossip Girl'. Deze serie hoef je niet te kijken/ gekeken hebben. Het is wel handig als je begrijpt hoe het een beetje gaat en in elkaar zit.


    Regels van dit rpg:
    - De rpg regels van Quizlet gelden ook gewoon in deze rpg.
    - 200+ woorden per post
    - 16+ mag, maar liever in een spoiler voor mensen die het niet willen lezen.
    - Post zeker 1 keer per week in de speeltopic
    - Gebruik de normale schrijfregels zoals ' en .


    Rollen:
    - Scarlette Amy Prescott ~ the dirty girl ~ Confiance {Upper East Side}
    - Nicoletta Roselyn Fox ~ Queen Bee ~ Benzema {Upper East Side}
    - Eleanora Julliette Zegers ~ The silent secretly flirty one Pebble {Upper East Side}
    - Taylor Faith Sullivan ~ Jingles
    - Joëlla-Lysanne "Joël" Charley Simons ~ Hiphop- / Streetgirl ~ Whisperings

    - Rosemary Katherinna Zoella blutree ~ stille / mysterieus ~ Katherine160 {Upper East Side}
    - Daniel “Dan” Harris ~ Aanvoerder van het sportteam ~ mamo {Upper East Side}
    - Edward Jeremiah Gauchet ~ de ultieme foute jongen ~ Milicevic {Upper East Side}
    - Sempra
    - Xavier Rossaro ~ zwijgzaam en mysterieus ~ Sempre {Upper East Side}
    - Chase Matthew Jaspers ~ the funny Guy ~ Eruditie
    - Vincent ‘’Vinny’’ Mallmore ~ SkaterTootles
    {Upper East Side}


    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd:
    Ouders/ afkomst:
    Type [Queen Bee, Player, Dealer enz.]:
    Relaties [Familie, vrienden, liefde]:
    Uiterlijk
    Innerlijk:
    Mag jouw personage gossip girl zijn?:

    And who am I? That's one secret I'll never tell. You know you love me. Xoxo, GossipGirl

    Rollentopic
    Praattopic
    Speeltopic
    Story

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 21:09 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Eruditie schreef:
    Mag ik een jongen? Ik weet nog niet precies hoe en wat maar ik denk dat ik hem een beetje nerdy ga maken


    Oké, leuk.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik zou graag een jongen willen spelen. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Is er een meisje waar mijn personage (nog niet bestaand) een crush op kan hebben?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sempre schreef:
    Ik zou graag een jongen willen spelen. (:


    Weet ik. Er staat een blauw streepje voor je username. (;


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Confiance schreef:
    (...)

    Weet ik. Er staat een blauw streepje voor je username. (;


    Sempra en Sempre zijn twee verschillende mensen ;)
    Of je hebt een typfout gemaakt


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Xavier Rossaro

    Leeftijd: 19

    Ouders/ afkomst: Xavier heeft het geluk gehad om op te groeien als de zoon van Solange Rossaro, een beroemde kunstenares en kokkin die een mooi penthouse in de Upper East Side bezit. Hij heeft nooit moeite hoeven te doen om aan geld te komen aangezien zijn moeder meer dan genoeg heeft. Xavier heeft een Italiaanse achtergrond wat ook terug te zien is in zijn uiterlijk.

    Type [Queen Bee, Player, Dealer enz.]: Zwijgzaam en mysterieus

    Relaties [Familie, vrienden, liefde]: Zijn vader is gestorven toen Xavier 16 was, iets wat hij maar moeilijk kan vergeten. Hij heeft een hele hechte band met zijn moeder, die sinds enkele maanden een chique Italiaans restaurant heeft gestart. Zijn moeder zou graag zien dat Xavier er ook kwam werken, maar hijzelf besteed liever tijd aan zijn vrienden en feesten. Het zal dan ook een hele verrassing voor zijn vrienden als ze erachter komen dat Xavier belachelijk goed kan koken. Xavier is geen relatie persoon, noch iemand die met iedereen het bed in duikt. De Italiaan houdt er meer van om een beetje te flirten.

    Uiterlijk:
    Afbeelding:



    Innerlijk: Hoewel Xavier er misschien eruit ziet alsof hij geen vlieg kwaad doet, moet je goed oppassen met hem. Hij zet graag mensen naar zijn eigen hand en kan hier best sluw en doortrapt in zijn. Hij is ook mentaal heel erg sterk, hij is namelijk is erg zeker van zichzelf en twijfels zijn er nauwelijks bij hem te bespeuren. Ieder woord is uitgedacht, iets waar je goed mee moet opletten wanneer je met hem ruzie hebt. Hoe aardig Xavier ook kan overkomen, hoe oprecht hij ook zijn diensten aanbied, er zit iets achter.
    Xavier is erg onafhankelijk van anderen, hoewel hij wel graag gezelschap heeft, al is het maar om anderen een beetje te bespelen. Er zijn maar weinige die hem echt kennen, omdat niemand zeker weet of het oprecht is wat hij zegt, of dat hij dat alleen maar doet om er zelf beter van te worden. Ja, als gesprekspartner moet je goed opletten dat je je niet laat afleiden door zijn onschuldige overkomen. Er zijn genoeg mensen die Xavier vrezen, maar anderen vinden het juist interessant dat de jongen zo moeilijk uit te pluizen is en blijven rond hem heen hangen. Indien jij Xavier goed behandeld zal hij jou, in de meeste gevallen, ook goed behandelen. Maar ben je eens de fout in gegaan dan is er geen weg meer terug; Xavier is onverbiddelijk in dit soort dingen. Vergeving zit er bij hem niet in.

    Mag jouw personage gossip girl zijn?: Liever niet

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 19:19 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Eruditie schreef:
    (...)

    Sempra en Sempre zijn twee verschillende mensen ;)
    Of je hebt een typfout gemaakt


    Ah ik dacht al, ik had nog nooit op dit topic gereageerd hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Naam:
    Chase Matthew Jaspers
    Leeftijd:
    18
    Ouders/ afkomst:
    Een speciale afkomst heeft Chase niet. Zijn ouders zijn niet speciaal rijk, maar ook niet arm. Hij heeft een oudere broer en een jonger zusje. Hij is vroeger even gepest maar daar was hij al snel vanaf. Toch heeft hij er soms nog nare herinneringen aan. Hij komt uit Upper East side
    Type [Queen Bee, Player, Dealer enz.]:
    The funny guy
    Relaties [Familie, vrienden, liefde]:
    Wie wilt?
    Uiterlijk






    Innerlijk:
    Chase is een drukke jongen die overal de positieve kant in ziet. Hij heeft niet een klein vriendengroepje maar is bevriend met zowat iedereen. Hij kan als het moet wel serieus zijn, maar dat is hij liever niet. Hij kan best begripvol zijn als hij dat wilt, maar meestal is hij een irritante jongen die maar niet volwassen wil worden,
    Mag jouw personage gossip girl zijn?:
    Ja

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 21:05 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sempre schreef:
    (...)

    Ah ik dacht al, ik had nog nooit op dit topic gereageerd hahaha


    Oh haha, sorry.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Wanneer wil je eigenlijk ongeveer beginnen? (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    De story waar je veel info en alle rollen kunt vinden!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    De geweldige speeltopic! Jammer genoeg heb ik nu geen tijd om de eerste post te plaatsen, dus wacht alsjeblieft niet op mij. Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 20:43 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman