• Jaja, nog minder dan een maand en dan is het zover voor alle eindexamenklassen van Nederlands: Het centraal eindexamen!

    Zie hier voor de roosters van dit jaar.

    Wij zijn gisteren begonnen met de examentrainingen en vrijdag hebben we onze LSD (laatste schooldag). Hoe staan jullie ervoor?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ah, dit brengt me terug naar mijn eigen eindexamen n.n Fijne tijd, sindsdien niet meer zo veel vrije tijd gehad. Ik had ook het meest gezonde leerschema ooit

    6+ uur ps3en en misschien drie keer mijn boeken open gedaan in mijn vrije maand voorafgaand aan het examen en dat was enkel mijn biologieboek omdat ik mijn eer hoog moest houden.


    Veel succes allemaal ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    Ah, dit brengt me terug naar mijn eigen eindexamen n.n Fijne tijd, sindsdien niet meer zo veel vrije tijd gehad. Ik had ook het meest gezonde leerschema ooit
    6+ uur ps3en en misschien drie keer mijn boeken open gedaan in mijn vrije maand voorafgaand aan het examen en dat was enkel mijn biologieboek omdat ik mijn eer hoog moest houden.


    Veel succes allemaal ^^

    My kind of schedule


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    (...)
    My kind of schedule


    Die van mij:

    Uit bed, eten aankleden en shit -tijdrekken, haha-
    Leren.
    Eten.
    Leren.
    Eten.
    Leren.
    8 uur tv kijken.

    Yes *\o/*

    Voor iedereen die in een zelfde dipje verkeerd:
    Motivation PlayList :Y)
    Ik heb pas 1 nummer gehoord, mais bon.

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 11:02 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Pelekai schreef:
    (...)
    My kind of schedule



    quidquid excusatio prandium pro

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Die van mij:

    Uit bed, eten aankleden en shit -tijdrekken, haha-
    Leren.
    Eten.
    Leren.
    Eten.
    Leren.
    8 uur tv kijken.

    Yes *\o/*

    Voor iedereen die in een zelfde dipje verkeerd:

    Ik heb pas 1 nummer gehoord, mais bon.


    Needs more BOWLING


    quidquid excusatio prandium pro

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Die van mij:

    Uit bed, eten aankleden en shit -tijdrekken, haha-
    Leren.
    Eten.
    Leren.
    Eten.
    Leren.
    8 uur tv kijken.

    Yes *\o/*

    Voor iedereen die in een zelfde dipje verkeerd:
    Motivation PlayList :Y)
    Ik heb pas 1 nummer gehoord, mais bon.


    Zo ziet die van mij er ook ongeveer uit :')
    Alleen begin ik meestal later met leren dan ik van plan was, doordat mijn bed zo lekker ligt ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh, leren met barstende koppijn is zoooo fijn -,-


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Oh, leren met barstende koppijn is zoooo fijn -,-


    Ik zou dan eerst even relaxen als ik jou was. Met die hoofdpijn heeft het waarschijnlijk toch vrij weinig zin. Voel je je alleen maar rot door.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ik zou dan eerst even relaxen als ik jou was. Met die hoofdpijn heeft het waarschijnlijk toch vrij weinig zin. Voel je je alleen maar rot door.


    Ja inderdaad, dat probeer ik ook. Hahaha,


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Oh, leren met barstende koppijn is zoooo fijn -,-


    Ik was laatst ziek, gewoon even alles opzij schuiven, pilletjes pakken en gaan liggen. Even flink uitzieken dus, anders haalt het allemaal inderdaad niks uit (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SolidSnake schreef:
    (...)



    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik voel me inmiddels helemaal niet zo zenuwachtig meer, gek genoeg :') Ik heb af en toe een vlaag van paniek die dan zo weer overwaait als ik denk: "Joh, die stof heb ik dit jaar ook al getoetst gekregen en dat ging ook goed" of iets anders in die richting. En als ik het niet haal, dan maar een her en anders maar even naar de vavo. Al slaag ik natuurlijk liever in één keer.

    Weet iemand trouwens hoe dat zit met de vavo? Want dan doe je toch alleen de vakken waarvoor je gezakt was opnieuw? En als je zakt, is er dan een mogelijkheid je diploma nog te halen vóór september, dus voordat de studies beginnen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn topics, sadly enough...
    Ik heb elke keer het gevoel dat ik niet genoeg doe. Dat is zo irritant... :l


    Caution first, always.

    BastiIIe schreef:
    Ik voel me inmiddels helemaal niet zo zenuwachtig meer, gek genoeg :') Ik heb af en toe een vlaag van paniek die dan zo weer overwaait als ik denk: "Joh, die stof heb ik dit jaar ook al getoetst gekregen en dat ging ook goed" of iets anders in die richting. En als ik het niet haal, dan maar een her en anders maar even naar de vavo. Al slaag ik natuurlijk liever in één keer.

    Weet iemand trouwens hoe dat zit met de vavo? Want dan doe je toch alleen de vakken waarvoor je gezakt was opnieuw? En als je zakt, is er dan een mogelijkheid je diploma nog te halen vóór september, dus voordat de studies beginnen?


    Volgens mij ben je dan wel het hele jaar bezig met die vakken, maar ik weet het niet 100% zeker. Iemand die ik ken en die het gedaan heeft, moest geloof ik twee of drie vakken en moest gewoon een heel jaar dat doen en dan werkte hij er zeg maar gewoon bij. Dat jaar daarna ging hij pas naar de universiteit.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind die samenvatting van Nederlands echt verschrikkelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered