• Gossip Girl here. Your one and only source into the scandalous lives of Manhattan's elite.

    Terwijl rijke jongeren op het punt staan naar de meest belangrijke universiteiten te gaan, gebeuren er allerlei dingen onderling. De grote vragen zijn niet: wie studeert af met het beste cijfer. Maar eerder: Wie heeft het meeste geld, wie doet het met wie, wie is de Queen Bee van het Constance Billard en natuurlijk, wie gaat met wie naar het Prom? En wie kan je beter inlichten over iedereen die er toe doet dan Gossip Girl?
    Gossip Girl heeft een website en weet élk schandaal van íedereen die er toe doet. Ook stuurt ze smsjes met de nieuwste roddels. Hierdoor weet iedereen op het Constance Billard al snel dat je met iemand hebt, of dronken was of iets anders.

    We beginnen op het moment dat de leerlingen weer naar school gaan, na de zomervakantie. Ze kennen elkaar al, want ze zitten als een paar jaar met elkaar op school. Hoe gaat de eerste schooldag? Volgt iedereen de lessen? Beginnen de leerlingen gelijk weer met hen normale leven? Verandert er iets?

    Deze rpg is gebaseerd op de serie 'Gossip Girl'. Deze serie hoef je niet te kijken/ gekeken hebben. Het is wel handig als je begrijpt hoe het een beetje gaat en in elkaar zit.


    Regels van dit rpg:
    - De rpg regels van Quizlet gelden ook gewoon in deze rpg.
    - 200+ woorden per post
    - 16+ mag, maar liever in een spoiler voor mensen die het niet willen lezen.
    - Post zeker 1 keer per week in de speeltopic
    - Gebruik de normale schrijfregels zoals ' en .


    Rollen:
    - Scarlette Amy Prescott ~ the dirty girl ~ Confiance {Upper East Side}
    - Nicoletta Roselyn Fox ~ Queen Bee ~ Benzema {Upper East Side}
    - Eleanora Julliette Zegers ~ The silent secretly flirty one Pebble {Upper East Side}
    - Taylor Faith Sullivan ~ Jingles
    - Joëlla-Lysanne "Joël" Charley Simons ~ Hiphop- / Streetgirl ~ Whisperings

    - Rosemary Katherinna Zoella blutree ~ stille / mysterieus ~ Katherine160 {Upper East Side}
    - Daniel “Dan” Harris ~ Aanvoerder van het sportteam ~ mamo {Upper East Side}
    - Edward Jeremiah Gauchet ~ de ultieme foute jongen ~ Milicevic {Upper East Side}
    - Sempra
    - Xavier Rossaro ~ zwijgzaam en mysterieus ~ Sempre {Upper East Side}
    - Chase Matthew Jaspers ~ the funny Guy ~ Eruditie
    - Vincent ‘’Vinny’’ Mallmore ~ SkaterTootles
    {Upper East Side}


    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd:
    Ouders/ afkomst:
    Type [Queen Bee, Player, Dealer enz.]:
    Relaties [Familie, vrienden, liefde]:
    Uiterlijk
    Innerlijk:
    Mag jouw personage gossip girl zijn?:

    And who am I? That's one secret I'll never tell. You know you love me. Xoxo, GossipGirl

    Rollentopic
    Praattopic
    Speeltopic
    Story

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 21:09 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Milicevic schreef:
    Naam: Edward Jeremiah Gauchet
    Leeftijd: Edward is 18 jaar.
    Ouders/ afkomst:
    Type [Queen Bee, Player, Dealer enz.]: Player, dealer etc. Hij is gewoon de ultieme foute jongen.
    Relaties [Familie, vrienden, liefde]:
    Uiterlijk:



    Shiloh Fernandez
    Edward is niet een standaard knappe jongen, maar hij heeft iets mysterieus over zich heen hangen wat veel mensen toch tot hem aantrekt. Hij loopt altijd in pak en is niet bang om uit te pakken met zijn kleding. Gewone, goedkope kleding is er niet bij, alles is design en lijkt zo straight from the catwalk te zijn gekomen. Hij heeft bruine ogen en bruin haar, wat altijd perfect in model zit. Edward vindt zijn uiterlijk belangrijk en is altijd op en top verzorgd.
    Innerlijk:
    Mag jouw personage gossip girl is?: Nee


    De rest komt nog!


    Edward lijkt me leuk! {niet leuk leuk, maar rol leuk (; }

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 20:32 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Het gaat me niet lukken om mijn personage vanavond nog in te vullen. Morgen komt ze. Ik faceclaim Lauren Cimorelli alvast.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    Het gaat me niet lukken om mijn personage vanavond nog in te vullen. Morgen komt ze. Ik faceclaim Lauren Cimorelli alvast.


    Oke, maakt niet uit


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mag ik een jongen?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    Mag ik een jongen?


    Tuurlijk!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Hoe oud moeten ze ongeveer zijn? Tussen welke leeftijden in zeg maar.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    Hoe oud moeten ze ongeveer zijn? Tussen welke leeftijden in zeg maar.


    Tussen 15 en 20 ongeveer.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Naam: Daniel “Dan” Harris
    Leeftijd: 19
    Ouders/ afkomst: Zijn vader is een oud-voetballer en heeft daarom zakken vol geld. Zijn ouders zijn negen jaar gescheiden, waarna zijn vader een tijdje sliep met allerlei jonge vrouwen, inmiddels heeft hij een – veel jongere – vrouw, waar Dan niet heel erg blij mee is.
    Type: Aanvoerder van het sportteam
    Relaties [Familie, vrienden, liefde]: Vincent en Daniel zijn neven van elkaar. Hoewel ze elkaar eigenlijk niet mogen, doen ze wel altijd aardig tegen elkaar, omdat dat van ze verwacht wordt, aangezien ze toch familie zijn en dus hetzelfde bloed delen.
    Uiterlijk:


    Doordat Dan veel sport heeft hij een gespierd lichaam. Hij heeft lichtblauw/grijsachtige ogen. Hij heeft bijna altijd een licht stoppelbaardje. Hij draagt altijd sportieve kleding, dus meestal een spijkerbroek en een T-shirt.
    Innerlijk: Daniel heeft een hele stoere kant, maar ook een hele zorgzame en lieve kant. Hij geeft niet heel veel om wat anderen van hem denken, tenzij hij echt gehecht aan iemand is. Hij geniet zeker wel van zijn jeugd. Alcohol, meisjes en roekeloos gedrag ontbreken niet in zijn leven. Zijn vader pushed hem eigenlijk in het sporten, omdat sporten voor zijn vader zo belangrijk was, wilt hij dat Dan ook een bekende sporter wordt. Dan houdt ook van sporten, maar hij weet niet zeker of hij een sportcarrière wilt. Zijn rang in het sportteam op school geeft hem in ieder geval veel aanzien. Dan raakt niet snel aan iemand gehecht, maar als hij je als een goede vriend(in) beschouwd zal hij wel voor je door het vuur gaan. Hij heeft een groot hart, maar dat zit verscholen onder zijn stoere buitenkant. Dan weet eigenlijk niet helemaal wat hij met zijn leven moet, dus hij prutst maar wat. Een dronken doordeweekse avond is niet vreemd voor hem. Doordat Dan zat werd van alle scharrels van zijn vader en ze daarover vaak ruzie kregen, heeft hij een apart appartement gekregen van zijn vader. Zijn moeder ziet/spreekt hij nooit meer. Hij heeft wel een stiefmoeder, maar die is zes jaar ouder dan Dan is, en Dan is daar dus niet al te blij mee. Dan is niet vies van een one-nightstand hier en daar. Hij heeft veel respect voor - bijna wel - iedereen. Alleen als iemand hem echt niet aanstaat kan hij heel gemeen en oppervlakkig uit de hoek komen en in dat geval zal hij ook eigenlijk voor altijd een hekel aan diegene krijgen. Hij verandert namelijk niet snel van mening.
    Mag jouw personage gossip girl is?: Liever niet

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 18:08 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    Naam: Daniel “Dan” Harris
    Leeftijd: 19
    Ouders/ afkomst: Zijn vader is een oud-voetballer en heeft daarom zakken vol geld. Zijn ouders zijn negen jaar gescheiden, waarna zijn vader een tijdje sliep met allerlei jonge vrouwen, inmiddels heeft hij een – veel jongere – vrouw, waar Dan niet heel erg blij mee is.
    Type: Aanvoerder van het sportteam
    Relaties [Familie, vrienden, liefde]: Wie biedt zich aan?
    Uiterlijk:


    Doordat Dan veel sport heeft hij een gespierd lichaam. Hij heeft lichtblauw/grijsachtige ogen. Hij heeft bijna altijd een licht stoppelbaardje. Hij draagt altijd sportieve kleding, dus meestal een spijkerbroek en een T-shirt.
    Innerlijk: Daniel heeft een hele stoere kant, maar ook een hele zorgzame en lieve kant. Hij geeft niet heel veel om wat anderen van hem denken, tenzij hij echt gehecht aan iemand is. Hij geniet zeker wel van zijn jeugd. Alcohol, meisjes en roekeloos gedrag ontbreken niet in zijn leven. Zijn vader pushed hem eigenlijk in het sporten, omdat sporten voor zijn vader zo belangrijk was, wilt hij dat Dan ook een bekende sporter wordt. Dan houdt ook van sporten, maar hij weet niet zeker of hij een sportcarrière wilt. Zijn rang in het sportteam op school geeft hem in ieder geval veel aanzien. Dan raakt niet snel aan iemand gehecht, maar als hij je als een goede vriend(in) beschouwd zal hij wel voor je door het vuur gaan. Hij heeft een groot hart, maar dat zit verscholen onder zijn stoere buitenkant. Dan weet eigenlijk niet helemaal wat hij met zijn leven moet, dus hij prutst maar wat. Een dronken doordeweekse avond is niet vreemd voor hem. Doordat Dan zat werd van alle scharrels van zijn vader en ze daarover vaak ruzie kregen, heeft hij een apart appartement gekregen van zijn vader. Zijn moeder ziet/spreekt hij nooit meer. Hij heeft wel een stiefmoeder, maar die is zes jaar ouder dan Dan is, en Dan is daar dus niet al te blij mee.
    Mag jouw personage gossip girl is?: Als er niemand anders wilt en je geen bezwaar hebt tegen een mannelijke Gossip Girl mag het op zich wel.


    Leuk!
    Btw. I like your pf, Shailene Woodley.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Confiance schreef:
    (...)

    Leuk!
    Btw. I like your pf, Shailene Woodley.


    Thanks! En jaaaa, Shailene!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mijn rol is ook eindelijk af!


    Tell me about it, stud.

    Sorry dat mijn meisje er nog niet is, is het goed als ik haar morgen post? Nu beloof ik het echt. Ik ga vanavond naar B-Brave.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Naam: Rosemary Katherinna Zoella blutree, iedereen noemt haar Rose
    Leeftijd: 19
    Ouders/ afkomst: haar ouders zijn rijke advocaten. Ze hebben het altijd druk en hebben weinig tot geen contact over hun dochter. Ze is dan ook heel zelfstandig en trekt zich niet veel aan van wat zij of andere mensen vinden. Eigelijk ontwijkt ze haar ouders liever.
    Type [Queen Bee, Player, Dealer enz.]: stille / mysterieus , beetje het type dat tijdens de pauze ergens alleen aan een tafel gaat zitten.
    Relaties [Familie, vrienden, liefde]: joël -vriendin-
    Uiterlijk:

    Rose verft haar haar vaak in gekke felle kleuren. Ze draagt meestal zwarte kleren en donkere make-up , vooral op de oogleden. Ze is heeft een erg smalle bouw en is ongeveer 1,60. Ook heeft ze twee tatoeages een in haar oorschelp en een op haar pols. Zie in spoiler


    Innerlijk: Rose is erg afstandelijk en laat bijna nooit iemand binnen. Ze ziet er niet rijk uit en gedraagt zich er absoluut niet naar. Ze kan erg fel en bitchy over kommen, maar ze draagt dan ook al jaren een geheim met haar mee. Ze kan niet veel hebben, snel aangebrand dus. Ze krijgt vaak de woorden emo en harteloos naar haar hoofd geslingerd, ze negeert het vaak en loopt gewoon door. Ze probeert haar emotie's aan niemand te tonen bang dat weer mensen haar hart breken. Op school staat haar gezicht emotieloos maar als ze thuis is vloeien de tranen. Veel mensen denken dat ze in Brooklyn woont, maar eigelijk woont ze in een van de duurste hotels aan de Upper East Side. Rose heeft een niet zo goeden jeugd gehad omdat haar ouders er nooit waren en ze vaak dingen zelf moest uitvinden. Rose houd er van om te zingen en kan dit ook goed. Niemand heeft haar ooit horen zingen. Ze luistert in de pauze vaak naar muziek en neuriet dan zachtjes mee.
    Mag jouw personage gossip girl is?: ja, lijkt me zo cool haha zorry ben overenthousiast :)

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 22:28 ]

    Oh btw i LOVE Gossip girl

    Naam: Joëlla-Lysanne Charley Simons. Het meisje heeft haar naam afgekort naar iets stoers: Joël. Haar vrienden en klasgenoten noemen haar dan ook altijd zo, maar het is geen geheim dat Joël eigenlijk Joëlla-Lysanne heet. Alleen volwassenen noemen haar zo.
    Leeftijd: Zestien lentes jong, geboren op een koude twee augustus.
    Ouders/ afkomst: De Italiaanse Danae en Britse Jackson Simons kregen achttien jaar geleden een jongetje, wat het begin was van een groot gezin uit Brooklyn. Als één na oudste van zeven kinderen kreeg Joël weinig aandacht, dus ging ze de straat op. Ze ontdekte hiphop en in een klap veranderde haar leven. Elke dag sprak ze af met vrienden om te hiphoppen. Een paar jaar geleden is ze naar Upper East Side verhuist, waar ze wel haar plekje vond. Toch blijft Joël altijd dat stoere hiphop-meisje uit Brooklyn.
    Type [Queen Bee, Player, Dealer enz.]: Hiphop- / Streetgirl.
    Relaties [Familie, vrienden, liefde]: Wie wil?
    Uiterlijk Joël ziet eruit als een zachtaardig, lief meisje. Ze heeft een soepele, bruine bos haar, waar lichte slagen in zitten. Haar ogen zijn lichtbruin, maar toch erg diep en ze verbergen een mooie twinkeling. Doordat ze half-Italiaans is, heeft Joël een lichtgetinte huid. Verder is ze niet erg lichtgebouwd, maar zwaar kunnen we niet zeggen. Ze weegt tweeënzestig kilo en is niet erg groot, 1 : 61. Haar kledingstijl bestaat enkel uit stoere kleding, er is geen enkele mogelijkheid, zelfs geen uitzondering, dat Joël een rok of een jurk draagt. Vaak doet ze hotpants aan, of een korte broek, waar ze in de winter een legging onder draagt. Ze zit onder de littekens omdat Joël zich tijdens haar wilde avonturen op straat zich wel eens bezeert.
    Innerlijk: Joël is een stoere meid, ze gaat ook meer om met jongens dan met meisjes. Toch kan ze ook een typisch meisje-meisje zijn, ze houdt van shoppen en een beetje mascara op z'n tijd. Ook houdt ze van feestjes, al kan dit een beetje uit de hand lopen. Voorzichtig is ze niet, als ze ergens voor gaat, gaat ze er helemaal voor. Dan gaat ze helemaal los. Zo zijn one-night-stands niets nieuws voor haar. Ze heeft op haar zestiende al een aantal bedpartners gehad, dit weet niemand, behalve zij. Ze houdt dan ook erg van flirten, ze is erg makkelijk in de liefde, behalve als ze echt verkering heeft, dan kan ze deze jongen helemaal voor zichzelf claimen.
    Mag jouw personage gossip girl is?: Nee, liever niet.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa